abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:09:52 #51
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26762722
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:06 schreef Frey het volgende:

[..]

Of dat die gast zich aan Janine wil vergrijpen en dan grijpt Ludo in
En dan zegt Ludo: mensen hebben aan mijn geld gezeten en hebben het niet overleefd, mensen hebben aan mijn schilderijen gezeten en hebben het niet overleefd, mensen hebben aan mijn kinderen gezeten en hebben het ook niet overleefd, maar jij hebt met jouw vieze fingers aan mijn all time geliefde gezeten... Er zijn 1000x ergere dingen die ik met je ga doen en je zal ze allemaal overleven, want doodgaan, is te makkelijk MUWHAHAHAHAHAHAHAHMUWHAHAHAHAAH

Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:14:03 #52
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_26762840
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:

[..]

En dan zegt Ludo: mensen hebben aan mijn geld gezeten en hebben het niet overleefd, mensen hebben aan mijn schilderijen gezeten en hebben het niet overleefd, mensen hebben aan mijn kinderen gezeten en hebben het ook niet overleefd, maar jij hebt met jouw vieze fingers aan mijn all time geliefde gezeten... Er zijn 1000x ergere dingen die ik met je ga doen en je zal ze allemaal overleven, want doodgaan, is te makkelijk MUWHAHAHAHAHAHAHAHMUWHAHAHAHAAH

Of dat Valerie een deal met die man sluit, dat hij Janine moet pakken
Dan kan Ludo ook meteen Valerie opruimen als hij erachter komt. Dat is pas geniaal
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:16:12 #53
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26762903
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Of dat Valerie een deal met die man sluit, dat hij Janine moet pakken
Dan kan Ludo ook meteen Valerie opruimen als hij erachter komt. Dat is pas geniaal
2 vliegen in 1 klap! I like it!
pi_26763840
Dennis doet het opeens wel leuk
En Valerie en Janine gewoon geniaal
Stefano en Nick tsja ik hoop dat Nick wint ik weet niet vind Stefano maar een sukkeltje.
En Frey en Dizer jullie haden het over een echte badguy? Herman-Rien lijkt mij wel een optie dat hij zijn zusje Sjors opkomt zoeken en via zaken met Nick en Stefano in contact komt ofzo.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:56:45 #55
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_26763988
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Frey en Dizer jullie haden het over een echte badguy? Herman-Rien lijkt mij wel een optie dat hij zijn zusje Sjors opkomt zoeken en via zaken met Nick en Stefano in contact komt ofzo.
Geniaal

En dan de hele familie Sanders die samenwerkt
pi_26764579

© De Interactieve GTSTclub 2005

Meer screens: www.gtstplaza.web-log.nl

[ Bericht 4% gewijzigd door Nano op 05-05-2005 22:30:37 ]
pi_26764705
Nick die bloed uit zijn hoofd en zijn borst ofzo ?

Nauwja goed gedaan Nano
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26764792
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nick die bloed uit zijn hoofd en zijn borst ofzo ?

Nauwja goed gedaan Nano
Volgens mijn kwam de punt in zijn slaap!
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:38:50 #59
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_26765124
vergeet niet dat Valerie op de hoogte is van Ludo's valstrik wat betreft Martine. Dus als Ludo Valerie verlaat, zal zij op hem wraak kunnen nemen door de waarheid te verklappen. Ludo kan geen kant op.
.
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:56:51 #60
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_26765763
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Marseille het volgende:
vergeet niet dat Valerie op de hoogte is van Ludo's valstrik wat betreft Martine. Dus als Ludo Valerie verlaat, zal zij op hem wraak kunnen nemen door de waarheid te verklappen. Ludo kan geen kant op.
Maar dan kan Valerie zichzelf zo goed als dood beschouwen
pi_26768512
ehhh wat is er eigenlijk gebeurd vandaag. Ging Valerie weer hyperen toen ze Janine en Ludo zag? En wat is er met Nick gebeurd.....
pi_26769352
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:09 schreef Chara het volgende:
ehhh wat is er eigenlijk gebeurd vandaag. Ging Valerie weer hyperen toen ze Janine en Ludo zag? En wat is er met Nick gebeurd.....
Check de screens!
pi_26769741
Lekker nep
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_26769860
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 01:10 schreef Roi het volgende:
Lekker nep
Tomatenketchup
  vrijdag 6 mei 2005 @ 09:34:26 #65
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26771907
Wow, Nick is ECHT klein! Als anderhalf trede van de trap meer dan de helft is van je beenlengte, dan moet je wel heel erg klein zijn! Helemaal naast Ludo en Stefano
pi_26773714
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 09:34 schreef Dizer het volgende:
Wow, Nick is ECHT klein! Als anderhalf trede van de trap meer dan de helft is van je beenlengte, dan moet je wel heel erg klein zijn! Helemaal naast Ludo en Stefano
Stefano heeft wel belachelijk veel sporen achter gelaten.. Ik bedoel het minste wat je kan doen is dat witte poeder van 't blad afschuiven lijkt me.. Ik snap ook niet waarom ie loog over dat telefoontje van Nick, dat' t de catering was in plaats van Nick.
pi_26774684
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:20 schreef Nano het volgende:
"papa gsm"

Vinden jullie trouwens ook dat Laura zo op Cruella de Vil lijkt?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:10:19 #68
109577 2609
Paris (L)
pi_26774748
Stefano
pi_26777002
Iemand kleine samenvatting van gister?
bvd
pi_26777202
Valerie betrapt Janine en Ludo als ze op bed liggen te zoenen. Ze is woedend op hen. Ludo heeft er spijt van en wil Valerie niet kwijt. Valerie stelt Ludo voor de keuze: hij mag Janine nooit meer zien, of hun relatie is ten einde. Ludo kiest voor Valerie. Vanaf nu verloopt alle contact met zijn ex-vrouw via de telefoon en als hij haar tegenkomt, keert hij haar de rug toe.

Dennis wil weten waarom hij in het ziekenhuis ligt. Ray vertelt hem dat hij in elkaar is geslagen. Hij vertelt hem echter niet dat hij dit op zijn geweten heeft. Hij verzint dat Dennis door 3 mannen in elkaar is geslagen en dat hij hem heeft gered. Laura is woedend op Ray.. hij liegt tegenover Dennis! Uiteindelijk vertelt ze Dennis zelf de waarheid: 'Ray heeft jou in het ziekenhuis geslagen...'

Nick is in een diepe slaap terechtgekomen nadat Stefano bepaalde pillen in zijn drinken heeft gegooid. Hij komt te laat bij een belangrijke presentatie voor een klant. Hierdoor moet Stefano voor hem invallen en maakt hij een goede indruk bij Ludo en de klant. Ludo is trots op zijn broer. Wat Stefano niet weet, is dat hij Nick met de medicijnen in levensgevaar heeft gebracht. In zijn haast en de werking van de medicijnen, struikelt Nick op de trap en valt op de grond... hij is bewusteloos en bloedt als een rund...!

Bron: soapmail
pi_26777253
Over dat Dennis zei dat zn hoofd leeg is.
Dat was toch altijd al zo
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator vrijdag 6 mei 2005 @ 14:13:31 #72
42184 crew  DaMart
pi_26777487
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef Beach het volgende:
Over dat Dennis zei dat zn hoofd leeg is.
Dat was toch altijd al zo

Eigenlijk wel ja
pi_26777678
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef Nano het volgende:
Valerie betrapt Janine en Ludo als ze op bed liggen te zoenen. Ze is woedend op hen. Ludo heeft er spijt van en wil Valerie niet kwijt. Valerie stelt Ludo voor de keuze: hij mag Janine nooit meer zien, of hun relatie is ten einde. Ludo kiest voor Valerie. Vanaf nu verloopt alle contact met zijn ex-vrouw via de telefoon en als hij haar tegenkomt, keert hij haar de rug toe.

Dennis wil weten waarom hij in het ziekenhuis ligt. Ray vertelt hem dat hij in elkaar is geslagen. Hij vertelt hem echter niet dat hij dit op zijn geweten heeft. Hij verzint dat Dennis door 3 mannen in elkaar is geslagen en dat hij hem heeft gered. Laura is woedend op Ray.. hij liegt tegenover Dennis! Uiteindelijk vertelt ze Dennis zelf de waarheid: 'Ray heeft jou in het ziekenhuis geslagen...'

Nick is in een diepe slaap terechtgekomen nadat Stefano bepaalde pillen in zijn drinken heeft gegooid. Hij komt te laat bij een belangrijke presentatie voor een klant. Hierdoor moet Stefano voor hem invallen en maakt hij een goede indruk bij Ludo en de klant. Ludo is trots op zijn broer. Wat Stefano niet weet, is dat hij Nick met de medicijnen in levensgevaar heeft gebracht. In zijn haast en de werking van de medicijnen, struikelt Nick op de trap en valt op de grond... hij is bewusteloos en bloedt als een rund...!

Bron: soapmail
De sukkel [ludo]!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:25:30 #74
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_26777786
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:20 schreef Airelle het volgende:

[..]

De sukkel [ludo]!
Let op je woorden, want anders word ik wel eventjes Ludo
pi_26778155
Zou leuker zijn als Ludo, Janine en Valerie een trio doen
Hoge kijkcijfers.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')