Die jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leida Schimmelpennickx dacht ik.
Ik vond Stefano's actie wel coolquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:12 schreef Airelle het volgende:
Stefano en Nick zijn ook net kleine kinderen he?!![]()
Valerie en Barbera ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:12 schreef Airelle het volgende:
Stefano en Nick zijn ook net kleine kinderen he?!![]()
Wat me ook opviel was dat Stefano de laptop meenam,terwijl hij gisteren aan Nick vroeg of hij een laptop mocht hebben om op te werken!quote:
Ik ben nog bezig met de sceenshots.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:44 schreef Dizer het volgende:
Het verbaasde me trouwens dat het niet "Pappie GSM" was.
Heeft iemand daar Screenshots van?
Tsssk... Ik hoop dat Nick Stefano keihard terugpakt dat Stefano niks meer kan of zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:46 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Nick Stefano weer gaat terugpakken. Niet omdat ik voor Nick ben, maar omdat Stefano dan Nick weer terug kan pakken
Stefano wordt dan weer een echte Sanders![]()
Of een nieuwe verhaallijn voor Stefano en Nick. Stel voor dat ze allebei dezelfde vijand krijgen (nieuwe bitch of bad guy) en dan besluiten ze samen te werkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk... Ik hoop dat Nick Stefano keihard terugpakt dat Stefano niks meer kan of zo![]()
Ludo en Nick die samenwerken om iemand uit te schakelen. Het moet dit keer geen bitch zijn, maar een evil gast. Vrouwen krijgen last van hun geweten en zo en worden verliefd (Denk Martine en Karel) due ik hoop dat het dit keer een evil gast wordtquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Of een nieuwe verhaallijn voor Stefano en Nick. Stel voor dat ze allebei dezelfde vijand krijgen (nieuwe bitch of bad guy) en dan besluiten ze samen te werken![]()
Alleen jammer dat de beste partijen dood zijn. Rien, Frits, Wassenaar... Huib leeft nog, maar die stelt niet veel voor. Die deed het zowat in zijn broek voor Ludoquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ludo en Nick die samenwerken om iemand uit te schakelen. Het moet dit keer geen bitch zijn, maar een evil gast. Vrouwen krijgen last van hun geweten en zo en worden verliefd (Denk Martine en Karel) due ik hoop dat het dit keer een evil gast wordt![]()
Misschien iets voor die nieuwe gast, die de pimp van Suzanne speelt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de beste partijen dood zijn. Rien, Frits, Wassenaar... Huib leeft nog, maar die stelt niet veel voor. Die deed het zowat in zijn broek voor Ludo
Dan moet er dus wel een nieuwe komen.
Of dat die gast zich aan Janine wil vergrijpen en dan grijpt Ludo inquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien iets voor die nieuwe gast, die de pimp van Suzanne speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |