quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
Uitslagen van 2002:
CDA
44 zetels
PvdA
42 zetels
VVD
27 zetels
Heb je ook een playstation? Ik zou soms echt dag en nacht achter dat ding kunnen blijven zitten. Mijn vriendje vind me soms niet leuk zo meer dan. 'Je bent eng, jongetje'quote:
Winston. En Wilfred zelf ook nietquote:
Nee geen playstation.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je ook een playstation? Ik zou soms echt dag en nacht achter dat ding kunnen blijven zitten. Mijn vriendje vind me soms niet leuk zo meer dan. 'Je bent eng, jongetje'
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee geen playstation.
Ik zou er wel een willen hebben trouwens.
Ik wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef Airelle het volgende:
Ik vind een gameboy/playstation niet alleen voor jongentjes hoor.
meestal zijn gozers degene die er dagen achter kunnen bivakkeren zonder een woord te zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef Airelle het volgende:
Ik vind een gameboy/playstation niet alleen voor jongentjes hoor.
Ik hou niet van spelletjesquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
meestal zijn gozers degene die er dagen achter kunnen bivakkeren zonder een woord te zeggen.
Nee, dat was z'n andere zoon... Marcel de Grootquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]Oh, bedoel je dat
Zou kunnen, hij is de zoon van Boudewijn toch? Jim had een wereldhit met "Hutje op de hei"![]()
Waar? Waar?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!
PSIIquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
PSII is zoooo tof. Ze zijn aardig cheap tegenwoordig. Ik zag er laatst een voor 80 euro!
Helemaal niet want het avatarblokje is nog steeds naar de klotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |