quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:11 schreef Singa het volgende:
Als je überhaupt al doorhebt dat het vrouwen zijn...
Laat dat gezeur over vrouwen lekker varen. Als je niet compleet wereldvreemd bent, kun je jezelf kapot regelen in andere steden, dus dat komt wel goed. Als je niet echt vol bent van de luchtvaart zou ik het nog eens heel goed doornemen. Meeste mensen haken op dit punt af. Kijk dan liever eens goed naar technische natuurkunde of werktuigbouwkunde...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef Enigmatic het volgende:
Het blijft lastig je studiekeuze. Qua niveau kan ik de studie denk ik wel aan, op dit moment sta ik voor zowel natuurkunde als wiskunde ruim boven de negen. Maar het vwo stelt dan ook weinig voor in vergelijking met een technische stude.
Verder ben ik nou niet echt een luchtvaartfreak, het interesseert me, maar ik ben niet iemand die z'n hele kamer vol heeft staan met vliegtuigjes, ruimteschepen en noem maar op. Dat maakt de keuze ook lastig, want een studie als bouwkunde of natuurkunde lijkt me net zo goed interessant.
En ja wat betreft de vrouwen, ik denk maar op zoek tegaan naar een vriendin buiten de faculteit. Lijkt me een stuk makkelijker
Laat me raden, jez it op het sint jans lyceum?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:44 schreef Barthez het volgende:
zit nu in 5vwo en ik ga het ook studeren, ben er voor 99% zeker van!!
ik weet nog niet zeker hoe ik er ga komen, of op kamers(wat me niet zo lijkt), of met de auto vanuit den bosch!!
Maar ik zou het cker doen ik vin het tot nu toe de opleiding, de zoon van mijn mentor doet het nml ook!!
Ohja dat soort verhalenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:58 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Laat dat gezeur over vrouwen lekker varen. Als je niet compleet wereldvreemd bent, kun je jezelf kapot regelen in andere steden, dus dat komt wel goed.
Ik zou als ik jou was, natuurkunde serieus overwegen dan. Eventueel technische natuurkunde. Ik heb voor theoretische natuurkunde (sterrenkunde om precies te zijn) gekozen na een jaar L&R. De studiedruk lag lager maar het niveau m.i. hoger. Nu begin ik echter het technische behoorlijk te missen. Een technische studie is duidelijk wat breder maar minder diep.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef Enigmatic het volgende:
Het blijft lastig je studiekeuze. Qua niveau kan ik de studie denk ik wel aan, op dit moment sta ik voor zowel natuurkunde als wiskunde ruim boven de negen. Maar het vwo stelt dan ook weinig voor in vergelijking met een technische stude.
Verder ben ik nou niet echt een luchtvaartfreak, het interesseert me, maar ik ben niet iemand die z'n hele kamer vol heeft staan met vliegtuigjes, ruimteschepen en noem maar op. Dat maakt de keuze ook lastig, want een studie als bouwkunde of natuurkunde lijkt me net zo goed interessant.
En ja wat betreft de vrouwen, ik denk maar op zoek tegaan naar een vriendin buiten de faculteit. Lijkt me een stuk makkelijker
Schat, ik heb nooit klachten gehad en het bevalt me hier prima. Tussen de weinige Delftsche vrouwen zitten er nog best wat gezellige (niet alleen op je faculteit rondneuzen) en er komen hier thuis genoeg dames uit ongeveer alle andere steden over de vloer... Je hoeft het er niet mee eens te zijn.... het is meer in mijn geval gewoon een feit en geen mening... de mazzelquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ohja dat soort verhalen
Alsof die dames in die andere steden massaal zitten te wachten op die Delftse 'frusten'. Alleen in Utrecht zijn ze erg gewillig, daar is dan ook een vrouwenoverschot. Maar Delft-Utrecht is wel een uur reizen.
Dat zal dan wel aan jouw fenomenale playercapaciteiten liggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Schat, ik heb nooit klachten gehad en het bevalt me hier prima. Tussen de weinige Delftsche vrouwen zitten er nog best wat gezellige (niet alleen op je faculteit rondneuzen) en er komen hier thuis genoeg dames uit ongeveer alle andere steden over de vloer... Je hoeft het er niet mee eens te zijn.... het is meer in mijn geval gewoon een feit en geen mening... de mazzel
Man, ik regel nog geen deuk in een pakje boter. Maar serieus, het valt hier wel mee. In mijn eerste paar jaar veel bij studentenverenigingen gedaan en dan zit je elke week wel weer ergens anders. Daarbij hebt je met 10 huisgenoten altijd wel weer een of andere kansloze damesclub uit een andere stad die een avond langskomt. Nu ik richting het einde ga zit ik wat vaker in Rotterdam of Amsterdam.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zal dan wel aan jouw fenomenale playercapaciteiten liggen
Bij Technische Natuurkunde ligt het niveau ook net even wat hoger dan bij L&R, maar is de studiedruk vrijwel nihil voor knappe koppen. Alleen struikel je daar wel over de nerds, dat is bij L&R weer net ff minder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef kingmob het volgende:
Ik zou als ik jou was, natuurkunde serieus overwegen dan. Eventueel technische natuurkunde. Ik heb voor theoretische natuurkunde (sterrenkunde om precies te zijn) gekozen na een jaar L&R. De studiedruk lag lager maar het niveau m.i. hoger. Nu begin ik echter het technische behoorlijk te missen. Een technische studie is duidelijk wat breder maar minder diep.
Hoe lang geleden heb jij in Delft gestudeerd? Tegenwoordig zitten er op Natuurkunde juist wat normalere mensen (lees: ik studeer daar niet, dus vrij objectief).... L&R zijn meer de luchtvaart die-hards, nerdyquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bij Technische Natuurkunde ligt het niveau ook net even wat hoger dan bij L&R, maar is de studiedruk vrijwel nihil voor knappe koppen. Alleen struikel je daar wel over de nerds, dat is bij L&R weer net ff minder.
Natuurlijk scheelt het enorm als je in een studentenvereniging zit, in een groot studentenhuis zit en veel uitgaat naar de kroeg enzo. Maar niet iedereen heeft daar zin in ). En dan wordt het toch verdomd moeilijk scoren als je in Delft zit, met vrijwel alleen maar kerels om je heen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Man, ik regel nog geen deuk in een pakje boter. Maar serieus, het valt hier wel mee. In mijn eerste paar jaar veel bij studentenverenigingen gedaan en dan zit je elke week wel weer ergens anders. Daarbij hebt je met 10 huisgenoten altijd wel weer een of andere kansloze damesclub uit een andere stad die een avond langskomt. Nu ik richting het einde ga zit ik wat vaker in Rotterdam of Amsterdam.
Ik wel inderdaadquote:Ik begrijp dat verhalen en jouw sarcasme spreekte boekdelen, maar ik heb er nooit echt last van gehad... jij blijkbaar wel?
Oh oke. Ik kom inderdaad nooit meer op TN. Maar in 'mijn tijd' was het daar best erg met die nerds. Niet dat ik niet met ze op kon schieten. Maar erg spannend was het ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:30 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb jij in Delft gestudeerd? Tegenwoordig zitten er op Natuurkunde juist wat normalere mensen (lees: ik studeer daar niet, dus vrij objectief).... L&R zijn meer de luchtvaart die-hards, nerdy
Haha, dat laatste kan kloppen. Moet je alleen oppassen dat je met een slok op niet eindigt bij miss Piggie. Maar goed, ik weet dat het studentengebeuren niet voor iedereen is, ik ben de laatste die het zou promoten. Als jij echter stelt dat jij liever naar Utrecht was gegaan om dames te vinden, dan probeer ik hier duidelijk te maken dat je dat ook in Delft kunt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk scheelt het enorm als je in een studentenvereniging zit, in een groot studentenhuis zit en veel uitgaat naar de kroeg enzo. Maar niet iedereen heeft daar zin in ). En dan wordt het toch verdomd moeilijk scoren als je in Delft zit, met vrijwel alleen maar kerels om je heen.
En nee, dat hoeft niets met 'sociale' capaciteiten te maken te hebben. Niet iedereen vindt het leuk om zich elke avond vol te gooien op een vereniging.
[..]
Ik wel inderdaad.
Totdat ik Utrecht ontdekte. Daar scoor je gewoon in de supermarkt.
Dat gevaar houd je altijd natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:35 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Haha, dat laatste kan kloppen. Moet je alleen oppassen dat je met een slok op niet eindigt bij miss Piggie.
Ik doelde op:quote:Maar goed, ik weet dat het studentengebeuren niet voor iedereen is, ik ben de laatste die het zou promoten. Als jij echter stelt dat jij liever naar Utrecht was gegaan om dames te vinden, dan probeer ik hier duidelijk te maken dat je dat ook in Delft kunt...
En over 'sociale' capaciteiten begin ik al helemaal niet. Ik denk dat het daar geen reet mee te maken heeft, nogmaals, verwcht van mij geen promo praat op dat vlak. Iedereen is anders...
Magoed, je hebt ook wel gelijk. Je kunt het makkelijk in andere steden zoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:58 schreef Drive-r het volgende:
Als je niet compleet wereldvreemd bent, kun je jezelf kapot regelen in andere steden,
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:11 schreef Singa het volgende:
Als je überhaupt al doorhebt dat het vrouwen zijn...
Wat is erger dan de nerd? De buitenlandse nerdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:31 schreef Kang-He het volgende:
Verder moet je het qua sociale contacten het niet echt zoeken op de faculteit. Het nerd gehalte is hoog, vooral als je de Engelse bachelor variant doet. Je komt dan allemaal bij super gemotiveerde buitenlandse studenten (niks mis mee overigens) die alleen voor de studie gaan, wat ook begrijpelijk is.
een echte universiteit zoals....??quote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef thabit het volgende:
Waarom zou je uberhaupt aan een TU willen studeren? Je kunt veel beter naar een echte universiteit gaan dan naar zo'n veredelde timmermansschool!
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef thabit het volgende:
Waarom zou je uberhaupt aan een TU willen studeren? Je kunt veel beter naar een echte universiteit gaan dan naar zo'n veredelde timmermansschool!
omdat dat DE echte universiteiten zijn ipv die sissyeconomiebezigheidstherapieinstitutenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef thabit het volgende:
Een echte universiteitquote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef thabit het volgende:
Als je graag tot de middelmaat behoort, heb je op een TU inderdaad niks te zoekenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:09 schreef thabit het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |