Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:41 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad. Behoefte om iemand te neuken op wie ik niet verliefd ben heb ik zelden gevoeld. Er moet wel een speciale band zijn tussen mij en haar voordat ik met 'r naar bed zou willen gaan.
Wat is het karakteristiek van jouw lichaam, Anthraxx?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Soms denk ik echt dat we klonen van elkaar zijn Thabit. Heel soms dan maar.
Ach ligt er een beetje aan hoe de relatie met de ex is. Tis wel een goede manier om een trap na te gevenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nieuwe stelling: Flirten met de vrienden van vorige lovers is not done.
beetje laf...quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:17 schreef Beach het volgende:
Deel38 al???![]()
![]()
ot: niet geeld ik wacht tot na zaterdag ik zie wel hoe het dan gaat als ik haar zie.
Kijk haar diep in dr ogenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Heeft er nog iemand versiertips voor me? Ik verklootte het weer eens gister
Geef haar een koekje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Heeft er nog iemand versiertips voor me? Ik verklootte het weer eens gister
Dat had ik gedaan, heb met dr gedanst en heel ff gepraat...maar uiteindelijk toch niks geworden en ik blame het totaal aan mezelf. Hopelijk komt ze op partyflock met foto's en reageer ik daaropquote:
Was het echt een ex waar je wat voor gevoeld hebt, of gewoon een neukertje? Ik zou het echt niet cool vinden als ik echt wat met hem gehad heb, maar als het een neukertje was, mogen mijn vriendinnen er wel overheen....quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef TGT het volgende:
Mijn ex heeft mn beste vriend geneukt
Ik was er ok mee..
Hoezo blame je het aan jezelf...? Ben wel benieuwd wat je gedaan (of juist niet gedaan) hebtquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, heb met dr gedanst en heel ff gepraat...maar uiteindelijk toch niks geworden en ik blame het totaal aan mezelf. Hopelijk komt ze op partyflock met foto's en reageer ik daarop
BEN JIJ OOK ZO TELEURGESTELD IN DE MODS DAT ZE MN TOPIC TITEL HEBBEN AANGEPAST!!!!!!!!!!!!quote:
Nee niet durven bellen is veel stoerderquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
BEN JIJ OOK ZO TELEURGESTELD IN DE MODS DAT ZE MN TOPIC TITEL HEBBEN AANGEPAST!!!!!!!!!!!!
BLAMAGE
Ik zou sowieso niet achter een ex-vriendin/scharrel van een vriend gaan. Maja dat zijn bij ons gewoon de ongeschreven regels...quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik achter een scharrel van een vriendin van me aan zou zitten en zij zou me vertellen waarom het tussen hen niks geworden is, en dat is een best plausibele reden, dan zou ik toch ook nog wel even een keertje extra nadenken over wat ik met die persoon in kwestie aanwil. Zo berekenend ben ik dan ook wel weer.
Nee inderdaad. Ik zie het mezelf ook niet doen, maar stel nou dat he.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:43 schreef JoeyT het volgende:
Ik zou sowieso niet achter een ex-vriendin/scharrel van een vriend gaan. Maja dat zijn bij ons gewoon de ongeschreven regels...
ja volgens mij komt t door jou... Jij begreep t koekje nietquote:
Ik heb het aangepast wegens de reden die thabit naar voren haalt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ja volgens mij komt t door jou... Jij begreep t koekje niet![]()
Ja beetje jammer... Eerst gaat het uit met mn lieve vriendinnetje en dan word mn topic titel aangepast... Kan het nog erger!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast wegens de reden die thabit naar voren haalt.
Een ban?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja beetje jammer... Eerst gaat het uit met mn lieve vriendinnetje en dan word mn topic titel aangepast... Kan het nog erger!!!!!!!!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |