Of die kerel, als niet-voetballiefhebber moet je natuurlijk vrouwelijke trekjes hebben en klapte die dicht bij de gedachte aan een trio met 2 mannenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Of die kerel, als niet-voetballiefhebber moet je natuurlijk vrouwelijke trekjes hebben en klapte die dicht bij de gedachte aan een trio met 2 mannen
Voetbal suckt ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Of die kerel, als niet-voetballiefhebber moet je natuurlijk vrouwelijke trekjes hebben en klapte die dicht bij de gedachte aan een trio met 2 mannen
quote:
Oneensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles, met uitzondering van Weirdmicky, houden niet van voetbal
Eens
1. Jij bent niet singlequote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
Eens
Lekker zuipen in een fijne discotheek met mn mates vinnik een stuk fijner. Ja ok als het NL elftal speelt kan ik er van genieten. En engels voetbal vind ik ook nog redelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit kan beter het ik-moet-nog-uit-de-kast-komen-topic worden. Alle singles die niet van voetbal houden? Wtf...single zijn en lekker zuipen met vrienden onder het genot van een pitchertje op groot scherm in de kroeg kijken...
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
1. Jij bent niet single
2. Melismay houdt ook van voetbal, wel van een rotte club maar daar kan ze ook niet zoveel aan doen
Als ik weer single werd dan hield ik nog steeds niet van voetbal hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
1. Jij bent niet single
2. Melismay houdt ook van voetbal, wel van een rotte club maar daar kan ze ook niet zoveel aan doen
Ik ga mijn best doen om een goede stelling te verzinnen, dus even geduld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik weer single werd dan hield ik nog steeds niet van voetbal hoor![]()
En ja het is een onzinstelling Sabrina, waarom verzin jij niet eens een goede stelling.
en hou jij van voetbal dan?
Waarom moet alles toch altijd in stellingen...? Dat probeerde ik in het vorige deel ook al te zeggen, er wordt met stellingen altijd zo gegeneraliseerd. Terwijl dit topic toch bedoeld is om ervaringen uit te wisselen als singles? Niet per sé als stelling-en-reactie-topic.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Oneens
En wanneer houden we nou eens op met die achterlijke stellingen of zijn alle goede stellingen op?
Ik ook, zelfsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan! Ik heb ook voor PSV in spanning gezeten ja!
Als single keek ik relatief meer voetbal, oneens dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
Eens
There is only one rule: there are no rules!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Daarnaast weet ik nauwelijks nog hoe het gaat in het singleleven, dus zodoende vind ik het interessant om hier de verhalen van anderen te lezen![]()
Als we met een samenvatting beginnen is de reeks natuurlijk zo afgelopen en kunnen we hem sluiten. Echte overeenkomsten kan je denk ik ook niet aandragen. Wel overeenkomsten tussen singles die nog nooit een relatie hebben gehad en singles die wel een relatie gehad hebben. Dat is ook het grote verschil tussen een aantal mensen hier. Er zijn twee soorten singles (grof gezegd) en daarom "botst" het soms tussen de singles.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien is het tijd voor een samenvattend geheel van de reeks? wat de overeenkomsten zijn tussen singles, wat mensen kunnen verbeteren aan zichzelf en wat nou de hoofdredenen van het single-zijn zijn.
Is er iemand die teveel tijd heeft misschien?
Eens natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
Dan zou het tussen ons dus nooit kunnen werken, wat jammer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Eens natuurlijk!
Nu ben ik sowieso al geen sportliefhebber
Love is a battlefield and the men and women are killing eachother and avoiding the enemy...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Er zijn twee soorten singles (grof gezegd) en daarom "botst" het soms tussen de singles.
Ik denk inderdaad dat je daar wel gelijk in hebt. De mensen die nog nooit een relatie hebben gehad zullen het misschien wat idealiseren en zeker als de mensen wat ouder zijn willen ze het gelijk perfect hebben zodat ze misschien wat hogere eisen stellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Als we met een samenvatting beginnen is de reeks natuurlijk zo afgelopen en kunnen we hem sluiten. Echte overeenkomsten kan je denk ik ook niet aandragen. Wel overeenkomsten tussen singles die nog nooit een relatie hebben gehad en singles die wel een relatie gehad hebben. Dat is ook het grote verschil tussen een aantal mensen hier. Er zijn twee soorten singles (grof gezegd) en daarom "botst" het soms tussen de singles.
Niks negatiefs over de reeks want een singlesreeks is namelijk voor alle singles, alleen je merkt het wel duidelijk. Ik tenminste wel.
Bijna elke single heeft hier wel eens een relatie gehad. De twee soorten singles (grofweg) zouden dan zijn:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Er zijn twee soorten singles (grof gezegd) en daarom "botst" het soms tussen de singles.
Die eisen hebben niks met ouder zijn te maken, denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je daar wel gelijk in hebt. De mensen die nog nooit een relatie hebben gehad zullen het misschien wat idealiseren en zeker als de mensen wat ouder zijn willen ze het gelijk perfect hebben zodat ze misschien wat hogere eisen stellen.
Aan de andere kant heb je singles die al één of meerdere relaties hebben gehad, die zullen wat nuchterder naar de zaken kijken en zullen zodoende ook wat hogere eisen stellen omdat ze niet weer in rotrelatie terecht willen komen.
Mijn stelling is dan ook: Hoe ouder je wordt, hoe hoger de eisen liggen.
(ik weet het , weer een stelling maar toch)
Tip: Ga aan de goede kant staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:
- Singles met te veel zelfvertrouwen
- Singles met te weinig zelfvertrouwen
Alles valt of staat daarmee.
Voor sommigen wordt de eenzaamheid meer manier van leven, anderen moeten vrijwel altijd iemand in de buurt hebben waar ze hun verhaal en dergelijke kwijt kunnen. Ik reken mezelf tot de eerste categorie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Ik vind het zelf bijvoorbeeld heel moeilijk om te bedenken of ik nou blij moet zijn met mijn single-status of niet. De vrijheid vind ik lekker, maar er zijn veel dingen uit mijn relatie die ik erg mis. Ik voel me vaak eenzaam, maar dat vind ik geen goede reden om een relatie te beginnen met "de eerste die zich aanmeldt".
Daarnaast weet ik nauwelijks nog hoe het gaat in het singleleven, dus zodoende vind ik het interessant om hier de verhalen van anderen te lezenMaar dat gegeneraliseer met stellingen hoeft van mij niet zo nodig.
Je zegt het goed. Bijna elke single, maar er komen hier dus ook singles die nog nooit een relatie hebben gehad. Die onderverdeling klopt wel, maar ik denk dat het zelfvertrouwen wel iets heeft te maken met je ervaringen die je gehad hebt (op relatie of date gebied).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bijna elke single heeft hier wel eens een relatie gehad. De twee soorten singles (grofweg) zouden dan zijn:
- Singles met veel zelfvertrouwen
- Singles met weinig zelfvertrouwen
Ah... dan heb ik een aparte categorie!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bijna elke single heeft hier wel eens een relatie gehad. De twee soorten singles (grofweg) zouden dan zijn:
- Singles met veel zelfvertrouwen
- Singles met weinig zelfvertrouwen
Smerig he aandachtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:05 schreef runaway het volgende:
zijn er ook mensen hier die totaal anti-flirten zijn???
Ik moet er dus écht helemaal niets van hebben als jongens staan te kijken ofzo
abnormaal?
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden...quote:
Klopt wel denk ik.. Je bent naarmate je ouder wordt steeds meer op zoek naar de ware waarmee je door wilt gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn stelling is dan ook: Hoe ouder je wordt, hoe hoger de eisen liggen.
(ik weet het , weer een stelling maar toch)
Goede gesprekken zijn ook belangrijk...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:06 schreef TGT het volgende:
In de jonge jaren is t nog neuken, neuken en nog eens neuken.
gesprek:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Goede gesprekken zijn ook belangrijk...![]()
![]()
'quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:05 schreef runaway het volgende:
abnormaal?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Smerig he aandacht![]()
Je liegt dat je barst, je wil vast wel aangekeken worden door leuke jongens.
Ik prefereer de zin: ' mag ik je even aanduwen?'quote:
Niet altijd...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Goede gesprekken zijn ook belangrijk...![]()
![]()
wat wil je dan dat die jongens doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:05 schreef runaway het volgende:
abnormaal?
Ah jij bent zo'n voorbeeld met een te groot ego van: "ik vind mezelf te goed om aangekeken te worden". Doei.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:08 schreef runaway het volgende:
[..]
jij denkt over mensen te kunnen oordelen die je niet kent
ga zo door
doei
Ik vind mezelf ook tof!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ah jij bent zo'n voorbeeld met een te groot ego van: "ik vind mezelf te goed om aangekeken te worden". Doei.
eerlijk gezegd gewoon heb ik gewoon het liefste dat ze niets doen en lekker wegblijven............quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wat wil je dan dat die jongens doen?
Gelijk een praatje met je beginnen of direct ter zake komen?
Hoe wilde jij ooit aan een leuke vent komen? Ga lekker in je ivoren torentje zitten en vereenzaam er maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:11 schreef runaway het volgende:
[..]
eerlijk gezegd gewoon heb ik gewoon het liefste dat ze niets doen en lekker wegblijven............
maar goed, zo mag je blijkbaar niet denken hier, dan ben je arrogant ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |