vet! die is bijna de zelfde alleen de helft geheugen en een goedkopere videokaart, ik vind het zelf vooral vet om een sli videokaart te nemen, ken trouwens niemand die dat heeft en de technologie staat nog in z'n kinderschoenen, iemand op fok! met een sli kaart??quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:17 schreef SHERMAN het volgende:
high-end game system misschien wat voor jou?
http://www.tweakers.net/reviews/560/4
En dan moet je maar hopen dat beide kaarten dezelfde revisie build hebben. Anders werkt het niet. Dat is het nadeel van SLI omdat beide kaarten exact gelijk aan elkaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:29 schreef Speedski het volgende:
SLI staat nog een beetje in de kinderschoenen. Handig is als je nu een kaart koopt met SLI. En als dr meer games zijn met SLI ondersteuning, de 2e kaart kopen.
idd... een Targan of een ToPower voeding > 400 W will do.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
eeen phat ass voeding is ook geen overbodige luxe denk ik
hehe mijn simpelere doosje heb al een tagan 480w in zn buik liggenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
idd... een Targan of een ToPower voeding > 400 W will do.
Hier een ToPower 440 W met twin fan. ik hoor hem nog niet eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
hehe mijn simpelere doosje heb al een tagan 480w in zn buik liggen
op deze benchmarks:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dan moet je maar hopen dat beide kaarten dezelfde revisie build hebben. Anders werkt het niet. Dat is het nadeel van SLI omdat beide kaarten exact gelijk aan elkaar moeten zijn.
En ATI is met een ontwikkeling bezig waarbij 2 grafka's niet aan elkaar gelijk hoeven zijn.
@TS : Ik zou de VGA cooler eraf slopen en een Zalman V700 erop zetten.
Voor de rest zal die PC wel lekker draaien, ik zie geen vreemde keuzes....waar ik vraagtekens bij heb. En je koopt vooraf al 2 dezelfde grafka's (van dezelfde revisie).
Ik zou even de ontwikkeling van ATI volgen hoever ze nu al zijn met die asymetrische oplossing van de grafka's. Want anders zou ik denken dat je met 1 beest van een grafka X850 XT, betere prestaties zult hebben dan met 2 6800 GT's. Vanwege de beperkte support van de SLI-oplossing.
En persoonlijk denk ik dat SLI niet de toekomst is, maar een tussen oplossing voor een vervolg ontwikkeling die op stapel staat.
In mijn optiek is SLI op dit moment behoorlijk overhyped.
http://www.coolcase.nl/proddetail.asp?prod=noisetakerstunt&cat=46quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier een ToPower 440 W met twin fan. ik hoor hem nog niet eens.![]()
tussen de x850 xt en 2 keer 6800gt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:37 schreef Speedski het volgende:
Zal je verschil dan zo erg zien?
Zorg wel voor een goeie airflow (ook al is de deeloplossing water-cooling) en een ruime behuizing van je PC. En bezuinig niet op de voeding, deze PC gaat heel meer stroom trekken dan de vorige PC.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:40 schreef alsem het volgende:
tussen de x850 xt en 2 keer 6800gt?
nu niet maar als spellen zoals stalker ofzo uit komen is het wel relaxt
ow, bedankt! had ik dan eff verkeerd gelezen, ik wilde natuurlijk 2 reepjes van 1 gig.. eff zoeken,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:19 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik zie dat je twee keer een Twinx-1024 matched pair wil aanschaffen. Dat is dus 4 x 512 MB.
Nu heb ik zelf ook zo'n matched pair en de prestaties zijn geweldig, maar het is wel double sided geheugen. De geheugencotroller van de Athlon 64 kan niet zo best omgaan met 4 double sided modules en klokt het geheugen dan van 400 Mhz naar 333 Mhz. Het geheugen wordt dus effectief langzamer.
Om een lang verhaal kort te maken, wanneer je perse 2 GB in de nieuwe machine wil ben je beter aan 2 modules van 1024 MB.
ik heb hem nog nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:47 schreef Markster het volgende:
2GB is wel erg overdreven naar mijn mening.
Maarja dit is dan ook "check mij en mijn uberPC" topic
Dat "dingetje" zit bij je moederbord...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:47 schreef alsem het volgende:
is het trouwens niet mogelijk om de videokaart ook in 1 keer te kopen zodat je dat dingetje dat ze verbind er gelijk bij krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |