je familie zal trosts op je zijn met zo'n kwaliteitspostquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:40 schreef flyin-hawk het volgende:
Hulde aan Milan en aan Seedorf maar vooral
AMBROSINI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het kader van de geschiedenis bij de laatste finale van Liverpool klinkt die zin toch wel héél slecht hoor ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef pascalheister het volgende:
Hup Liverpool, pak die ***** italianen
Ws. wel. Liverpool heeft alleen een nog stuggere verdediging dan psv, dus makkelijk zal het voor die lafbekken uit milan niet worden. Godzijdank.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef RayMania het volgende:
Liverpool beter, Milan wint.
Milan heeft ook een fanatieke supportersschare.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef rotskibo het volgende:
De supporters van Liverpool verdienen de Cup![]()
Nou,, ik heb toch niet echt veel van die verdediging gezien vandaag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Milan heeft ook een fanatieke supportersschare.
En als ik eerlijk ben vind ik Milan een mooier team hebben.
Een verdediging om van te watertanden (kwa namen dan). Pirlo, KakaShevchenko, Inzaghi etc!
Iets minder dan 70.000 man volgens de UEFA site.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel man kunnen in de stadion?
Engelse supporters in Turkije is altijd feest, zeg maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef nikk het volgende:
Sowieso, Liverpool supporters in Istanbul. Zal een lekker vrolijke boel worden daar
Wie wat waar??quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, het bewijs dat Liverpool gisteren niet scoorde, werd zojuist geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |