Ach is toch leukquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Op naar dierentuin burgerszoo![]()
![]()
voordeel/nadeel van 10 jaar jongere broertjes
Wouter Bosquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:41 schreef Airelle het volgende:
Zeg Dizer, wat lees ik nu?
Fan van Wouter Bos?
doe maar wouter bos....quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouter Bos![]()
![]()
Ik vind hem gewoon op politiek gebied echt heel goed. Hij weet wat ie zegt en hoop stiekem dat ie volgend jaar wint en premier wordt. Kom op zeg, wie heb jij liever dat ons Land vertegenwoordigd... Harry Potter of Wouter Bos?
Oke als jij zegt dat het mooi isquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach is toch leuk.
De BurgersZoo is erg mooi... vind ik dan.
Harry maakt wel een onuitwisbare indruk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouter Bos![]()
![]()
Ik vind hem gewoon op politiek gebied echt heel goed. Hij weet wat ie zegt en hoop stiekem dat ie volgend jaar wint en premier wordt. Kom op zeg, wie heb jij liever dat ons Land vertegenwoordigd... Harry Potter of Wouter Bos?
Alles beter dan die vuile hypocriet van de PvdA.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wouter Bos![]()
![]()
Ja vond ik wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke als jij zegt dat het mooi is![]()
Zou het wel zo zijnachja het is beter dan als maar thuis zitten he
Ik was van plan naar het bevrijdingsfestival in zwolle te gaan, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:11 schreef PeRi het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? De zon schijnt hier!
quote:
Jee ik schrok alquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:02 schreef Dizer het volgende:
P.s. Dat wil nog niet zeggen dat ik achter de ideën sta van PvdA hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |