Ik heb je alleen zien zeggen dat ze er NU nog mee rond rijden of er nog mee moeten rijden hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef nein het volgende:
[..]
jep, maar ik neem aan dat ik mezelf niet hoef te herhalen, dat ze erheen moesten rijden, en dat iemand ze dus kan hebben gezien. hmm *herhaalt zichzelf toch wel*
naja, nogmaals: sterkte ermee!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:29 schreef MartiniRosso het volgende:
Hij staat op Uilenstede............
?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:29 schreef MartiniRosso het volgende:
Hij staat op Uilenstede............
UIlenstede is de studentenwijk van Amstelveen.......quote:
Dat de kans dat ze er NU mee rond rijden groter is dan over een paar uur. Dat zei ik. Verder niet zo zeuren over hoe ik woorden in hoofdletters typ meis, da's gewoon mijn manier van typen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb je alleen zien zeggen dat ze er NU nog mee rond rijden of er nog mee moeten rijden hoor.
Enne, het was s'ochtends om half 6, de tijd waar veel mensen dus nog niet wakker zijn.
Ja en hoezo staat hij daar?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:32 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
UIlenstede is de studentenwijk van Amstelveen.......
Dat leek mij meer dan logisch. Maar ik denk dat je hem sowieso niet meer ziet rijden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:33 schreef nein het volgende:
[..]
Dat de kans dat ze er NU mee rond rijden groter is dan over een paar uur. Dat zei ik. Verder niet zo zeuren over hoe ik woorden in hoofdletters typ meis, da's gewoon mijn manier van typen.
kan je preciezer zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:32 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
UIlenstede is de studentenwijk van Amstelveen.......
zijn nu mensen naar onderweg, tnxquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef MartiniRosso het volgende:
Uilenstede ligt in Amstelveen Noord, tegen Buitenveldert aan. Er staan veel flats en er woont behoorlijk wat tuig, er kan niks heel gelaten worden. je moet maar eens bij rode flat gaan kijken
Zou je dat niet aan de politie overlaten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef neonfreak het volgende:
mocht je een nummer ofzo nog erbij weten helemaal prachtig
ja hallo, er wonen slechts 5000 mensen op Uilenstedequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef neonfreak het volgende:
mocht je een nummer ofzo nog erbij weten helemaal prachtig
gooi me anders even in je msn als je wilt. dvd-puppetpall@hotmail.comquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja hallo, er wonen slechts 5000 mensen op Uilenstede
Maar waarom willen ze auto met een dagwaarde van 3 euro helemaal naar polen rijden?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
één nadeel: het kan er allemaal af en is allang de grens over.
Meestal is dat type wagens inderdaad niet eens motorisch in staat Polen te halenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar waarom willen ze auto met een dagwaarde van 3 euro helemaal naar polen rijden?
ikke niet snappen.
Dat is nou net het probleem; alles heet Uilenstede!!! en dan heb je dubbele huisnummers, dus een huisnummer voor de eenheid, voor je kamer. alle onzelfstandige woningen en zelfstandige woniingen hebben weer andere nummers.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:55 schreef ChRoNiC het volgende:
Je kunt toch wel een straatnaam geven Martini?
sorry, zonder -, dus dvdpuppetpalL@hotmail.comquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:56 schreef neonfreak het volgende:
[..]
gooi me anders even in je msn als je wilt. dvd-puppetpall@hotmail.com
hey jij komt uit den helder???? hoe weet jij zo goed dat deze auto gestolen is als je niet in amstelveen woont??quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:56 schreef neonfreak het volgende:
[..]
gooi me anders even in je msn als je wilt. dvd-puppetpall@hotmail.com
rode flat niks gevonden, klopt het dat er een parkeergarage bij zit?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:01 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem; alles heet Uilenstede!!! en dan heb je dubbele huisnummers, dus een huisnummer voor de eenheid, voor je kamer. alle onzelfstandige woningen en zelfstandige woniingen hebben weer andere nummers.
ik spreek ook mensen buiten dit trieste stadje gelukkigquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
hey jij komt uit den helder???? hoe weet jij zo goed dat deze auto gestolen is als je niet in amstelveen woont??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |