Goh, dit klinkt wel behoorlijk raak allemaal. Had het zelf kunnen opschrijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien geniet hij er ook wel van je warm voor hem te laten lopen en vervolgens weer afstandelijk te doen. Zo is jullie ''relatie'' tenslotte ook begonnen. Misschien geniet hij wel van de macht die hij over je heeft?
En over dat die poedel te truttig zou zijn, volgens mij zoekt hij ook een truttig type. Iemand die niet zo is als hij. Iemand om mee te settelen
Toen was jij nog onbekend voor hem, nu niet meer. Is geen hogere wiskunde hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij is wel gek op me geweest in het hele begin zei ie....verleden zomer...weet nog steeds niet wat er nou mis is gegaan.
Natuurlijk wil hij dat, dat kent ie nog nietquote:En hij wil nu al kinderen
Hij wil ze alleen niet met jou, so get over it.quote:en ik ook! Dus!
Misschien moet ie dan maar achter jouw ex aangaan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:35 schreef Vivi het volgende:
Heb btw een donkerbruin vermoeden dat hij ook nogal gaat voor financiele welgesteldheid...maar houd me ten goedeDat zou het ideaalbeeld natuurlijk verstoren
Ja, zo blijf je bezig toch? Lijkt me nogal moeilijk als je je vriendin nooit kan leren kennen omdat je het dan niet meer spannend vind!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Toen was jij nog onbekend voor hem, nu niet meer. Is geen hogere wiskunde hoor.
Kijk, die is dan wel weer grappigquote:Natuurlijk wil hij dat, dat kent ie nog niet![]()
Grmbl.quote:Hij wil ze alleen niet met jou, so get over it.
nah, mijn ex kent hem van vroeger en vind hem een flapdrol...toen het allemaal net speelde en mijn ex wilde nog een weekendje met me weg, had ik net met Henkie gezoend, en vertelde hem dat dus...hij zei toen dat al Henkies vriendinnen na 1, 5 maand gillend wegrenden omdat en niet mee te leven viel en hij niets klaarspeelde tussen de lakensquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet ie dan maar achter jouw ex aangaan?![]()
Kijk even naar zn verleden anders.. 3 jaar was zn langste relatie en hij is wat, 35? Geloof me, dit is zo iemand die zich pas settled op zn 50ste, en dan nog alleen maar omdat hij het idee om alleen oud te worden ineens heel slecht begint te trekken.. Het versieren van jonge blommen wordt lastiger, zn haar begint uit te vallen, zn lichaam zakt uit.. Tot die tijd is hij echt geen serieus relatiemateriaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ja, zo blijf je bezig toch? Lijkt me nogal moeilijk als je je vriendin nooit kan leren kennen omdat je het dan niet meer spannend vind!
btw, wat vindt sexy-piepy er eigenlijk zelf van dat hij niets klaarspeelt tussen de lakens ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:44 schreef Vivi het volgende:
hij zei toen dat al Henkies vriendinnen na 1, 5 maand gillend wegrenden omdat en niet mee te leven viel en hij niets klaarspeelde tussen de lakens
die jongen is gewoon compleet verbijsterd dat jij zo lang blijft. hij zegt dat hij je niet moet, in bed presteert hij niet, en toch blijf je op hem geilen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
nah, mijn ex kent hem van vroeger en vind hem een flapdrol...toen het allemaal net speelde en mijn ex wilde nog een weekendje met me weg, had ik net met Henkie gezoend, en vertelde hem dat dus...hij zei toen dat al Henkies vriendinnen na 1, 5 maand gillend wegrenden omdat en niet mee te leven viel en hij niets klaarspeelde tussen de lakens
Kon je wel es gelijk in hebben, hij trekt het nu al erg slecht om ouder te worden, hij heeft nu nogal een babyface maar als ie mannen ziet van een jaar of 2 ouder met een ouwe kop maakt ie zich behoorlijk zorgen. Hij is ook nogal hysterisch aan het lijnen de laatste tijd, bakjes sla enzo (had een beetje een buikje maar goed...hij is verder ook breed dus echt storend was het niet)..Was ie heel trots aan het vertellen dat ie al zoveel was afgevallen zei ik: "Goh, ik vond juist dat je zo'n bolle kop had gekregen toen ik je aan zag komenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:46 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Kijk even naar zn verleden anders.. 3 jaar was zn langste relatie en hij is wat, 35? Geloof me, dit is zo iemand die zich pas settled op zn 50ste, en dan nog alleen maar omdat hij het idee om alleen oud te worden ineens heel slecht begint te trekken.. Het versieren van jonge blommen wordt lastiger, zn haar begint uit te vallen, zn lichaam zakt uit.. Tot die tijd is hij echt geen serieus relatiemateriaal.
Nou dat heb ik niet gezegd he...ik vond het wel fijn hoor. Was ook een beetje nijd van exje denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
btw, wat vindt sexy-lexy er eigenlijk zelf van dat hij niets klaarspeelt tussen de lakens ...
Ja, die heeft goeie voelsprietenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een Henkenkennis heeft die ex van je...
Je hebt van die vrouwen die zelfs die-hard nichten proberen 'om te turnen'.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef petitlapin het volgende:
en toch blijf je op hem geilen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die jongen is gewoon compleet verbijsterd dat jij zo lang blijft. hij zegt dat hij je niet moet, in bed presteert hij niet, en toch blijf je op hem geilen.
volgens mij begrijpt die jongen er echt niets van![]()
ja ok, nijd van exje, maar nu is toch wel al in het lang en in het breed door je eigen ogen vastgesteld dat hij er niets van bakt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou dat heb ik niet gezegd he...ik vond het wel fijn hoor. Was ook een beetje nijd van exje denk ik.
Heb een beetje spijt van dat ik daar over heb verteld eik
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:13 schreef Copycat het volgende:
Fuck... tegelijk met jouw correctie heb ik je eerste reactie gedelete... excuses...
Laat maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:13 schreef Copycat het volgende:
Fuck... tegelijk met jouw correctie heb ik je eerste reactie gedelete... excuses...
It takes two to tango Viviquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Al bestaan er ook andere ritmes dan house, henk!
maar terzake: wat zijn je toekomstplannenquote:
Waarschijnlijk weer iets onverwacht doms.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:
wat zal het zijn ?
optie 1 en 2 zijn nog niet aan de orde ...quote:
Nee hij snapt niet zoveel van internetquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Misschien leest Henk hier wel mee (echt anoniem ben je niet, want je hebt een fokfotoboek) en geniet hij er gewoon van dat jij schrijft over elke move die hij maakten maakt hij juist dáárdoor elke keer weer een andere move
Dat zou impliceren dat ik accepteer niet te krijgen wat ik wil....ondenkbaar dus!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
optie 1 en 2 zijn nog niet aan de orde ...![]()
maar als hij zich ooit internet aanschaft en dit allemaal naleest...of gewoon één van jullie gemeenschappelijke vriendenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hij snapt niet zoveel van internet
God verhoede..
quote:
subliemquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
... en sinds een half jaar leest iedereen van die kennissenkring mee zonder dat zij het weet. Zij denkt dat ze al haar gedachten/frustraties/gevoelens daar anoniem opschrijft
Wie dan!?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat doet me trouwens denken aan iemand in mijn kennissenkring. Zij heeft een geheim dagboek online staan (zo'n weblog). Althans ze dénkt dat het geheim is, maar dat dagboek is ooit toevallig door een ander iemand van die kennissenkreng ontdekt en sinds een half jaar leest iedereen van die kennissenkring (ik dus ook) mee zonder dat zij het weet. Zij denkt dat ze al haar gedachten/frustraties/gevoelens daar anoniem opschrijft
Die zal je waarschijnlijk toch niet kennen, en als je haar niet kent is het láng niet zo interessant om mee te lezenquote:
In dat nieuwe topic komen die ranzige details echt wel weer naar voren hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef Vivi het volgende:
Doem anders maar ff een slotje en dit topic verwijderen...dit is de de enige met genante details dus dan maak ik wel weer een nieuwe voor evt. ontwikkelingen
Nee hoor, want er gaat toch niets meer gebeuren vlgs julliequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
In dat nieuwe topic komen die ranzige details echt wel weer naar voren hoor![]()
ja en ik van jou!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
![]()
Stom, stom, ik word helemaal paranoïde van mijn eigen gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |