Ja bent pas achttienquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
Helaas zit ik de hele dag voor me werk achter de computer en nu heb ik dus overal last van (rug, schouders, gehele armen, etc)
Ik loop stagequote:Op donderdag 5 mei 2005 10:54 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ja bent pas achttienHoe kun je voor je werk heel de dag achter de computer zitten als je pas achttien bent?
Je klaag alsof je al 40 jaar bureauwerk doet.
Oké, Knak danquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:51 schreef rooierooie het volgende:
Ik snap ook niet wat je bedoelt met knoepen hoor. Of bedoel je gewoon dat-ie 'knak' zegt? Dat doen mijn gewrichten ook de hele tijd. Als ik iets typ en als ik klaar ben mijn rechterarm optil om weer de muis te pakken, dan knakt mijn schoudergewricht ook heel vaak.
Ik ben zo vrij geweest om de tekst even te vertalen:quote:
quote:Ik heb al jáááren last van een arm die knakt.
De laatste maanden is dit nóg erger geworden en zit hij elke keer vast waarbij ik hem 'doorduw' en dus 'knak' zegt.
Ik moest een maandje terug sowieso al naar de dokter, dus het leek mij een goed plan om meteen over mijn arm te beginnen.
Ze voelde wat en kwam tot de conclusie dat ik een tennisarm had en dat het knakken daar mee te maken zou kunnen hebben.
Ik moest rust nemen, etc.
Helaas zit ik de hele dag voor me werk achter de computer en nu heb ik dus overal last van (rug, schouders, gehele armen, etc)
En het knakken is dus nog steeds niet over.
Máár, ik heb ook gezegd dat ik dit eigenlijk al héél erg lang heb. En ik kan het me niet voorstellen dat ik die tennisarm al zo lang heb.
Ik heb het ook maar bij 1 arm en dat is me rechterarm.
Deze is wel eens gebroken, maar niet bij me elleboog, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dat ermee te maken kan hebben. En dat vond mijn huisarts ook.
Maar een rontgenfoto maken had geen nut, aangezien je daar toch niet veel op zag.
Dus zou ze me door moeten verwijzen (ik weet niet meer waar naartoe )
Maar ze wilde eerst even afwachten.
Zijn er meer mensen die dit hebben en dus wel doorverwezen zijn én dus weten wat ze hebben?
Want het voelt best raar/klote aan.
Ik heb de vertaling even wat verder doorgevoerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om de tekst even te vertalen:
[..]
quote:Ik heb af en toe last van een arm die knakt.
De laatste maanden is dit wat erger geworden en zit hij een enkele keer vast waarbij ik hem 'doorduw' en dus 'knak' zegt.
Ik moest een maandje terug sowieso al naar de dokter, dus het leek mij een goed plan om meteen over mijn arm te beginnen.
Ze voelde wat en kwam tot de conclusie dat ik een tennisarm had en dat het knakken daar mee te maken zou kunnen hebben.
Ik moest rust nemen, etc.
Helaas zit ik de hele dag voor m'n stage achter de computer en nu heb ik dus overal last van (rug, schouders, gehele armen, etc)
En het knakken is dus nog steeds niet over.
Máár, ik heb ook gezegd dat ik dit eigenlijk al héél erg lang heb. En ik kan het me niet voorstellen dat ik die tennisarm al zo lang heb.
Ik heb het ook maar bij 1 arm en dat is m'n rechterarm.
Deze is wel eens gebroken, maar niet bij m'n elleboog, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dat ermee te maken kan hebben. En dat vond mijn huisarts ook.
Maar een rontgenfoto maken had geen nut, aangezien je daar toch niet veel op zag.
Dus zou ze me door moeten verwijzen (ik weet niet meer waar naartoe )
Maar ze wilde eerst even afwachten.
Zijn er meer mensen die dit hebben en dus wel doorverwezen zijn én dus weten wat ze hebben?
Want het voelt best raar/klote aan.
dank je...ik snapte al niet waar het over gingquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
[..]
Moet je daar niet eerst voor worden doorverwezen dan?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
[..]
Ach gossie.. ik heb dat wel meer dan 10 x per dag en dan ook nog bij al mn gewrichten.. zit in de familie, sommige mensen hebben dat gewoon.. lijkt me niks van een tennis arm hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, Knak dan. Hier noemen we dat knoepen.
Maar ik heb dat dus minimaal 5 keer per dag.
Maar dan ook dat ie echt vast zit?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:18 schreef daeri het volgende:
[..]
Ach gossie.. ik heb dat wel meer dan 10 x per dag en dan ook nog bij al mn gewrichten.. zit in de familie, sommige mensen hebben dat gewoon.. lijkt me niks van een tennis arm hebbenzolang het geen pijn doet althans..
quote:Want het voelt best raar/klote aan.
Ik had je hele verhaal gelezen, maar heb niks gezien over vast zittenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan ook dat ie echt vast zit?
Want gewoon 'knakken' heb ik ook wel vaker.
Maar dat me arm dus echt vast zit en hem niet kan strekken vind ik raar.
Enne:
[..]
Ze zei het al in de 2e regel:quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:30 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik had je hele verhaal gelezen, maar heb niks gezien over vast zitten.. maar dat is wel vreemd ja dat het vast zit, toch maar terug naar de dokter, en anders second opinion
quote:De laatste maanden is dit nóg erger geworden en zit hij elke keer vast
Ik liet het je alleen even zien.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:32 schreef daeri het volgende:
[..]
Dan heb ik daar overheen gelezen, kan toch? Shit happens..
Ik heb dat serieus waar wel tig keer per dag. Als ik hier met een volle vuilniszak de trap afloop en de zak dus een beetje hoger optil omdat hij anders over de grond sleept, dan moet ik altijd halverwege stoppen en hem neerzetten omdat dan mijn arm vastzit en ook heel hard knak (knoepquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
Oké, Knak dan. Hier noemen we dat knoepen.
Maar ik heb dat dus minimaal 5 keer per dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |