Volgens mij zijn er best veel mensen die dat te horen hebben gekregen, zal wel een computerfoutje zijn ofzo. Gewoon nieuwe handtekening verzinnen en het blaadje opsturenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:13 schreef OMG het volgende:
Dat van die electronische handtekening, die ook bij mij niet bleek te kloppen terwijl ik toch vrij zeker was dat ik de juiste cijfers had ingetoetst, heb ik nu al van meerdere mensen gehoord; zowel op dit forum als in mijn omgeving. Typisch.
Het enige wat je hoeft te doen is werkgever vier en vijf bij elkaar optellen en die als één werkgever in het laatste vakje te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef inasras het volgende:
Ik heb het nog steeds niet aangevraagd :S Kheb 5 verschillende werkgevers en er pasten er maar 4 op de brief en kheb steeds maar geen zin om te bellen enzo.. Zal ik toch maar even moeten doen want ik kan nu wel geld gebruiken..
Als je te laat bent met inleveren, moet je er op rekenen dat je je geld ook later binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik was te laat met inleveren..
Zal ik vast ook wel te laat terug krijgen, of ben ik ook gewoon ergens op de hoop belandt?
Weet je hoeveel mensen per jaar aangifte doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef Meeh het volgende:
Net weer een brief terug gehad dat ze m'n sofi nr niet hadden. Bullshit. Gewoon meegestuurd en al hadden ze em echt niet hadden ze em wel kunnen vinden via m'n vorige aangiftes. Achterlijke bureaucratische apen daar
Als er geld te halen bij je valt zijn ze er als de kippen bij maar andersom duurt 't eeuwen
voor 1 april ingeleverd is voor 1 juli bericht. reken dus sowieso maar niet op deze maandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat had ik ook wel verwacht ja...
Maar zo ergens rond deze tijd had ik toch wel berekend...
ik ook nog niet, ook feb. opgestuurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:00 schreef JoPiDo het volgende:
wow ik heb het nog steeds niet
februari ingeleverd; maar/april/mei WTF
Het gaat erom dat de aangifte voor 1 april binnen is. Of dat nu op 1 februari of 28 maart is geweest, maakt niet uit. Als je geld terugkrijgt, is dat gewoon voor 1 juli.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef Funksoldier het volgende:
ik ook nog niet, ook feb. opgestuurd.
De belastingdienst heeft toch slechts gezegd dat dat hun target is, er is toch geen garantie gegeven?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de aangifte voor 1 april binnen is. Of dat nu op 1 februari of 28 maart is geweest, maakt niet uit. Als je geld terugkrijgt, is dat gewoon voor 1 juli.
Voor 1 april de aangifte binnen, is voor 1 juli je geld binnen. Mits je iets terugkrijgt uiteraardquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
De belastingdienst heeft toch slechts gezegd dat dat hun target is, er is toch geen garantie gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |