Hij staat om de hoek dus ergens? Ik hoor hem na een paar honderd meter niet meer dus dan staat hij in een stallingquote:omdat hij bij mij wegreed en een paar 100 meter hoorde ik hem al niet meer dus ik denk gewoon dat hij nu ergens is gestalt!
Helemaal een vrachtwagen regelen voor een auto van 3 a 4 duizend euroquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:18 schreef PeuRac het volgende:
Grote kans dat ze hem in een vrachtwagen hebben gereden, juist omdat je em na een paar 100 meter al niet meer hoorde, het is onlogisch dat ze em daar in een stalling gooien, een buurt onderzoek van de politie naait ze dan meteen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:52 schreef Robbie1979 het volgende:
Nog iemand andere complottheorie-en?
Zo'n vooroorlogse CRX heeft een extra pedaal om de luchtinlaat te regelen. Je moet dus gas geven, de lucht inlaat regelen, choken én met je handrem al pompend wegrijden om de olie rond te krijgen...das ni eenvoudig !!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dan ben je misschien autistisch ofzo. Elke mongool met een rijbewijs kan in zo'n opgevoerde grasmaaier wegrijden.
dus bij optrekken 3 pedalen bedienen? Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef errorken het volgende:
[..]
Zo'n vooroorlogse CRX heeft een extra pedaal om de luchtinlaat te regelen. Je moet dus gas geven, de lucht inlaat regelen, choken én met je handrem al pompend wegrijden om de olie rond te krijgen...das ni eenvoudig !!!
no shit sherlockquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef errorken het volgende:
[..]
Zo'n vooroorlogse CRX heeft een extra pedaal om de luchtinlaat te regelen. Je moet dus gas geven, de lucht inlaat regelen, choken én met je handrem al pompend wegrijden om de olie rond te krijgen...das ni eenvoudig !!!
Sorry, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef errorken het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef errorken het volgende:
[..]
Nooit van sarcasme gehoord ook zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Je wordt bedankt lulquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef ook_gek het volgende:
heel die CRX is lelijk en snap niet dat iemand zo een ding wil jatten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |