Jij en de rest van FOK!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk JK eruit wel een hoogtepunt
Ik kan gewoon niet tegen dat soort mensen. Brrrr.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
Jouw afkeer voor JK was hilarisch gewoon
Dat haarquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:53 schreef Tania18 het volgende:
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan
[afbeelding]
Vond jij JK leukquote:
Ja, toen ging je midden in de nacht in mijn fotoboek posten, zo blij was jequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen JK eruit ging, hadden we een feestje en iedereen keek heel erg gespannen naar de uitslag en toen JK eruit moest was het (een nog groter) feest, met omhelzingen enzo.
Dat was Erikquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:56 schreef Tania18 het volgende:
JK was cool![]()
Mr. Bohojangles, tuptuptuptupt
*mooi*quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen JK eruit ging, hadden we een feestje en iedereen keek heel erg gespannen naar de uitslag en toen JK eruit moest was het (een nog groter) feest, met omhelzingen enzo.
Die goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Ja, toen ging je midden in de nacht in mijn fotoboek posten, zo blij was je
Neequote:
Ja, dat weet ik ook welquote:
Doe maar de Irma-tourquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel![]()
Ik zong gewoon even een liedje tussendoor.
Ik wil ook wel weer op de JK tour gaan hoor... maar dat was je zat zei je
![]()
I wished those days could.... come back once more...quote:
Ze deed altijd zo raar met d'r bekquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I wished those days could.... come back once more...
* Tania18 maakt een aantal rare, houterige bewegingen in de lucht net als Irma
Maar zingen kon ze wel
Een oud lijstje:quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee
Ik wist wel dat je een voorkeur had voor buitenlanders, maar ik dacht dat je ook een schurfthekel aan em had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |