Tuurlijk, en van Gerard Joling en Gordon en Gerard Spong en Joop Wijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
Zeker Jaap moet fan van Ignace zijn geweest!
Is dat het idee achter bevrijdingsdag?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:48 schreef Eilanden het volgende:
Ik bevrijd de tap dan maar van een biertje
Ja nu je het zegt, dat ding staat op ontploffen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:48 schreef Eilanden het volgende:
Ik bevrijd de tap dan maar van een biertje
Ignace is toch belangrijk geweest voor het doorbreken van het taboe "homo's in het voetbal"?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, en van Gerard Joling en Gordon en Gerard Spong en Joop Wijn
Volgens mij moet dat taboe nog steeds doorbroken worden. Scheidsrechters is toch wat anders dan voetballers.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ignace is toch belangrijk geweest voor het doorbreken van het taboe "homo's in het voetbal"?
Dus op zondags al examen, dat doe je goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
22 mei beginnen de examens. Wat gaat dat hard! Maar 1 juni ben ik klaar
Zaten er fouten in?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. In dat geval ben je niet meer noodzakelijk fan. Wel van Wensley Ton dan. Ik heb je column gespellcheckt, ziet er goed uit!
Zei ik 22? Ik bedoel 24quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dus op zondags al examen, dat doe je goed
Ik heb natuurlijk niet automatisch iets met voetballers omdat ze homo zijn maar zou het wel dapper vinden als iemand er eens echt voor uit kwam. Hans Gilhaus is bij mijn weten ook homo maar niet echt openlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. In dat geval ben je niet meer noodzakelijk fan. Wel van Wensley Ton dan. Ik heb je column gespellcheckt, ziet er goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |