Ja Lieke lijkt me ook wel sympathiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:51 schreef Remzz het volgende:
Leuk om te zien net dat stuk achter de schermen
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef Nano het volgende:
[..]
www.gtstplaza.web-log.nl
Caps van GTST-uitzending en Pulse!![]()
Ik heb al 3 uur op al die caps gezeten!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deed![]()
Geweldige verhaallijn idd!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:43 schreef Frey het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de allermooiste verhaallijn van heel GTST![]()
Bartho Braat![]()
Angela Schijf![]()
En vooral Hilde de Mildt![]()
![]()
![]()
Wik is de manquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:34 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik vind Wik de beste Harmsen,dat ie nog lang in gtst mag blijven.
Wik is idd DE man om Harmsen te spelen,als je die man ziet spelen vergeet je dat het een tv serie is,erg goed is ie hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Wik is de man![]()
En nog helemaal niet te oud. Ik heb al veel oudere mensen in series zien spelen.
Wik moet blijven![]()
Neej echt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:41 schreef Frey het volgende:
Weetje: Hilde de Mildt (Sylvia) heeft voor haar laatste scènes extra haar haar kort laten maken!
het is gewoon een klote site. ze hebben ook mooi weer gespeeld met dingen van mijn site.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deed![]()
quote:K3-zangeres krijgt rol in GTST
Kristel speelt volgend jaar in de populaire soap van RTL4.
De zangeres krijgt de rol van Lotte van der Heijden en dat is het pleegzusje van Nick. Of ze het acteren ook kan combineren met haar K3 optredens moet ze nog bekijken. Het voedt in ieder geval wel de geruchten dat de populaire meidengroep aan het eind van dit jaar zal stoppen. In GTST krijgt Kristel, oftewel Lotte van der Heijden, een relatie met Bing Mauricius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |