abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26759054
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

ja volgens mij komt t door jou... Jij begreep t koekje niet
Als we nou gewoon ophouden over dat kutkoekje en er nou gewoon een normaal topic van maken zonder dat gezeik de hele tijd. Telkens als het hier een beetje lekker loopt begin jij weer over dat koekje.
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:49:19 #77
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26759082
Maja ik zou t dus ook echt niet pikken van een vriend als ie met een ex van me ging. Vriendschap is toch wel heilig bij mij en zulke dingen kunnen gewoon niet. Als hij het van te voren eerlijk zou vragen dan zou t anders zijn...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26759168
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:49 schreef JoeyT het volgende:
Maja ik zou t dus ook echt niet pikken van een vriend als ie met een ex van me ging. Vriendschap is toch wel heilig bij mij en zulke dingen kunnen gewoon niet. Als hij het van te voren eerlijk zou vragen dan zou t anders zijn...
"Ja hoi JoeyT, mag ik je ex palen ?"

. Ik weet het zo net nog niet. In sommige gevallen zou ik wel een beroep doen op onze vriendschap om haar een van de andere 3 miljard mannen op deze planeet uit te laten zoeken, denk ik. Als bepaalde vriendinnen opeens iets met mijn ex zou beginnen weet ik nog net niet hoe blij ik ermee zou zijn. Aan de andere kant, om hem weer verliefd en gelukkig te zien zou wel heel tof zijn, en als dat met een vriendin van me zou zijn, dan moet dat maar.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:06:06 #79
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26759476
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:53 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

"Ja hoi JoeyT, mag ik je ex palen ?"

. Ik weet het zo net nog niet. In sommige gevallen zou ik wel een beroep doen op onze vriendschap om haar een van de andere 3 miljard mannen op deze planeet uit te laten zoeken, denk ik. Als bepaalde vriendinnen opeens iets met mijn ex zou beginnen weet ik nog net niet hoe blij ik ermee zou zijn. Aan de andere kant, om hem weer verliefd en gelukkig te zien zou wel heel tof zijn, en als dat met een vriendin van me zou zijn, dan moet dat maar.
Ja ik zou het heel logisch vinden als het eerst aan me gevraagd werd. En anders dus helemaal niet. Heb geen zin dat een goede vriend met mn ex van 7 jaar gaat. Ookal wens ik haar het beste lijkt me t geen goed plan als zij weer in mijn kringen gaat verkeren.

Maja bij mijn vriendengroep zijn we daar ook gewoon duidelijk in...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26759489
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:24 schreef miss_c het volgende:

[..]

Was het echt een ex waar je wat voor gevoeld hebt, of gewoon een neukertje? Ik zou het echt niet cool vinden als ik echt wat met hem gehad heb, maar als het een neukertje was, mogen mijn vriendinnen er wel overheen....

En daarbij flirten met vrienden van exen kan best als het bij flirten blijft
4 jaar iets mee gehad... Ze werden verliefd.. Wie ben ik om dat tegen te houden? Mijn beste vriend ga ik de liefde niet dwarsbomen. Het was uit en ik was er klaar mee. Vandaar.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:09:25 #81
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26759563
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:06 schreef TGT het volgende:

[..]

4 jaar iets mee gehad... Ze werden verliefd.. Wie ben ik om dat tegen te houden? Mijn beste vriend ga ik de liefde niet dwarsbomen. Het was uit en ik was er klaar mee. Vandaar.
Vind ik wel knap als het je niets doet...
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_26759572
quote:

[..]

Lijkt me ook Als een vriendin van me en mijn ex verliefd en gelukkig zijn, dan zou ik wel een redelijke draak zijn om daar heel naar over te gaan doen. Want als het uit gaat dan wens je de ander doorgaans toch alleen maar het beste toe.

(Okay, stel dat de ander vreemdging en nu opeens aanpapt met je beste vriend(in), ja, dat is wel kut ja.)
pi_26759591
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:09 schreef miss_c het volgende:

[..]

Hoezo knap? Ik voel t zo, daar heb ik mn best niet voor gedaan. Het doet mij iets in zoverre dat mijn vriend gelukkig is. Of dat nou toevallig met een ex is van me.. Tja
pi_26759599
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:09 schreef miss_c het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk vind je daar wat van. Het zou raar zijn als je dat niet doet. Maar toch, als ze gelukkig zijn samen, dan is dat toch ook mooi.
pi_26759607
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:10 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Lijkt me ook Als een vriendin van me en mijn ex verliefd en gelukkig zijn, dan zou ik wel een redelijke draak zijn om daar heel naar over te gaan doen. Want als het uit gaat dan wens je de ander doorgaans toch alleen maar het beste toe.

(Okay, stel dat de ander vreemdging en nu opeens aanpapt met je beste vriend(in), ja, dat is wel kut ja.)
Juistem
pi_26759611
Op zich maakt het mij niet uit met wie iemand uit m'n vriendenkring een relatie/sex zou hebben, alleen ik zou zelf geen zin hebben om mijn enge exen tegen te komen. Als het nou leuke exen waren was het geen probleem, maar volgens mij is dat toch wel een beetje onmogelijk.
Sanity is (not) statistical
pi_26759644
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:11 schreef Maeghan het volgende:
Op zich maakt het mij niet uit met wie iemand uit m'n vriendenkring een relatie/sex zou hebben, alleen ik zou zelf geen zin hebben om mijn enge exen tegen te komen. Als het nou leuke exen waren was het geen probleem, maar volgens mij is dat toch wel een beetje onmogelijk.
Ik zou het mijn vriendinnen bijvoorbeeld toch wel afraden om met treinjongen te gaan mailen. .
pi_26759683
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:10 schreef AudreyHepburn het volgende:

Want als het uit gaat dan wens je de ander doorgaans toch alleen maar het beste toe.
Whahahaha dat meen je toch niet he? Ik hoop eigenlijk eerder dat ze een langzame en pijnlijke dood zullen sterven op zeer korte termijn, maar misschien ben ik wat haatdragend.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:16:29 #89
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26759733
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:06 schreef JoeyT het volgende:
Heb geen zin dat een goede vriend met mn ex van 7 jaar gaat.
Ik hoop toch wel dat je bedoelt dat die relatie 7 jaar heeft geduurd (eigenlijk staat er iets anders).
quote:
Dat je er zo mee om kunt gaan... respect!
Voor mezelf is het trouwens absoluut 'not done' om achter de ex van een goede kennis/vriend aan te gaan. Ook al is ze nog zo leuk en kunnen we het nog zo goed met elkaar vinden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:18:10 #90
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26759779
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zou het mijn vriendinnen bijvoorbeeld toch wel afraden om met treinjongen te gaan mailen. .
Een tijdige waarschuwing is altijd een goede zaak.
het zit echt diep, he Audrey?
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26759788
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:14 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Whahahaha dat meen je toch niet he? Ik hoop eigenlijk eerder dat ze een langzame en pijnlijke dood zullen sterven op zeer korte termijn, maar misschien ben ik wat haatdragend.
. Ik vond het al moeilijk genoeg dat het uitging met mijn ex. Dan hoef ik hem toch nog geen lepra toe te wensen ? Ik had het er zelf moeilijk mee, en hij had het zeker niet makkelijker, waarom zou ik het hem dan niet gunnen dat hij gelukkig wordt met iemand anders ?
pi_26759922
Het zou mij niks kunnen schelen, als het gebeurt gebeurt het met een ex van een ander. Het is echter wat anders als je het doelbewust op zoek gaat en al tijdens de relatie aan het stoken bent zoals de meeste mensen.
pi_26760115
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Ik vond het al moeilijk genoeg dat het uitging met mijn ex. Dan hoef ik hem toch nog geen lepra toe te wensen ? Ik had het er zelf moeilijk mee, en hij had het zeker niet makkelijker, waarom zou ik het hem dan niet gunnen dat hij gelukkig wordt met iemand anders ?
Ah ja. Dat is ook een visie. Ik heb gewoon ronduit een hekel aan m'n exen, en ik wens er absoluut niets meer mee te maken te hebben. Het is al erg genoeg dat ik ze ooit leuk gevonden heb, maar het feit dat ik ze in theorie ooit nog tegen zou kunnen komen of er op wat voor wijze ook aan herinnerd zou kunnen worden irriteert me mateloos. Vakantiefoto's van toen ik wat met m'n ex had gaan zo de prullenbak in. Brieven gaan de prullenbak in. Cadeautjes gaan de prullenbak in. Foto's die al ingeplakt zijn scheur ik uit het album en daar gaat iets anders overheen. Mijn exen hebben ook geen namen meer, ze heten Enge Ex 1 en Enge Ex 2.

Normaalgesproken als je iets fout doet, dan vergeten mensen dat wel. Maar nee, met exen blijven ze je er aan herinneren. *gruwelt* En als je omgeving het niet meer doet, dan beginnen je exen wel spontaan te sms'en dat ze het zo fijn vinden om contact met je te houden. =S
pi_26760202
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:22 schreef Tranceptor het volgende:
Het zou mij niks kunnen schelen, als het gebeurt gebeurt het met een ex van een ander. Het is echter wat anders als je het doelbewust op zoek gaat en al tijdens de relatie aan het stoken bent zoals de meeste mensen.
Als je toch al geniepig bent van jezelf zie ik geen probleem
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:31:40 #95
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26760213
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:28 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ah ja. Dat is ook een visie. Ik heb gewoon ronduit een hekel aan m'n exen, en ik wens er absoluut niets meer mee te maken te hebben. Het is al erg genoeg dat ik ze ooit leuk gevonden heb, maar het feit dat ik ze in theorie ooit nog tegen zou kunnen komen of er op wat voor wijze ook aan herinnerd zou kunnen worden irriteert me mateloos. Vakantiefoto's van toen ik wat met m'n ex had gaan zo de prullenbak in. Brieven gaan de prullenbak in. Cadeautjes gaan de prullenbak in. Foto's die al ingeplakt zijn scheur ik uit het album en daar gaat iets anders overheen. Mijn exen hebben ook geen namen meer, ze heten Enge Ex 1 en Enge Ex 2.

Normaalgesproken als je iets fout doet, dan vergeten mensen dat wel. Maar nee, met exen blijven ze je er aan herinneren. *gruwelt* En als je omgeving het niet meer doet, dan beginnen je exen wel spontaan te sms'en dat ze het zo fijn vinden om contact met je te houden. =S
Nou klinkt wel heel erg... Hoe kan het dan dat je het ooit wel leuk hebt gehad met die exen???
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_26760233
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:28 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Arm kind. .

Ik ben blij dat ik nooit echt op zo'n manier een relatie uitgegaan ben.

Ik verscheurde je foto's...
pi_26760278
Exen moet je droppen. Dat lijkt me evident.
pi_26760318
Bellen doe ik als het zaterdag weer klikt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26760368
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:34 schreef Beach het volgende:
waar ken je dr van eigenlijk?
is me even ontgaan
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:35:54 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26760370
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:34 schreef Beach het volgende:
jij woont toch in amsterdam? of heb ik dat mis?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')