Oehquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
Riem en bandje van mijn horloge zijn ook nieuw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
Praat me de bek niet open (of zo iets..)
Het is zowat een schande. Ik kan alleen naar het nummer luisteren als ik denk dat iemand anders het zingt
Rob Thomas, wat heb je gedaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Euh. Een paar Vans, maar ze zien eruit als Allstars. Zwart met felgroen.
En nog een paar, geen idee welk merk, een beetje donkerbruin met zwart en klitteband enzo.
Ik ben weer rijkelijk laatquote:
Tuurlijk, dat ik een grote fan ben, wil nog niet zeggen dat ik iets niet goed van hem mag vinden. Ik blijf eerlijk als het op muziek komt, en als hij het me zou vragen, zou ik de waarheid zeggen:quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open..
En ik ben blij dat jij, als grote fan, het met me eens bent.
Ok, zo zijn ze wel gaafquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Zoeiets alleen deze zijn van Invito
Nee, precies. Dat snap ik ook. Maar ik dacht dat je het misschien wel heel erg goed zou vinden ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
Tuurlijk, dat ik een grote fan ben, wil nog niet zeggen dat ik iets niet goed van hem mag vinden. Ik blijf eerlijk als het op muziek komt, en als hij het me zou vragen, zou ik de waarheid zeggen:
Rob, you did a good job as a pop-artist, but GET THE HELL BACK behind your guitar and piano!
En die tweede?? Die vind ik juist leukerquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oehdat eerste tshirt is wel erg leuk
En dan bandje heb ik ook
Dank je mopquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Het is "breek me de bek niet open" Diz![]()
Me pa hjeeft een eigen kledingzaak rememberquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En die tweede?? Die vind ik juist leuker
Geef jij heel veel geld uit aan kleding? Ik koop nogal vaak maar duurder dan de prijzen van Jack en Jones (wat IMO de heiligste winkel in heel de wereld) en American Today (nieuwe potentiële winkel voor mij) geef ik niet uit. Winkels zoals Men At Work en Score stap ik tegenwoordig niet eens in. Mooie kleding maar de prijzen
![]()
Hehe. Maar ik blijf wel een verzamelaar. Ik ga zijn cd dus wel kopen (om misschien ooit ritueel te verbrandenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, precies. Dat snap ik ook. Maar ik dacht dat je het misschien wel heel erg goed zou vinden ofzo.
Verkopen jullie daar ook Jack en Jones kleding?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Me pa hjeeft een eigen kledingzaak rememberen met ook veel Jack & Jones spullen. Daar heb ik er ook veel van
maar soms koop ik wel eens wat bij de H&M
Haha beter tochquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verkopen jullie daar ook Jack en Jones kleding?![]()
![]()
Tegen lagere prijzen??????
Btw, ze kennen me goed daar bij de J&J in Amsterdam. Vaste klant en zo
Ik heb laatst ook 2-Tshirts gekocht. Echt ik loop voor 75% met J&J kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |