Ja precies ik hoop dat het nog vele jaren door gaatquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:22 schreef VoreG het volgende:
Blijft indrukwekkend zoiets
Hoop het ook, maar heb er soms een beetje een hard hoofd in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies ik hoop dat het nog vele jaren door gaat
Ja lekker met de actuele geluiden op de achtergrondquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:26 schreef pascalheister het volgende:
prachtige minuut stilte in het PSV stadion
Ja precies dat denk ik dus ook wel ik ga het jaar nog wel meemaken dat ze de doden niet meer herdenken lijkt mequote:Op woensdag 4 mei 2005 20:25 schreef Naccie het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar heb er soms een beetje een hard hoofd in.
Mag ik hopen ja, teringlijersquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Kunnen de twee PSV 'Suporters' die hun muil niet konden houden een eeuwig stadionverbod krijgen. Er zijn vast wel mensen die ze aan wilt wijzen.
Bekijk het nou eens andersom tong, er zijn enorm veel mensen in een voetbalstadion die het respect wel opbrengen. Ik vind dat erg indrukwekkend en best bijzonder.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Kunnen de twee PSV 'Suporters' die hun muil niet konden houden een eeuwig stadionverbod krijgen. Er zijn vast wel mensen die ze aan wilt wijzen.
Die hoorde je de vorige keer ook al, weet niet meer ter nagedachtenis van wie. Ik snap dat niet hoor. Ik zou bijna zeggen dat die hooligans hen een keer een lesje moeten leren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Je hebt gelijk. Maar ik erger me er zo aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Bekijk het nou eens andersom tong, er zijn enorm veel mensen in een voetbalstadion die het respect wel opbrengen. Ik vind dat erg indrukwekkend en best bijzonder.
Krijg je dode huidcellen vanquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik erger me er zo aan
Nummer van de bus opschrijven en aan Connexxion doorgeven. Ze zijn daar meestal heel gevoelig voor omdat het beleid is om te stoppen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:36 schreef golfer het volgende:
Ach, in Haarlem bij het plein van Hannie waar wij stonden, reed notabene gewoon een Connexxionbus keihard door tijdens de 2 minuten stilte..
Zo'n chauffeur mogen ze wat mij betreft ook ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |