8 mei schijnt er eentje te zijn.quote:
Is goedquote:
Zie ik hier een deal?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is goedKom je dan wel op mijn forum grappig doen? Ik heb nu nog maar 2 users
Eerst grappig doen op mijn forum, dan load ik jouw avvie op mijn ruimtequote:
Morgen zal ik even kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerst grappig doen op mijn forum, dan load ik jouw avvie op mijn ruimte
Liegbeest, je zegt het zonder te vragen naar de linkquote:
Jamie...quote:
Godver de godver! Hoe vaak moet ik het nou zeggen, kappen met die wijn! Wordt ie een homo van! Geef hem bier, das voor echte kerelsquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jamie...
ja ik ben 't wel zat hoor... en ben pas op de helft...
maar 't kind houdt van wijn enzo [lijkt op z'n moeder] dus dat scheelt
Hmz, das wel weer zo. Nee we willen het nog niet weten. Zoalang je het kind maar ook bier geeft en dan natuurlijk Amstel, dan is het goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
misschien is 't wel 'n meisje... dat hebben ze op de laatste echoscopie nog niet kunnen zien...
en ik neem aan dat we 't niet willen weten...
ps: bier gaat er ook in hoor... no worries haha
Echt welquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
't wordt wel 'n mooi kind, met jouw zuiderlijke goddelijkheid en mijn blauwe ogen....
Ik ben zelfs mod geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aantal posts: 9089 (gemiddeld 12 per dag)
Je hebt gelijkSorry
Babs en mijquote:
* Bet schenkt alleen Jupilerquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
Hmz, das wel weer zo. Nee we willen het nog niet weten. Zoalang je het kind maar ook bier geeft en dan natuurlijk Amstel, dan is het goed
Zeker in ONZ? Ik kom daar nooit. Dat wordt mijn dood. Bupa is daar te grappigquote:
Waarvan je ons nog steeds een foto van schuldig bentquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Liegbeest, je zegt het zonder te vragen naar de link![]()
quote:
Ik heb sinds een paar dagen een eigen forumquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat die in je sig stond
Maar het is toch je maroon5-forum
Ik wist niet eens van haar bestaan af tot een paar dagen geledenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
Auticia is mod geweestDat wist ik niet eens
Oh, dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar dagen een eigen forum
http://Forum.firas.nl
haha ik wist dat je dat ging zeggen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
Waarvan je ons nog steeds een foto van schuldig bent
En waar is het SHO-forumquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar dagen een eigen forum
http://Forum.firas.nl
no fucking way dat ik 'n breezerkind op de wereld pleur he....quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:26 schreef Dizer het volgende:Mijn kind, wat doe je? Jupiler is wel lekker maar Amstel is het echte werk! Mijn vader drinkt alleen maar amstel, ik drink alleen maar amstel.. dus zal mijn kind dat ook moeten! Generatie op generatie! Hoe zou jij het vinden als het een meisje wordt en opeens tegen jou zegt, Mam, ik lus geen wijn, doe mij maar een BrEeZaHtJuH
ja sorry, moest ff ogen scannenquote:
Helemaal met zo een mooie mammaquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
no fucking way dat ik 'n breezerkind op de wereld pleur he....
'n Babette krijgt alleen maar Klasse-kinderen... zeker met 'n Dizer als papa![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja sorry, moest ff ogen scannen
[ben blond en met m'n kop boven die plaat gaan hangen, nu ben ik blind...]
Zo schattig. Kindje beweegt erg veel. Een echte tenniss(t)erquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
Sven is weg, dus ogen hoeven blijkbaar niet meer....
Diz, hoe vindt je de eerste homevideo van je kind!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |