Heel toevallig die gek die je voor House Redoran moet vinden?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:30 schreef DeHovenier het volgende:
Daedric Katana vind ik een goed wapen, is one-handed, dus in combinatie met een leuke schild (bv. Eleidon's Ward, Healing 50 pts when Used) gaat het wel lekker
Ik heb ook een volledig Ebony armor, gejat van iemand ver weg in een donkere grot
Speel je de hele dag ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Nord is inmiddels lvl 18, en ben leider van: Great House Redoran, The Fighter's Guild en The Imperial Legion
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:07 schreef maniack28 het volgende:
ff wat screenies van mijn char
Eerste is een combo tussen Imperial Legion armor en Bonemold, ziet er wel leuk uit zo2e ren ik hard op weg naar Ilunbi
3e is mooi uitzicht in Balmora en bij de 4e regent het (zoals ook mn char ziet )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Overigens heb ik iets gaafs gevonden, maar ik weet niet of iedereen dat wil weten. Het gaat om een Daedra (Boethiah) wiens standbeeld kapot is gemaakt en je moet het opnieuw voor hem laten bouwen:Ik heb hem, het zwaardje!!!! En het standbeeld is afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stoere standbeeld van Boethiah op Khartag Point
En de specs van mijn zwaardjeWaarde is 150000
Niet dat ik hem weg doe
En overigens heb ik al 67k, dus ik heb geld zat
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Met Tribunal en Bloodmoon expansion (een van de 2, welke weet ik niet) kan je difficulity aanpassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:56 schreef Zeloot het volgende:
http://www.rpgplanet.com/morrowind/modcontrols/mod.asp?modid=2719
Aan te raden, gezien het spel vol bugs zit.
Na iets van level 50 worden je vijanden niet sterker. Je verneukt de gameplay met een te hoog level. Sommige mods verhogen de leveled lists.
Dat heb ik geweten ja...heb verdomme een half uur staan boksen met Fargoth.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met Tribunal en Bloodmoon expansion (een van de 2, welke weet ik niet) kan je difficulity aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |