de groeten van Mickey Mo (is een hele goede vriend van miJ)quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:02 schreef neonfreak het volgende:
[..]
sorry, zonder -, dus dvdpuppetpalL@hotmail.com
uilenstede heeft geen parkeergarage, misschien ben je verkeerd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef neonfreak het volgende:
[..]
rode flat niks gevonden, klopt het dat er een parkeergarage bij zit?
*kuch* dan ken jij de blokken van honda dus nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:59 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Meestal is dat type wagens inderdaad niet eens motorisch in staat Polen te halen![]()
tt blijft zo....quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:32 schreef donald_dick het volgende:
kan trouwens de topictitel ff weer lowercase?
waarom is dit een uitzondering dan?quote:
morgen of vanavond gaat die wel weer lowercase, dit soort dingen mogen in het begin best wat meer aandacht hebben.......quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom is dit een uitzondering dan?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef Tique het volgende:
pssst...auto kopen... ¤2000,-..contant betalen..foto's staan op de 1e pagina van dit topic
hebben we al gedaan, of weet jij waar hij staat??quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef Tique het volgende:
pssst...vijf platen kopen..k weet niet wat er op staat maar ik heb ze gejat van iemand in de trein die sliep...¤50
Zou je niet eens een rondje gaan rijden in Uilenstede..
daar zijn ze dus geblevenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef Tique het volgende:
pssst...vijf platen kopen..k weet niet wat er op staat maar ik heb ze gejat van iemand in de trein die sliep...¤50
Zou je niet eens een rondje gaan rijden in Uilenstede..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |