Thief natuurlijk, vind ik het leukste. Huizen binnensluipen enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat ga je doen? Fighter, thief, mage? Of een combinatie?En ga je braaf zijn of de klootzak uithangen?
En later natuurlijk de Morag Tong joinenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Thief natuurlijk, vind ik het leukste. Huizen binnensluipen enzo.
Is goed te combineren met marksman.
Ik ga me gedragen zoals ik me normaal ook gedraag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:17 schreef Cart_man het volgende:
Vervelend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..mwep
Ik heb m gewoon opengemaakt, ik heb nl. een enchanted ring met 100 pts Open on Target, en ik heb ook Security level 100quote:Oh, en hoe openen jullie die kist tijdens je eerste missie voor het legioen? Trainen jullie je security skill gewoon? Of kun je, door te persuaden, ervoor zorgen dat ze je die land deed geeft?
Open je inventory, en sleep een soulgem op je char. Volg de instructies. Succes!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:32 schreef Cart_man het volgende:
Ik probeer ook om niet teveel mods te gebruiken. Heb nu alleen Giants, Assassins Armory, Better heads en de plugins van de maker van het spel...
Hoe kon je ook alweer je eigen items enchanten? Genoeg gevulde soulgems (gejat) om te gebruiken.
Almsi of Divine interventionquote:Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Hmm, een probleem.. Heb voor die knakker uit Fort Moonmoth de Cammona Tong in Balmora afgeslacht. Bounty is door hem verwijderd, wil ik echter het fort verlaten dan komen die imperial guards achter me aan en slaan ze me tot pulp met hun grote Imperial zwaarden.
Is dit een bekend probleem? Zo ja, hoe kan ik hier vanaf komen...
Heel toevallig die gek die je voor House Redoran moet vinden?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:30 schreef DeHovenier het volgende:
Daedric Katana vind ik een goed wapen, is one-handed, dus in combinatie met een leuke schild (bv. Eleidon's Ward, Healing 50 pts when Used) gaat het wel lekker
Ik heb ook een volledig Ebony armor, gejat van iemand ver weg in een donkere grot
Speel je de hele dag ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Nord is inmiddels lvl 18, en ben leider van: Great House Redoran, The Fighter's Guild en The Imperial Legion
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:07 schreef maniack28 het volgende:
ff wat screenies van mijn char
Eerste is een combo tussen Imperial Legion armor en Bonemold, ziet er wel leuk uit zo2e ren ik hard op weg naar Ilunbi
3e is mooi uitzicht in Balmora en bij de 4e regent het (zoals ook mn char ziet )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Overigens heb ik iets gaafs gevonden, maar ik weet niet of iedereen dat wil weten. Het gaat om een Daedra (Boethiah) wiens standbeeld kapot is gemaakt en je moet het opnieuw voor hem laten bouwen:Ik heb hem, het zwaardje!!!! En het standbeeld is afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stoere standbeeld van Boethiah op Khartag Point
En de specs van mijn zwaardjeWaarde is 150000
Niet dat ik hem weg doe
En overigens heb ik al 67k, dus ik heb geld zat
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Met Tribunal en Bloodmoon expansion (een van de 2, welke weet ik niet) kan je difficulity aanpassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:56 schreef Zeloot het volgende:
http://www.rpgplanet.com/morrowind/modcontrols/mod.asp?modid=2719
Aan te raden, gezien het spel vol bugs zit.
Na iets van level 50 worden je vijanden niet sterker. Je verneukt de gameplay met een te hoog level. Sommige mods verhogen de leveled lists.
Dat heb ik geweten ja...heb verdomme een half uur staan boksen met Fargoth.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met Tribunal en Bloodmoon expansion (een van de 2, welke weet ik niet) kan je difficulity aanpassen
Die heb ik nu ookquote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Loop nu in een complet Orcish armor, en een of ander zwaard, de Umbra icm Soultrap 120 sec.
Alleen beetje jammer dat two-handed is, dus geen schild terwijl ik block als major skill heb.
Maar goed ben pas lvl 7 dus misschien kom ik later nog een leukere tegen....
Hmm volgens mij kan ik niet vinden wat je bedoeldquote:Op zondag 26 juni 2005 11:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die heb ik nu ookMoest je dat ventje doodmaken
Maar goed, probeer die Boethiah quest die ik hierboven noemde, hoef je alleen maar 2000 goud te hebben
Krijg je eenzelfde soort zwaard, maar dan one handed en met fire damage 10 - 45 dacht ik
dat kan je in de opties veranderen en over classes gesproken. wat wil je zelf?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:00 schreef jorryt het volgende:
kheb het btw opver die Game of the Year editie, en ik vind de muis best kut daar te besturen, hij gaat een beetje sloom, hoe komt dit ?
Ja vreemd genoeg ben ik meer de persoon van FPS'ers. Heb dit spel ooit eens mogen aanschouwen bij een vriend van me en het sprak me wel aan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:45 schreef maniack28 het volgende:
oh, de tactloze lul speelt ook Morrowind![]()
Idem hier, Morrowind was het spel wat ik het meest gespeeld heb. (RPG dan.)quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik hoop het ook.
Tot die tijd upgrade ik (behalve elke maand 200 gieg extra HDD ruimte) niks meer aan mn pc.
Ik ga er van uit dat ik S.T.A.L.K.E.R. nog prima kan draaien met mn huidige config als die straks uitkomt.
Ik denk dat Oblivion het spel is waar ik op dit moment het meest naar uitkijk
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef rockstah het volgende:
Ehm, ik heb net boots of blinding speed gekregen, maar ik zie dus niks meer als ik ze aantrek. Blinding dus
Is dit op te lossen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
Zoek een gevulde soulgem en een wizard die voor je kan Enchanten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef rockstah het volgende:
Ehm, ik heb net boots of blinding speed gekregen, maar ik zie dus niks meer als ik ze aantrek. Blinding dus
Is dit op te lossen?
DOet hij met Morrowind welquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef maniack28 het volgende:
idd, maar ik vraag me af of me p 2.5 Ghz met een Geforce 4 Ti 4200 een 512 mb ram het gaat trekken
oh, ik dacht dat je een constant effect moest hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:03 schreef SG1 het volgende:
[..]
Zoek een gevulde soulgem en een wizard die voor je kan Enchanten.
Vervolgens enchant je een ring met 100% magica resistance voor 1 sec.
Als je die ring cast, druk je gelijk erna rechtermuisknop en trek je de boots aan.
Et Voila, de snelheid blijft en je ziet nog alles!
ja wat wil je zelf dan? je kan ook je eigen class maken als je wiltquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef Fathom het volgende:
Ik twijfel al 2 dagen welke race/class ik moet nemen...... Tips want ik wil nu toch ech wel eens starten hahaha
Dan ga je toch lekker Battlefield spelen als je dit niet kan waarderenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:29 schreef Beach het volgende:
Na meer als een half uur spelen word ik het rondlopen enzo al zat![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker Battlefield spelen als je dit niet kan waarderenDaar loop je ook een half uur rond, alleen druk je dan af en toe op een knopje om iemand neer te schieten
Images?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de mijne aan een vriend uitgeleend maar ik wil weer spelen
Iemand een idee waar ik van die images kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal morgen ff wat foto's maken van mijn character btw.
[ Bericht 1% gewijzigd door rockstah op 15-07-2005 00:16:44 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |