Hmm okay, dan probeer ik dat morgen ff.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Lucille het volgende:
Misschien even de 2e schijf in een andere PC zetten. Het zou kunnen dat het IDE interface van disk1 de datatransfer zit te verklooien voor disk2. Het zou dus een electronica probleem kunnen zijn van disk1 en niet een fysiek probleem van je schijf (defecte head of disk)
Geloof me, ook thin clients zijn niet het wondermiddel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef mechatronics het volgende:
HDD's , allemaal hetzelfde ge-etter, t wordt tijd voor een web-based PC, zonder plaatselijke opslag
succesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:19 schreef Markster het volgende:
Alles terug krijgen gaat toch niet, aangezien ik geen opslagruimte ervoor heb, maar ik kan iig proberen het belangrijkere terug te halen. !
Thx, ben nu met het programma bezig die Lucille aangaf, en hij lijkt iig meer te doen dan mijn pogingen van gister nog een half uurtje en ik weet hetquote:
ik was er 40 kwijt toen me hele pc het begaf en de HD's ook niets meer dedenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Thx, ben nu met het programma bezig die Lucille aangaf, en hij lijkt iig meer te doen dan mijn pogingen van gister nog een half uurtje en ik weet het
Anders hang ik hem in een andere PC.
En anders.. Ben ik 60gb aan data kwijt, niet superbelangrijke, maar het blijft vervelend
Gaat dat ook nog mis?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geloof me, ook thin clients zijn niet het wondermiddel.
Als je een webbased pc gebruikt, waar denk je dat het dan opgeslagen wordt?quote:
Nou, ik heb zo een 7GB weten te redden. Is meteen al me troep opgeruimd, zullen we maar zeggen.quote:
slaan ze dat niet op op een RAID-5 ding ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je een webbased pc gebruikt, waar denk je dat het dan opgeslagen wordt?
Alleen dan wordt het dus nog irritanter om bij je hdd te komen als er iets mis is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |