Ik wil echt niet meer... ik zit zoooo vast, en het moet dinsdag af.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
Christine, je gaat nu toch niet stoppen?
Ik heb het zelf ook 100 keer gezegd de laatste maanden hoor
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie, dus ik kan niet met ze overleggen en moet de beslissing alleen nemen. Ze gaan echt boos worden.
Dus misschien moet ik toch nog maar heel even doorzetten.
Jij wilt echt klappen hehquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, PeRi is er weer, zullen we allemaal massaal weggaan nu?
Ja, en ik loop zo achter door die stomme privéproblemen die er tussendoor kwamenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
Maar ik snap het wel. Als je denkt aan alles wat je nog moet doen is dat nog zoveel en dan denk je van, ach laat maar zitten
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:03 schreef ZOWIEE het volgende:
'Middag
[..]
Meid daar krijg je spijt van hoor, ik wil niet betweterig overkomen maar je hoeft nog maar zo kort
Kun je nagaan hoe trots je bent als je dat papiertje hebt
Gewoon je tijdslimiet naar voren schuiven, heb ik ook gedaan. Ik heb nu ook de limiet ergens in september liggen (eerst in juliquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en ik loop zo achter door die stomme privéproblemen die er tussendoor kwamen
Misschien toch maar in oktober afstuderen dan, heb ik nog een paar maandjes extra.
Of gewoon stoppen en werk zoeken
Laatste optie valt af! Anders kom ik hoogstpersoonlijk naar 's Gravenhage om je aan het werk te zettenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en ik loop zo achter door die stomme privéproblemen die er tussendoor kwamen
Misschien toch maar in oktober afstuderen dan, heb ik nog een paar maandjes extra.
Of gewoon stoppen en werk zoeken
Ik heb 't ook wel een beetje, ... maar zonde om zo vlak voor het einde te stoppenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
Maar ik snap het wel. Als je denkt aan alles wat je nog moet doen is dat nog zoveel en dan denk je van, ach laat maar zitten
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:04 schreef Tania18 het volgende:
Waarom kan een scriptie geen zelfmoord plegen. Dat je dan je begeleidster opbelt van, 'Hij kon het niet meer aan, hij is van het dak afgesprongen' en dat zij dan zegt 'Nou, je hebt in ieder geval je best gedaan, je bent afgestudeerd'
Dat zou nog eens mooi zijn
Ja, en als je vertraging oploopt dan moet dat maar hoor. Ik snap wel hoe het komt enzo en het is heel kut, maar om daar nou je hele studie voor op te gevenquote:
S...s....sorry, PeRiquote:
Ja, ik wil in Augustus/September weer in de boeken/praktijk duiken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
Zeg Skaai, ga jij eigenlijk ooit nog weer beginnen met studeren?
Krijg ik dan klappen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatste optie valt af! Anders kom ik hoogstpersoonlijk naar 's Gravenhage om je aan het werk te zetten![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, ik wil in Augustus/September weer in de boeken/praktijk duiken.
Nu nog weten welke richting.
En je bent vervelend, Svurno
Kom je mij ook aan het werk zetten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatste optie valt af! Anders kom ik hoogstpersoonlijk naar 's Gravenhage om je aan het werk te zetten![]()
Nou, als ik toch met micky ga trouwen... (moet ik er alleen ff voor zorgen dat hij de komende 10 jaar niemand anders krijgt, anders gaat het niet doorquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en als je vertraging oploopt dan moet dat maar hoor. Ik snap wel hoe het komt enzo en het is heel kut, maar om daar nou je hele studie voor op te gevenDat is het toch niet waard??
ja, dan ga je dat weer als excuus gebruiken om niet te hoeven studeren.quote:
Kijk maar uit, hij heeft een schoffelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |