Dus alsware heb jij niet getypt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:42 schreef Tamea het volgende:
* Tamea d'r vriend heeft even thuis gewerkt, dus hier loopt het ook behoorlijk op. 42k keys en 17k clicks nu in voorraad.
mhaw. Dit vind ik nog wel kunnen.Vriend en vriendin. Ik bedoel,soms zit mn zus ook ff achter mn pc als ze hier toevallig is.Kan moeilijk dan eerst WP uitschakelen.Dit is IMHO geen probleem.Als het nou dr vriend zn pc was...tjah.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dus alsware heb jij niet getypt?
Hmmz dit mocht toch niet![]()
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:55 schreef Tamea het volgende:
Dit is gewoon onze thuis PC, de enige in dit huis. Moeten we dan alleibei een eigen account hebben en elke keer uitloggen als de ander achter de PC gaat zitten?
dat zeg ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:49 schreef Zebbie het volgende:
Maar als je zelf een karige 5K per dag typer bent en dan je vriend elke dag 20K erbij typt wordt het toch een ander verhaal, maar zolang jij de hoofdgebruiker van de computer blijft is het denk ik geen probleem.
Ach officieel mag het natuurlijk niet, maar een enkele keer kan geen kwaad toch? Zolang het maar niet echt op een andere comp wordt gezet, met de bedoeling dat iemand anders er (zonder ervanaf te weten?) gaat tikken enzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz okee.
Dan laten we het hier gewoon bij![]()
Neuhquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef woutabest het volgende:
o, dus ik kan niet whatpulse downen en overal op het schoolnetwerk installeren?
Idd een keertje kan ook geen kwaadquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach officieel mag het natuurlijk niet, maar een enkele keer kan geen kwaad toch? Zolang het maar niet echt op een andere comp wordt gezet, met de bedoeling dat iemand anders er (zonder ervanaf te weten?) gaat tikken enzo.
er is toch een optie dat ie op een bepaald tijdstip uit zichtzelf pulst?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:16 schreef GotC het volgende:
[..]
NeuhWord ook nogal veel pulsen he?
Bij mij kan ik het wel downloaden enzo..maar de icon tray laat zich niet zien op school
dus?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja maar op school zitten ook andere kinderen voor de pc toch
Precies ja, en het zal ook wel erg op gaan vallen denk ik. Maar dat hangt er van af natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan helpen die alsware mee....
Dus al 1 pc over 3 kinderen wordt verdeelt:
Jij doet er 50.000
De ander doet 30.000
En die andere doet er nog eens 35.000 bovenop.
Dan moet jij eigelijk officeel 65.000 keys in gaan leveren..
Anders is het niet eerlijk tegenover de anderen.
Dusquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:02 schreef woutabest het volgende:
jullie namen mij toch niet serieus he?
heh gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik maakte het nog 1x duidelijk
Lekker weertje hier trouwens!
ehm? je hotmail?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Al opent m'n mail zich nog in IEVervelend!
Inmiddels 664k aan keys, en 90k aan clicks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |