Chris van der Dungen. Die ken je niet dan moet je maar eens orgineler zijn dan steeds clubs posten.quote:
BVVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:23 schreef Eilanden het volgende:
Allereerst bepaal ik zelf wel of ik wel of niet een club post Tong .... en ten tweede ken ik die toevallig wel ... is dat niet die donkere krullebol van FC Den Bosch?
Wat mot ik nou met zuilenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zuilen
Hopelijk maak ik het niet te moeilijk nu
Sander Westerveldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat mot ik nou met zuilen
Johan Zuidema.
Marco van Basten. Krijg ik een keer en voetballesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:16 schreef Eilanden het volgende:
Zuilen is een wijk in Utrecht waar Elinkwijk gevestigd is Tong. Zuilen was vroeger een dorp bij Utrecht, maar dat is jaaaaaaaaaaaren geleden bij de stad getrokken. Sommige ouden-van-dagen uit Zuilen willen nog steeds niets met Utrechtse clubs te maken hebben en voor hen is Elinkwijk de enige echte club.... dus voor iemand uit Utrecht is Elinkwijk de club uit Zuilen....
UVVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marco van Basten. Krijg ik een keer en voetballes
John van Loen ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
UVV
Sorry Tong, maar ik laat de kans om m'n eigen amateurcluppie hier te noemen niet aan m'n neus voorbijgaan![]()
... Van Basten speelde jaren in de jeugd van UVV
Mario Been.quote:
Co Adriaansequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toekomstig Technisch Directeur Ajax (?)
Geen zelf kritiekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |