quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:30 schreef Croupouque het volgende:
Ja, maar de Chinees lacht het laatst wanneer hij een onbekend ingrediënt in de Foe Jong Hai van de grappenmaker stopt.
Dat is wel een goede rede ja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:29 schreef Viking84 het volgende:
ik ergerde me vandaag aan een kutwijf in de bus dat de hele tijd naar zichzelf zat te loeren in t raampje.
Met zo'n gezicht van: 'ik kijk naar buiten, hoor'ook iemand die je wel voor de bek wil slaan
Dan wordt het nog altijd: HIIIEEEELLLL heb je je SAMBAL!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Dat die Chinezen dat pikken! Ik had zo'n iemand allang bont en blauw geslagen! Over de toonbank gesleurd! En hem voor zijn BEK geslagen! HIIIEEEERRRR heb je je SAMBAL!![]()
![]()
![]()
Je lijkt wel een Marokkaan man.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Dat die Chinezen dat pikken! Ik had zo'n iemand allang bont en blauw geslagen! Over de toonbank gesleurd! En hem voor zijn BEK geslagen! HIIIEEEERRRR heb je je SAMBAL!![]()
![]()
![]()
Wat is daar mis mee?quote:
Alleen bij de chinees.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Heb je wat tegen marokkanen?
De opgekropte woedequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Echt, om je kapot te schamen.
Elke keer als ik Chinees haal, nee, echt ELKE -mother-fucking- KEER! Is er wel één of andere lolbroek die er met een slisstemmetje "enneh.. sambal bei!" grapt. En dan giechelend in de rondte kijkend of mensen zijn oh-zo-leuke grap hebben gehoord.
Grow up! Debiel!
![]()
![]()
In wat voor gat woon je? Hier hoor ik dat grapje werkelijk NOOITquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Elke keer als ik Chinees haal, nee, echt ELKE -mother-fucking- KEER! Is er wel één of andere lolbroek die er met een slisstemmetje "enneh.. sambal bei!" grapt. En dan giechelend in de rondte kijkend of er mensen zijn oh-zo-leuke grap hebben gehoord.
Zolang elke Chinees hier dingen verkoopt waar ze China nog nooit van gehoord hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Elke keer als ik Chinees haal, nee, echt ELKE -mother-fucking- KEER! Is er wel één of andere lolbroek die er met een slisstemmetje "enneh.. sambal bei!" grapt. En dan giechelend in de rondte kijkend of er mensen zijn oh-zo-leuke grap hebben gehoord.
Grow up! Debiel!
![]()
![]()
Tja, de gemiddelde Nederlanders is gewoon te beroerd om een keer iets nieuws te proberen, dus dan krijg je dat. De gerechten zijn helemaal aangepast aan de smaak van de Nederlanders.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zolang elke Chinees hier dingen verkoopt waar ze China nog nooit van gehoord hebben.![]()
Ik noem het altijd rijst met honigsaus en veel, veel, héééééééééél vééééééééél satésausquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:17 schreef Natalie het volgende:
Ik erger me vooral aan dat zootje mensen die 'nasi' als 'nassi' schrijft. En als men zelf thuis dit gerecht maakt, er een zakje soepgroente en een lading gehakt in gooit.
't Bijna een verkrachting van het gerecht.
En dat is dusdanig eenzijdig dat elke menukaart van een gemiddeld op de NL smaak gericht Chinees restaurant zowat een identieke menukaart heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:13 schreef HoSeong het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde Nederlanders is gewoon te beroerd om een keer iets nieuws te proberen, dus dan krijg je dat. De gerechten zijn helemaal aangepast aan de smaak van de Nederlanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |