bwah, zit met een laptop in de woonkamerquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:17 schreef forumpie het volgende:
[..]
ja dan zou ik nu voor de tv zitten, en niet achter de computer
dan sliep ik nu niet bijnaquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:17 schreef ASSpirine het volgende:
wat zou mijn beleving van de uefa cup finale zoveel anders zijn als AZ er stond
voor mij zou het niets uitmaken mijn tv staat naats mijn computerquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:17 schreef forumpie het volgende:
[..]
ja dan zou ik nu voor de tv zitten, en niet achter de computer
Ik ben voor FC Utrecht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:18 schreef JeroenV het volgende:
Zo te merken ben ik niet de enige die voor CSKA is
dat kan ik ook doen, maar zit nu even lekker achter mijn buroquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:19 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
bwah, zit met een laptop in de woonkamer
Ben je dan voor die kut-portugezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:18 schreef JeroenV het volgende:
Zo te merken ben ik niet de enige die voor CSKA is
Steek een mes in het vlees van die...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:19 schreef ASSpirine het volgende:
Zo te zien is er ook een collectieve haat ontstaan jegens de Portugezen
hier ook hoor![]()
en terecht !!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:19 schreef ASSpirine het volgende:
hier ook hoor![]()
Bijna...quote:
Hoort ook zo aanstellers zijn hetquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:19 schreef ASSpirine het volgende:
hier ook hoor![]()
Dat dacht men ook van AZquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jammer voor de Portugezen-haters, maar dat CSKA lijkt mij toch niet tot grootse dingen in staat hoor
Vanavond niet nee. Helaas.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jammer voor de Portugezen-haters, maar dat CSKA lijkt mij toch niet tot grootse dingen in staat hoor
De laatste jaren zijn ze op alle fronten beter dan de Spanjaarden...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:23 schreef Doekje het volgende:
stelletje balletjes die niet kunnen voetballen en denken dat ze net zo goed zijn als Spanje
Maar Het blijft een kutploeg met arrogante Ballenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:25 schreef ASSpirine het volgende:
om eerlijk te zijn
Sporting speelt wel beter
al was het alleen maar om die speakerquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:26 schreef xJapser het volgende:
Ik vrees dat deze finale de boeken in gaat als " De wedstrijd die nooit een wedstrijd werd " . Vind dr geen ruk aan....t is allang een bekeken zaak.
Zet sporting tegenover Barcelona en De Potugezen worden zo de Golf van Biskanje ingevoetbaldquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:25 schreef Doekes het volgende:
[..]
De laatste jaren zijn ze op alle fronten beter dan de Spanjaarden...
Das dan wel weer jammer...
zelfs real madrid zou nog van ze winnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:26 schreef Doekje het volgende:
[..]
Zet sporting tegenover Barcelona en De Potugezen worden zo de Golf van Biskanje ingevoetbald![]()
had de UEFA moeten verbiedenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:26 schreef forumpie het volgende:
[..]
al was het alleen maar om die speaker
Ja dat werd ik al toen AZ er moest voetballenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:27 schreef manny het volgende:
ros die gek z'n megafoon door z'n strot. Ik word gek
Dat Bedoel ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:27 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zelfs real madrid zou nog van ze winnen
en hij houd ook niet op..pff..quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:27 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
had de UEFA moeten verbieden
is niet sfeermakend, is sfeerverpestend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |