quote:Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef Grimm het volgende:
je hebt wel de nodige RAM nodig om die spellen de ruimte te geven
weet je wel waar je het over hebt?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef Grimm het volgende:
je hebt wel de nodige RAM nodig om die spellen de ruimte te geven
En dan ff fotootje plaatsen in deze thread van het beestquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef alsem het volgende:
dinsdag haal ik mobo, ram, hd, cpu etc op
vrijdag of zaterdag case, voeding waterkoeling toetsenbord, muis etc.
hopelijk krijg ik de zelfde week ook me sli kaarten binnen die ik heb besteld via alternate.nl .
en dan ga ik hem dat weekend met een gozer die er knettersveel vanaf weet in elkaar zetten en alles instaleren!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:20 schreef alsem het volgende:
ik heb het mobo, ram, hd en proc binnen
Er zijn altijd een paar dingen die wat problematisch kunnen zijn in het begin van de config.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:11 schreef FallenAngel666 het volgende:
Zo moeilijk is het niet hoor.
Gewoon de Dig FAQ volgen als je het nog nooit gedaan hebt
Prachige FAQ van Tijn (als ik het me goed herinner).
Die audiofront/power/reset stekkertjes zijn soms wel even lastig, omdat de kleur codes niet altijd precies matchen met de aansluitingen op het moederbord, maar daar ben je zo achter.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er zijn altijd een paar dingen die wat problematisch kunnen zijn in het begin van de config.Audio front stekkertjes. Het laten herkennen van 2 geheugen repen in de BIOS. De juiste BIOS settings (IDE/RAID/Sata-config). De (mini)-power stekkertjes (waarom ze hier geen standaard voor hebben snap ik nog steeds niet).
De rest was een peace of cake.
In dergelijk soort gevallen is google your friend.... tijdens mijn zelfbouw heb ik veel speurwerk moeten verrichten, maar het was de moeite meer dan waard. Dus als je gaat beginnen met de zelfbouw zorg er altijd even voor dat je nog op het internet kunt... You might need it.
Als je gaat bouwen, begin zo klein mogelijk.
1 geheugen reep, cpu, voeding, cast, 1 grafka en 1 HD (en de coolers). En bij elke goede opstart een component toevoegen.
voeding heb ik daar ook besteldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef FallenAngel666 het volgende:
Hoeft niet natuurlijk
Je kan alle componenten ook buiten de kast om in elkaar steken, er van uitgaande dat je een losse voeding hebt besteld kan je dan in inder geval al testen of de zaak draait.
Daar heb je geen kast voor nodig
kiek's, is dan toch aardig van hun, ik zal het de 31e dan ook echt ophalenquote:Geachte Thermaltake Shark/Bigwater klanten.
Naa veel gezeur van onze zijden naar Thermaltake en Douane
Is het ons eindelijk gelukt om de defenitive datum omtrend
onze goederen te krijgen!!! Er is ons verzekerd dat wij het uiterlijk
31 mei binnen hebben!!Dus dan is het ook snel bij jullie.
wij begrijpen dat jullie het wachten ook zat zijn en wij ook.
Helaas konden ook wij niks aan deze vertragingen doen!
Wij hopen desondanks dat jullie zeer veel plezier zullen beleven
aan deze combinatie!! En geloof me dat gebeurd ook want het is een top set.
Met vriendelijke groet,
Theo
nee, niet voor de 6800gt, heb ik nog wel naar gekeken, maar los was ook niet zo veel duurderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
zijn er geen kaarten die al 2 kaarten in 1 zijn zegmaar ? zodat je niet 2 kaarten hoef te kopen.
ik ook slimmerik, maar door die kutorganisatie van die winkel ging dat niet door, de rest van de onderdelen had ik wel binnen 2 dagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:17 schreef Dementor het volgende:
Daarom koop ik dus het liefst alles in 1 of 2 dagen![]()
Ben benieuwd...... zitten er nog ergens HW-conflcten in het apparaat ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:47 schreef alsem het volgende:
ik kreeg gister de onderdelen binnen, heb er tot half 5 s'nachts aan gewerkt, hij doet het, het pompje deed het eerst niet en nog wat andere dingen die ik moest oplossen
foto's komen nog, heb er wel een aantal gemaakt.
nope, hij deed het gelijk, er waren een paar probleempjes waarvan er nu nog 1 nog niet is opgelostquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben benieuwd...... zitten er nog ergens HW-conflcten in het apparaat ?
Doet alles het goed? en hoe gaat het gamen?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:20 schreef alsem het volgende:
Nice one, is dit met default instellingen of overclocked ?!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:40 schreef alsem het volgende:
10k yeaaahh
[[url=http://img151.echo.cx/img151/9734/img02427nf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik dacht al...... dit is wel erg vlot..(onder default instellingen).quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:23 schreef alsem het volgende:
overclocked natuurlijk.. op 1120/420 en cpu op 2420 en ram op 440
als dat al onrealistisch was..quote:D'r zullen altijd wel mensen blijven met onrealistisch snelle systemen die ver boven de avg gebruiker uitsteekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |