Ze hadden je ook gewoon op een simpele manier kunnen uitleggen waarom..quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:46 schreef Pingwingei het volgende:
Toen ik 5 was moest ik ook stil zijn. Geen idee waarom en het enige wat ik in die 2 min vroeg was 40 keer hetzelfde: mag ik weer praten? In der tijd is dat er gewoon uitgegroeid in dit gezin, klaar.
Wie zegt dat dat mijn principe was? Als ik niet zou "bellen" zou ik meeschreeuwen met de muziek, zou de muziek niet aan staan zou ik een site lezen of schelden op mijn pc (in tussentijd ook gedaan) zou ik slechts wat ronddolen door het huis zou ik fluiten, ik kan niet niks doen en stil zijn, dan verveel ik me kapot en begin ik automatisch te zeuren of fluiten of wat ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja dat zeg je ja. Dus overal als ergens de sfeer er niet naar is laat je je principes varen?![]()
![]()
Is ook gedaan en ik vond dat onzin, ik had iets van: die zijn toch al dood?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze hadden je ook gewoon op een simpele manier kunnen uitleggen waarom..
ooit ritalin geprobeerd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mijn principe was? Als ik niet zou "bellen" zou ik meeschreeuwen met de muziek, zou de muziek niet aan staan zou ik een site lezen of schelden op mijn pc (in tussentijd ook gedaan) zou ik slechts wat ronddolen door het huis zou ik fluiten, ik kan niet niks doen en stil zijn, dan verveel ik me kapot en begin ik automatisch te zeuren of fluiten of wat ook.
En waarom zijn ze dood?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:49 schreef Pingwingei het volgende:
Is ook gedaan en ik vond dat onzin, ik had iets van: die zijn toch al dood?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen dood gegaan zodat nederland niet meer van spanje was. Die herinner je ook niet, dus waarom die lui van WO II wel?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]Sjees, nou haal je ook wat voorbeelden op man. En nee dát doe ik niet.
Afgeschoten.quote:
Hoeveel?quote:
Jij hebt zo te merken een behoorlijk te kort aan normen en waarden meegekregen in jouw opvoedingquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:51 schreef Pingwingei het volgende:
Afgeschoten.
nee hij geeft feitenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Jij hebt zo te merken een behoorlijk te kort aan normen en waarden meegekregen in jouw opvoeding![]()
Ik zeg gewoon waar het op staat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Jij hebt zo te merken een behoorlijk te kort aan normen en waarden meegekregen in jouw opvoeding![]()
Iemand die het wel goed zietquote:
Je bent officieel de meest kortzichtige persoon die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee jongen dat zijn geen principes maar normen en waarden. Maar goed ik zal op je graf dansen want dat magquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mijn principe was? Als ik niet zou "bellen" zou ik meeschreeuwen met de muziek, zou de muziek niet aan staan zou ik een site lezen of schelden op mijn pc (in tussentijd ook gedaan) zou ik slechts wat ronddolen door het huis zou ik fluiten, ik kan niet niks doen en stil zijn, dan verveel ik me kapot en begin ik automatisch te zeuren of fluiten of wat ook.
Omdat die "lui" geholpen hebben EUROPA te bevrijdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen dood gegaan zodat nederland niet meer van spanje was. Die herinner je ook niet, dus waarom die lui van WO II wel?
En omdat ze nog leven. En omdat er nog mensen leven die bevrijd zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat die "lui" geholpen hebben EUROPA te bevrijden
Ik dank je, maar als je zelf nu eens alles oppervlakkig bekijkt dan? Ik was overigens 5quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je bent officieel de meest kortzichtige persoon die ik ooit gezien heb![]()
Veel plezier met het uberhaupt vinden van mijn grafquote:[..]
Nee jongen dat zijn geen principes maar normen en waarden. Maar goed ik zal op je graf dansen want dat mag![]()
En daarbij ook duizenden/miljoenen mensen hebben vermoord.quote:[..]
Omdat die "lui" geholpen hebben EUROPA te bevrijden
Als je geluisterd had, herdenkt men in die 2 minuten IEDEREEEN DIE SINDS het uitbreken van de 2e wereldoorlog gestorven is...quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom alleen de WOII?
Herdenk jij ook alle mensen die gevallen zijn tijdens de inquisitie? De heksenjacht tijdens de Middeleeuwen? Of tijdens de tachtigjarige oorlog? Of is dat een ver-van-je-bed-show?
Dus jij had liever onder het regime van een duitser geleefd als ik het zo begrijp, gewoon nooit weerstand bieden, alles over je heeb laten komen, en geen weerstand, want dat maakt slachtoffers.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:00 schreef Pingwingei het volgende:
[...]
En daarbij ook duizenden/miljoenen mensen hebben vermoord.
En jij denkt dus dat WO II voor de middeleeuwen was ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:02 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Als je geluisterd had, herdenkt men in die 2 minuten IEDEREEEN DIE SINDS het uitbreken van de 2e wereldoorlog gestorven is...
Begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste kant.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En jij denkt dus dat WO II voor de middeleeuwen was ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |