abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:32:27 #51
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_26792921
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:27 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

Ik heb een hitachi 160GB 7K250 SATA hier in m'n pc. Prima ding hoor, het probleem met de deathstar van IBM was dat de kop(pen) nog weleens op de platter wilde rusten en dat is nie goed voor die dingen blijkbaar
Hitachi heeft dat opgelost, door de oplossing kan de schijf wel eens eventjes een huilerig geluid maken, komt omdat hij dan de arm laat bewegen. Niet dat ik mij daar aan stoor. Is zelfs wel grappig.
Van de rest is de schijf retesnel (komt als 1 van de snelste uit tests) en stil.
En ze zijn niet echt duur. Zo kost de 250GB 7K250 SATA II hier 125,- incl. btw.
Al met al een goede keus voor een game pc. Of je moet voor een raptor van WD gaan, maar die maken me een takkeherrie en zijn ook nog wel iets duurder.
En bij de weg, een maat van mij heeft 2 6800GT's SLI. Schitterend! werkt prima.
Alleen merk je het verschil (1 of 2 kaarten) met de huidige games toch nog niet echt.
Ik heb zelf twee Maxtor DiamondMax 10 200 GB schijven. Die zijn ook behoorlijk vlot
Eerst wilde ik twee raptors kopen, maken die zijn mij iets te duur.
Signature:
Maximaal
4
regels
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:36:45 #52
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_26793018
Oh ja nog een tip koop a.u.b. geen maxtor schijf, ik heb er zelf al 3 RMA kunnen doen (verschillende types) en ben toen overgeschakeld naar WD en nu dan een hitachi 7K250.
Mijn broertje hetzelfde verhaal, 2x de maxtor naar z'n grootje.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:40:29 #53
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_26793085
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Ik heb zelf twee Maxtor DiamondMax 10 200 GB schijven. Die zijn ook behoorlijk vlot
Eerst wilde ik twee raptors kopen, maken die zijn mij iets te duur.
Zit ik net maxtor af te kraken zie ik je post van net..
Ze kunnen best vlot zijn die maxtors maar ze gaan ook allemaal vrij vlot dood.
Bij mij op het werk was het hetzelfde, als er een pc binnen kwam waar de schijf van overleden was dan was het toch in 99% van de gevallen een maxtor.
Raptors zijn ook te duur... en kleine schijfjes natuurlijk... maar wel goeie schijfjes.
Maar een goed alternatief voor als je geen scsi thuis wil hebben.
pi_26793137
bedankt! ik ga idd voor de HITACHI DESKSTAR 250GB SATA150 8MB 7200RPM, die koop ik om de hoek voor 127 piek, die 2 euro boeit me niet
Ik ben blij te horen dat 2 sli 6800 gt's goed werken, ik ken zelf niemand die dat heeft, dus het is een redelijke gok.

en zoals drugshond zei zal ik er idd een Zalman VF700 cooler op zetten, ik wil niet zoveel herrie uit me pc hebben, ik neem aan dat die zonder problemen passen?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:51:39 #55
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_26793301
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef alsem het volgende:
bedankt! ik ga idd voor de HITACHI DESKSTAR 250GB SATA150 8MB 7200RPM, die koop ik om de hoek voor 127 piek, die 2 euro boeit me niet
Ik ben blij te horen dat 2 sli 6800 gt's goed werken, ik ken zelf niemand die dat heeft, dus het is een redelijke gok.

en zoals drugshond zei zal ik er idd een Zalman VF700 cooler op zetten, ik wil niet zoveel herrie uit me pc hebben, ik neem aan dat die zonder problemen passen?
Die maat van mij kan je vast nog wel tips geven, hij heeft ook andere coolers erop gezet etc.
Dit is zijn website kun je hem wel vragen.
Enne voor die 2 euro maakt dat idd niet uit nee.
Waarom neem je geen SATA II? dat is compatible met SATA 150 en dan heb je toch de nieuwere SATA.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:59:33 #56
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_26793450
Zo te zien aan de specs van je nieuwe mobo is dat ook SATA II. Dus zou ik gewoon de hitachi SATA II nemen en niet de oudere SATA 150. Prijs is hetzelfde dus maakt niet uit.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:05:07 #57
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26793567
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef alsem het volgende:

Die kast is dat een medium kast of een big tower ?!

Zelf heb ik de Coolermaster ST101-Stacker, vanwege de 3 case fans en de goede reviews. En ben ook zeer tevreden met deze kast. Zeeen van ruimte en zelfs plek voor een 2e voeding en vele HD's.

Verder neemt 2 kaarten in een SLI opstelling nogal wat ruimte in. Ik vraag mezelf af op er dan nog wel een V700 oppast ?!?. Want de cooler is groter dan de gap tussen 2 PCI-X sloten.
Deze vraag moet je even apart stellen in dit [DIG]-form.

PS : Paar kleine tips met het aansluiten.

• De V700 Zalman, je moet de bouten van de tapeinden niet te strak aandraaien, (vast = vast).
    Voor je het weet breek je een tapeind af. Maar de cooler is perfect hi zit hier op een X800-pro

• Lees vooraf goed welke geheugenbanken je bij het Asus moederbord je eerst moet gebruiken (meestal bank 3 = B1). En vaak moet je eerst beginnen met 1 reep en daarna (bij een herstart) de tweede reep gebruiken. Want stop je ze in het verkeerde banknummer dan zie je niets (dus ook geen BIOS). En zo snel mogelijk je BIOS opwaarderen. Omdat de vroegere BIOS versies selectief zijn met AMD 64 3xxx CPU's.

• Ik heb nu op dit moment A8V-DeLuxe moederbord van Asus, 3e Asus MB.
    Maar het viel me wel op dat het installeren van het moederbord en de inbouw een stuk lastiger is geworden, in plaats van makkelijker. Wat dat betreft waren de A7V-series van Asus een stuk meer straightforward.

Het zelf assembleren is soms een weg van vallen en opstaan maar heel leerzaam. Omdat je later zelf je PC helemaal kunt optuigen en modificeren en weet alle onderdelen te vinden.

-- En het is gewoon technisch lego als je er scheef tegen aankijkt. --
  • pi_26793635
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 00:59 schreef Woodbridge het volgende:
    Zo te zien aan de specs van je nieuwe mobo is dat ook SATA II. Dus zou ik gewoon de hitachi SATA II nemen en niet de oudere SATA 150. Prijs is hetzelfde dus maakt niet uit.
    hmm.. deze winkel zit bij mij in de buurt, ik zie daar geen sata2 hd tussen zitten, ik zal morgen wel een keer langs gaan of ze die willen bestellen ofzo.

Ik zal binnenkort ook die videokaarten gaan bestellen, ik neem aan dat je ze hier gewoon los moet kopen.
      zaterdag 7 mei 2005 @ 01:13:01 #59
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26793709
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 01:08 schreef alsem het volgende:

[..]

hmm.. deze winkel zit bij mij in de buurt, ik zie daar geen sata2 hd tussen zitten, ik zal morgen wel een keer langs gaan of ze die willen bestellen ofzo.

Ik zal binnenkort ook die videokaarten gaan bestellen, ik neem aan dat je ze hier gewoon los moet kopen.
    Lijkt erop dat die winkel bij je in de buurt die SATA II uitvoering niet heeft.
    En volgens mij had die maat van me die 6800GT's als set gekocht. Dus 2 kaarten in 1 doos (dacht ik).
      zaterdag 7 mei 2005 @ 01:16:15 #60
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26793768
    Anders rij je toch ff naar raalte toe, zutphen - raalte is te doen dacht ik
    pi_26793826
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 01:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die kast is dat een medium kast of een big tower ?!

Zelf heb ik de Coolermaster ST101-Stacker, vanwege de 3 case fans en de goede reviews. En ben ook zeer tevreden met deze kast. Zeeen van ruimte en zelfs plek voor een 2e voeding en vele HD's.

Het zelf assembleren is soms een weg van vallen en opstaan maar heel leerzaam. Omdat je later zelf je PC helemaal kunt optuigen en modificeren en weet alle onderdelen te vinden.

-- En het is gewoon technisch lego als je er scheef tegen aankijkt. --
    deze kast heb ik besteld: http://www.caseking.de/sh(...)_041_1g.jpg?pID=2414.

bij die andere fans neem ik aan dat er ook nog koelpasta ofzo tussen moet? ik had wel iets gevonden over het monteren, maar dat ben ik weer kwijt.
    Zo moet ik ook het waterkoelingsblok op de cpu doen, maar daar zal vast wel een handleiding bij zitten.
    en van dat geheugen, staat dat ook allemaal in de handleiding van het moederbord?
    hartstikke bedankt voor deze tips! ik zal me best doen om zo snel mogelijk alle onderdelen bij elkaar te krijgen.
    ik ga nu pitten, moet morgen op 7 uur op
      zaterdag 7 mei 2005 @ 01:20:40 #62
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26793849
    trusten
      zaterdag 7 mei 2005 @ 09:16:43 #63
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_26795777
    quote:
    Alleen merk je het verschil (1 of 2 kaarten) met de huidige games toch nog niet echt.
    Hmm. ben ik dan de enige die de sli technologie op het moment onzin vind..? Ik heb er nooit zo bij gekunnen, wordt er WEER iets op de markt gebracht, waar "men" *ik weet niet hoe lang over doet* om goede softwaresupport voor te krijgen.. (ondersteuning van games e.d.) Tegen de tijd dat de games het ondersteunen, is er al een kaart uit die de helft van het geld van de 2 kaarten samen kost en misschien bijna zo goed presteert.. :| Gelukkig zijn videokaarten al niet zo duur.

ik hou je niet tegen hoor, just my 2 cents..
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      zaterdag 7 mei 2005 @ 11:35:48 #64
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_26797519
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 20:37 schreef alsem het volgende:

[..]

maar dan zit je gelijk op de AMD ATHL 64 3800+ 1600FSB 512KB S939 BOX en die is 100 duurder, en dan de 4000+ die is 500 euro..
    dus je hebt nu een mooi start kapitaal, de rest kun je altijd nog wel kopen zoals die 2 video kaarten...
    ik heb liever een goeie cpu waar ik 2 jaar mee kan of langer dan dat ik een stel viedeokaarten koop die na een half jaar alweer oud zijn
      zaterdag 7 mei 2005 @ 12:04:47 #65
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26798050
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 09:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hmm. ben ik dan de enige die de sli technologie op het moment onzin vind..? Ik heb er nooit zo bij gekunnen, wordt er WEER iets op de markt gebracht, waar "men" *ik weet niet hoe lang over doet* om goede softwaresupport voor te krijgen.. (ondersteuning van games e.d.) Tegen de tijd dat de games het ondersteunen, is er al een kaart uit die de helft van het geld van de 2 kaarten samen kost en misschien bijna zo goed presteert.. :| Gelukkig zijn videokaarten al niet zo duur.

Zo denk ik dus ook wel een beetje..
    Ze zijn al bezig met kaarten met meerdere GPU's en 512MB is ook al te koop.
    Dus over een tijdje heb je dus b.v. 6 GPU's en 1024MB op 1 kaart.
    Maar.. of de prijs ook lager zal zijn dan b.v. een SLI opstelling........

Voor nu vind ik de 6600GT een mooie middenweg. In verhouding met overige kaarten niet duur en presteert hij ook nog eens goed.
    pi_26801448
    waar kan je die 6800 gt's dan in 1 doos kopen?
    pi_26801905
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 09:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Het is ook zware overkill, een 6800GT kan alles draaien, en ook op de hoogste of bijna hoogste settings. Ik zou zeggen, houd die 400 euro mooi in de knip en koop er over 2 jaar een nieuwe videokaart van als upgrade. SLI heb je niks aan, tis nu even leuk voor bragging rights (ja lekker zinvol) maar de toename in performance is gewoon op dit moment je geld niet waard (zelfde geldt voor 2GB geheugen overigens, houdt het gewoon bij 1GB joh, meer dan genoeg).

Maar goed, het blijft jouw beslissing, ik vind het iig pure geldverspilling.
    pi_26802200
    maar zullen er ooit echt goede sli kaarten komen?
      zaterdag 7 mei 2005 @ 15:09:48 #69
    89730 Drugshond
    pi_26802458
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 14:47 schreef Retuobak het volgende:
    Het is ook zware overkill, een 6800GT kan alles draaien, en ook op de hoogste of bijna hoogste settings. Ik zou zeggen, houd die 400 euro mooi in de knip en koop er over 2 jaar een nieuwe videokaart van als upgrade. SLI heb je niks aan, tis nu even leuk voor bragging rights (ja lekker zinvol) maar de toename in performance is gewoon op dit moment je geld niet waard (zelfde geldt voor 2GB geheugen overigens, houdt het gewoon bij 1GB joh, meer dan genoeg).

Maar goed, het blijft jouw beslissing, ik vind het iig pure geldverspilling.
    Ja maar toch....
    Qua games heb je zo'n zware config niet nodig, helemaal mee eens. Het is zeker leuk en je kunt de komende tijd zeker vooruit (een X800 Pro of NV-6600 GT is al ruim voldoende).

Maar in andere toepassingen kan het wel zijn nut hebben.
    Het her-coderen (=converteren) van videofilms e.d. (dan is zo'n uber-PC) wel geschikt.

De PC onder mijn bureau is ook niet misselijk te noemen, maar ik gebruik dat ding voor alles en nog wat. En toen ik hem kocht als zelfbouw-project had ik slechts 1 eis. Hij moet alles kunnen en over 5 jr wil ik er nog steeds plezier aan hebben (en moet schaalbaar zijn).
  • Vooral de laatste stellingname heeft mij besloten om juist niet !! voor de SLI oplossing te kiezen maar voor de AGP oplossing. (AGP ?!), Ja omdat ik nog een ander PC in het netwerk heb die deze kaart ook lust. Continuiteit is voor mij net iets belangrijker dan preformance.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 07-05-2005 15:23:51 ]
  • pi_26802571
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 14:59 schreef alsem het volgende:
    Het SLI concept is puur bedoeld voor mensen met een (te) diepe portemonnee. Het is voor mensen die de drang hebben om alles op het maximum te spelen ondanks dat de vooruitgang in beeldkwaliteit enorm meevalt (en games er echt niet ineens leuker door worden). Ik vrees dat SLI nooit echt nuttig zal worden, behalve voor 'bragging rights' (wat nogal een domme reden is om zoveel geld uit te geven)
      zaterdag 7 mei 2005 @ 15:21:17 #71
    89730 Drugshond
    pi_26802715
    quote:
    Nou de NV 6800 GT, is echt wel een behoorlijke SLI-kaart..
    Volg even de ontwikkelingen van NVidea en ATi, waar de markt naar toe gaat.
    Ik noemde niet voor niks de asymetrische oplossing van ATI in het begin... daar zit nog wel toekomst muziek in. Upgraden met behoud van is een mooie oplossing.

Bij het kopen van zo'n PC moet je eigenlijk de focus 3-4 jr verder leggen.
  • Wat wil je er mee doen (1-3 jr).
  • Wat moet hij dan nog kunnen (3-5 jr).
  • Wat zijn je eisen (1-5 jr).
  • En is het schaalbaar (1-5 jr).

Als je een die-hard game freak bent kan ik wel begrijpen dat je voor 2x SLI 6800 gaat. (en moet je ook doen). Als je meer de video bewerkingskant op gaat kun je ook je aandacht meer verschuiven naar de CPU-kant.

Catch 22.... it might be. maar uiteindelijk heb ik meer gekozen voor de preformance op CPU niveau dan op grafka niveau. Ik speel graag een spel op de PC, maar dat is niet de kerntaak van deze PC.
  • pi_26802723
    Ik gebruik hem idd veel voor het gamen.
    enne zoveel verschil geeft die sata-150 met de sata-2 tijdens het gamen?
    pi_26802757
    0.0. De snelste SATA harde schijven komen hooguit aan de helft van de maximum transfersnelheid van SATA-150. Je gaat er in het gebruik niks van merken (tenzij je harde schijf snufjes als NCQ ondersteunt ed., maar dat moet je verder bekijken)
      zaterdag 7 mei 2005 @ 15:23:59 #74
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26802778
    quote:
    Als je echt een goede en hele snelle kaart wil hebben kijk dan eens naar Gainward.
    Dat is wel zo'n beetje het topmerk in grafische kaarten.
    En dan zou zelfs deGainward 6600GT GLH (Go Like Hell) al voldoende zijn voor een top of the line game pc.
    Site

[ Bericht 5% gewijzigd door Woodbridge op 07-05-2005 15:35:29 ]
    pi_26802858
    oke dan is nu het meeste wel duidelijk, maar ik zou het iig nog wel tjil vinden als ik de videokaarten in 1 doos kan kopen, dat weet ik zeker dan ze het goed doen bij elkaar. ik kan ze tot nu toe alleen maar los vinden (volgensmij)
    http://shop.alternate.nl/(...)des_info/jaxl02.html
    deze is volgens tweakers het goedkoopst, maar daar moet je ook 2 dozen van kopen, heeft iemand een winkel waar je ze met 2 in 1 doos kan kopen??
      zaterdag 7 mei 2005 @ 15:34:45 #76
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26803016
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 15:27 schreef alsem het volgende:
    oke dan is nu het meeste wel duidelijk, maar ik zou het iig nog wel tjil vinden als ik de videokaarten in 1 doos kan kopen, dat weet ik zeker dan ze het goed doen bij elkaar. ik kan ze tot nu toe alleen maar los vinden (volgensmij)
    http://shop.alternate.nl/(...)des_info/jaxl02.html
    deze is volgens tweakers het goedkoopst, maar daar moet je ook 2 dozen van kopen, heeft iemand een winkel waar je ze met 2 in 1 doos kan kopen??
    Dat zou je ff aan die maat van mij moeten vragen. Ik weet dat dus niet zeker! Maar volgens mij was het wel een set die hij had.
      zaterdag 7 mei 2005 @ 15:40:32 #77
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26803130
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef Retuobak het volgende:
    0.0. De snelste SATA harde schijven komen hooguit aan de helft van de maximum transfersnelheid van SATA-150. Je gaat er in het gebruik niks van merken (tenzij je harde schijf snufjes als NCQ ondersteunt ed., maar dat moet je verder bekijken)
    De schijven kosten hetzelfde, sata 150 en sata II, het mobo is voor sata II, dan waarom geen sata II erin?
    Dan zou ik gewoon voor het nieuwste gaan, kost je niks meer. In performance zul je niks merken waarschijnlijk maar dat is weer hetzelfde verhaal als met 1 of 2 6800's in je pc. Waarschijnlijk merk je totaal geen verschil. Maar daar gaat het toch niet altijd om.
    pi_26803203
    oke, ik heb hem gemailt, bedankt!
    pi_26803763
    de letter L zit niet in 't Kofschip

[ Bericht 5% gewijzigd door Markster op 07-05-2005 18:22:23 ]
      Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 16:10:41 #80
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26803871
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef Markster het volgende:
    de letter L zit niet in 't Kofschip
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      zondag 8 mei 2005 @ 20:12:56 #81
    84341 alsem
    ja toch
    pi_26832947
    Voeding:
    Enermax Noisetaker 600W.

Case+waterkoeling:
    Thermaltake Big Water SHARK Black Aluminium with Window

HD:
    HITACHI DESKSTAR 250GB SATA150 8MB 7200RPM

Proc :
    AMD ATHL 64 3500+ 1600FSB 512KB S939 BOX

Ram:
    CORSAIR TWINX2048-3200C2PT

Mobo:
    ASUS A8N-SLI DELUXE s939

Vga:
    2 * Leadtek WinFast PX6800 GT TDH

dit is wat ik nu heb besteld.
    Ik heb nog een mailtje terug gekregen van die gozer van brouwercomputers.nl met hele handige informatie erin, bedankt!
      zondag 8 mei 2005 @ 20:27:17 #82
    89730 Drugshond
      zondag 8 mei 2005 @ 20:31:10 #83
    84341 alsem
    ja toch
    pi_26833635
    quote:
    De leadtek kaarten zijn goed en ook redelijk stil zodat je er waarschijnlijk
    geen nv5 silencers op hoeft te zetten .
    Deze kaarten waren ook mijn eerste keuze, maar toen ik mijn sli rig heb
    gebouwd waren ze helaas nog niet beschikbaar en heb ik 2x 6800gt van xfx
    gebruikt waarop ik nv 5 silencers heb aangebracht.
    Dit schreef Meneer Brouwer, en gezien ik die leadtek kaart heb kijk ik wel eerst hoe stil ze zijn, scheelt moeite en geld
      zondag 8 mei 2005 @ 20:33:08 #84
    89730 Drugshond
    pi_26833720
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef alsem het volgende:
    Dit schreef Meneer Brouwer, en gezien ik die leadtek kaart heb kijk ik wel eerst hoe stil ze zijn, scheelt moeite en geld
    PCies... dat kan later altijd nog.
    Als je straks gaat bouwen vergeet niet zo snel mogelijk je Bios te upgraden. Dat kan al veel problemen in het begin wegnemen.
      zondag 8 mei 2005 @ 20:39:19 #85
    84341 alsem
    ja toch
    pi_26833920
    hmm, waar kan ik die bios update vinden? op asus.com kan hij alleen het mobo zelf vinden.
    en dat werkt gewoon via een diskette?
      zondag 8 mei 2005 @ 20:40:04 #86
    84341 alsem
    ja toch
    pi_26833946
    ik heb hem al..
    Op deze site
      zondag 8 mei 2005 @ 20:47:10 #87
    89730 Drugshond
      zondag 8 mei 2005 @ 20:50:13 #88
    89730 Drugshond
    pi_26834297
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 20:39 schreef alsem het volgende:
    hmm, waar kan ik die bios update vinden? op asus.com kan hij alleen het mobo zelf vinden.
    en dat werkt gewoon via een diskette?
    Straks krijg je CD-rom bij je mobo. Je hebt nog niet eens een flop nodig.
    Gewoon de software installeren en dan kun je zelfs onder Windows je Bios updaten. Je PC resetten and that's it. Dat gaat tegenwoordig een stuk makkelijker dan met een floppy.

Net voor de gein gekeken voor mijn A8V Deluxe moederbord en yups... versie 1.009 eraf en 1.011 erop. (om de maand is er wel weer een nieuwe versie).
      zondag 8 mei 2005 @ 21:06:23 #89
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_26834867
    Ram:

ben je van plan de hele bart smit leeg te kopen en al die spellen op je hd te zetten ofzo?
      zondag 8 mei 2005 @ 22:26:36 #90
    84341 alsem
    ja toch
    pi_26837586
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 21:06 schreef Grimm het volgende:
    Ram:

ben je van plan de hele bart smit leeg te kopen en al die spellen op je hd te zetten ofzo?
    hoe raad je het..
    pi_26837651
    quote:
    Ram:

Wat heeft dat met het geheugen te maken ?

Ow, en kom dan wel naar bart smit in almere haven, hebben wij weer flinke omzet
      zondag 8 mei 2005 @ 22:50:15 #92
    13957 Lord_Of_Darkness
    Ik wel, Jij ook?
    pi_26838477
    quote:
    totaal: 1665.50
    Aardig bakje! bijna net zoduur als mijne (standaard)

256mb en 80gb, fx5200

ik ga 2x 1gb er in zetten
    1x 73gb 10k 1x 200gb
    FX 6800 Ultra er bij te halen

kom je al snel op de 2600/2700 (alleen de kast)
      zondag 8 mei 2005 @ 22:50:38 #93
    89730 Drugshond
      zondag 8 mei 2005 @ 22:52:46 #94
    84341 alsem
    ja toch
    pi_26838585
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

[..]

Aardig bakje! bijna net zoduur als mijne (standaard)

256mb en 80gb, fx5200

ik ga 2x 1gb er in zetten
    1x 73gb 10k 1x 200gb
    FX 6800 Ultra er bij te halen

kom je al snel op de 2600/2700 (alleen de kast)
    een paar dingen zijn veranderd he, dus ik kom ongeveer op 2000 piek uit..
      zondag 8 mei 2005 @ 22:58:51 #95
    13957 Lord_Of_Darkness
    Ik wel, Jij ook?
    pi_26838792
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef alsem het volgende:

[..]

een paar dingen zijn veranderd he, dus ik kom ongeveer op 2000 piek uit..
    Ah oke :-)
    ikke op
    quote:
    256mb en 80gb, fx5200

2x 1gb = 240,00
    1x 73gb 10k = 155,00
    1x 200gb = Seagate Barracuda 7200.8, 200GB (7200rpm, SATA, 8MB, NCQ) ¤ 108,21
    FX 6800 Ultra 619,00

+ Default config = 1668,00
    Tot: 2791

dat is mijn opstelling.

maar voor 2000 moet je wel aardige amd hebben idd
      zondag 8 mei 2005 @ 23:03:32 #96
    84341 alsem
    ja toch
    pi_26838943
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 22:58 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

[..]

Ah oke :-)
    ikke op
    [..]

Tot: 2791

dat is mijn opstelling.

maar voor 2000 moet je wel aardige amd hebben idd
    waar ga je dat bij in stoppen? voor 1600 heb je ook al een dikke pc!
      zondag 8 mei 2005 @ 23:09:41 #97
    13957 Lord_Of_Darkness
    Ik wel, Jij ook?
    pi_26839141
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef alsem het volgende:

[..]

waar ga je dat bij in stoppen? voor 1600 heb je ook al een dikke pc!
    Ik heb een Apple Powermac Dual G5 1.8 , hier zit standaard 256mb ram in en een FX 5200
    Dit was de laatste omdat ze nu bij Dual 2.0 beginenn.
    Deze heb ik afgelope woensdag gekocht (nieuw) voor 1668,00
    de 2.0 begint bij 1954 uit mijn hoofd

die dingen gaan dus hier in
      zondag 8 mei 2005 @ 23:14:57 #98
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_26839316
    quote:
    Ram:

Ja, lekker alles op je RAM zetten.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      maandag 9 mei 2005 @ 16:27:37 #99
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26855943
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef alsem het volgende:
    dit is wat ik nu heb besteld.
    Ik heb nog een mailtje terug gekregen van die gozer van brouwercomputers.nl met hele handige informatie erin, bedankt!
    Nou mooi toch! erg leuk systeempje
      maandag 9 mei 2005 @ 16:32:10 #100
    110174 Woodbridge
    Nunc aut Nunquam
    pi_26856087
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef alsem het volgende:

[..]

Ik wist wel dat hij je goed advies kon geven. Succes met het bouwen!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')