Jij kan tenminste nog lachen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:34 schreef Auticia het volgende:
[..]Ga toch weg met je smilie
. Ik pis bijna in mijn (onder)broek!
* Auticia heel zacht een liedje zingt voor Bupa.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog lachen.
Het lachen is mij sinds het plotselinge vertrek van niksan wel vergaan. [afbeelding]
Nee, je krijgt er wel hoop voor terug!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Krijg ik hem morgen weer terug? [afbeelding]
Hoop stront zeker?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er wel hoop voor terug!
* Bupatih langzaam wegkwijnt en zijn oren dichthoudt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
* Auticia heel zacht een liedje zingt voor Bupa.
Bij ons vroeger in het dorp, in het slingerbosquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Is er een strontvlieg jarig? [afbeelding]
Nou, dan wil ik niet bij jou in de klas zitten als ze jarig zijn en trakteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Bij ons vroeger in het dorp, in het slingerboslagen altijd hondedrollen en sommige kinderen staken daar van die kaasprikkertjesvlaggetjes in.
[afbeelding].
Haha.quote:
Je kan toch weigeren?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik niet bij jou in de klas zitten als ze jarig zijn en trakteren. [afbeelding]
Ik stond onder de douche.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
Bupa, je staart je wel blind zeg...
had 'n beetje opgelet, dan was je nu vastblij
geweest ipv zo treurig
Een spannende date?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
Al kwam dat vooral door degene waarmee ik naar de bios was.
Ja, maar sinterklaas vier ik dan weer wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je kan toch weigeren?
Dan zeg je dat je Jehova bent. [afbeelding].
Dan eet je toch geen kaas, joh.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar sinterklaas vier ik dan weer wel. [afbeelding]
Ik heb geen Oma, dat scheelt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een spannende date?
Of was het je oma?
* Auticia wat harder zingt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih] langzaam wegkwijnt en zijn oren dichthoudt. [afbeelding
Kaas? Ik heb geen keus, Keesquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan eet je toch geen kaas, joh..
Peperbollen ofzo. *huu*.
Haal dat pistool nu eens van je slaap, makker.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaas? Ik heb geen keus, Kees [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |