komen er nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen ik wordt gek als weer penals worden.
ben nu ram zenuwachtig
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het gewoon leuk vinden dat een Nederlands team in de halve finale zou staan.
Dan zou ik toch liever 120 minuten uitspelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:25 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en PSV mag 120 minuten thuis spelen, en Milan maar 90![]()
altijd lachen als vrouwen willen meepraten over voetbal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn hart slaat niet over als er weer eens een bal over/tegen de lat/naast vliegt
Ik zou het gewoon leuk vinden dat een Nederlands team in de halve finale zou staan.
twee dus mu.... ach laat ook maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]hey wat leuk, er staat een Nederlands team in de halve finale
2quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:26 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 @ 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik word verdorie gewoon gehersenspoeld. Ik ken inmiddels diverse spelers, weet welke club welke trainer heeft, weet het verschil tussen de diverse bekerwedstrijden èn weet wat buitenspel is Waar gaat het heen met mij.
hup PSV hup!!!
Ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
de commentator ziet psv al winnen met penalty's
2 mutsquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:26 schreef Isabeau het volgende:
En jij noemt je Feijenoordsupporter...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:25 schreef Moreno het volgende:
Kom op psv
Dat is de enige juiste conclusie!quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:27 schreef evert het volgende:
Dit Milan is helemaal niets ! Hoe het ook afloopt, zij zijn over 2 wedstrijden gezien weggespeeld door PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |