Ik heb idd. een klopbaar en het eerstje stukje gebruik gebruik ik de klopboor functie niet om een beginnetje te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:04 schreef Againzender het volgende:
Gebruik je een klopboor? Je kan het eerste stukje proberen zonder kloppen, vind ik zelf wel eens prettig om een net begin te maken.
Zou het beide doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:26 schreef bonke het volgende:
niet vanaf de grond meten maar vanaf het plafond naar beneden meten( als je geen waterpas hebt dan he )
zo heb ik et hier ookquote:Op zondag 8 mei 2005 10:16 schreef Conflict het volgende:
Je kan ook haakjes aan het plafond maken en je schilderijen enzo met visdraad ophangen. Dan krijg je ook geen verkleuring van de muur bijna![]()
Je hebt je plinten tegen het plafond zitten?quote:Op zondag 8 mei 2005 10:21 schreef bonke het volgende:
[..]
zo heb ik et hier ook
bijna alles wat kan hangen zit aan de plinten en een draadje
had jij er een ander woord voor dan ?quote:Op zondag 8 mei 2005 12:02 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je hebt je plinten tegen het plafond zitten?
aan een rail kan je je gordijnen hangenquote:
Ik wel. Ik heb ze er eigenhandig op gezetquote:Op zondag 8 mei 2005 12:02 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je hebt je plinten tegen het plafond zitten?
Dat is wel een goede tip, mijn muren zijn behoorlijk verzand, met een priem kom je helaas al een heel eind.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:22 schreef Alicey het volgende:
Misschien met een priem alvast een klein gaatje slaan?
Ik heb ook een schilderijenrails of hoe dat ook moge heten.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:17 schreef bonke het volgende:
[..]
aan een rail kan je je gordijnen hangen
of een deur mee heen en weer schuiven
ik noem die dingen die je langs de kanten van je plafond en van je vloer legt gewoon plinten
Conflict voor klusmod!!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:59 schreef Conflict het volgende:
Op gipsplaten plafonds en systeemplafonds komt vaak een lat tegen de muurkant van het plafond.
Bij gestucte plafonds niet (hoeken die snel beschadigen krijgen een stucprofiel maar die zie je slecht)
Misschien beetje offtopic, maar kan je die railsdingen gewoon bij de bouwmarkt halen of moet je daarvoor naar een speciaalzaak??quote:Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik heb ook een schilderijenrails of hoe dat ook moge heten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |