abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:12:45 #226
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26984057
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:23 schreef Kremers het volgende:
Staat nu op te laden, dus straks weet ik het

Wel een mooi apparaat zeg, et een lekker groot scherm, bij die DS had ik echt zoiets van, mja, whatever Toen ik hem voor het eerst zag, de PSP heeft een groot WoW gehalte
Je kunt toch gewoon gamen als-ie aan het opladen is...
pi_26984410
Doe ik liever niet als de batterij voor het eerst aan het laden is, en er zijn nu wat programma's op tv die ik wil zien, dus erg vind ik het niet

Over de stroom adapter, kan toch ook gewoon een van mijn andere randapparaten gebruiken? Niet de converter natuurlijk, maar alleen de kabel van lichtnet naar adapter.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:44:13 #228
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26984858
Je kunt gewoon zo'n kabel gebruiken uit de avatar van Nilos .

En anders een reisstekker
pi_26984985
Mooi, gebrui kik voorlopig ie van mijn externe DVD brander wel , koop ik later er wel een losse bij.
pi_26985445
Die koop je gwoon bij een electronica zaak voor 2,50 ofzo
PSP v1.51 + Gretzky NHL + Ridge Racer + Untold Legends + Midnight Club 3 DUB Edition + Lumines + Pelican PSP travel Case
pi_26985526
Waarschijnlijk krijg ik een refund voor mijn PSP! Zou mooi zijn, maar als ik voor de verzendkosten opdraai, kan ik hem beter verkopen aan iemand in Nederland denk ik.
Ik laat die PSP wel voor wat het is dan. Ik word gewoon gek van die pixelproblemen. Daarnaast heb ik destijds ook maar weinig op mijn GBA (SP) gespeeld, dus gameboys zijn gewoon niets voor mij. Een leuke gadget is het, maar met al die mankementen hoeft het van mij niet meer. Gamen verliest bij mij toch de laatste tijd al in prioriteit.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 19:12:54 #232
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26985633
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik een refund voor mijn PSP! Zou mooi zijn, maar als ik voor de verzendkosten opdraai, kan ik hem beter verkopen aan iemand in Nederland denk ik.
Ik laat die PSP wel voor wat het is dan. Ik word gewoon gek van die pixelproblemen. Daarnaast heb ik destijds ook maar weinig op mijn GBA (SP) gespeeld, dus gameboys zijn gewoon niets voor mij. Een leuke gadget is het, maar met al die mankementen hoeft het van mij niet meer. Gamen verliest bij mij toch de laatste tijd al in prioriteit.
Wat is er mis mee dan
pi_26985865
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:12 schreef Blinker het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan
ach weer van die dode pixels, of 'knipperpixels' die normaal zijn en dan weer opeens donker.
ik kan gewoon niet langer dan 1 minuut naar dat scherm kijken. ik zie telkens weer nieuwe pixels waar iets mee is. en dan wrijf je nog eens het scherm schoon omdat het scherm misschien vies is en dan zie je ergens anders weer kutpixels. ik kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon een hekel aan dat ding begin te krijgen...
pi_26986013
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

ach weer van die dode pixels, of 'knipperpixels' die normaal zijn en dan weer opeens donker.
ik kan gewoon niet langer dan 1 minuut naar dat scherm kijken. ik zie telkens weer nieuwe pixels waar iets mee is. en dan wrijf je nog eens het scherm schoon omdat het scherm misschien vies is en dan zie je ergens anders weer kutpixels. ik kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon een hekel aan dat ding begin te krijgen...
Erg naar voor je, aan de ene kant is het echt een prachtapparaat en aan de andere kant is het zo'n kloteding met die lcd schermen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26986271
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:24 schreef Tain het volgende:

[..]

Erg naar voor je, aan de ene kant is het echt een prachtapparaat en aan de andere kant is het zo'n kloteding met die lcd schermen...
Ik vind het echt slecht van Sony. Sony pusht die releases gewoon zo, dat er nu stapels slechte PSPs worden verkocht.
pi_26986375
Ik heb ook 2 slechte pixels trouwens, een witte en een rode.

Vind het niet zo heel erg, tijdens het spelen zie je er toch niets van.
pi_26986455
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Kremers het volgende:

Mijne heeft 2 witte pixels die bijna niet te zien zijn, maar het is gewoon slecht dat zo'n groot percentage van de schermen dead pixels heeft
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26986499
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Kremers het volgende:

ja ik heb niet eens een game nog om te kijken hoe het opvalt, maar ik heb ook zoiets van 'flikker maar op, het hoeft gewoon niet meer'. ik verkoop hem wel met winst waarschijnlijk, dus laat dan maar. ik vind het mijn geld niet meer waard eigenlijk.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 19:51:32 #239
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26986855
Impulsaankoopje geweest?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_26986999
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:51 schreef matthijst het volgende:
Impulsaankoopje geweest?
nee hoor, wilde al graag een PSP, maar nu dit al mijn tweede is met van die rare pixels, begin ik te twijfelen of ik dit ding nog wel wil hebben
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 mei 2005 @ 20:08:44 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26987486
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:31 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

Ik vind het echt slecht van Sony. Sony pusht die releases gewoon zo, dat er nu stapels slechte PSPs worden verkocht.
Overdrijven is ook een vak. er zijn er ondertussen miljoenen verkocht. Ik denk dat er daar nog geen 1% serieuse problemen van hebben.

En Sony heeft in Europa he-le-maal niets gepusht. Je hebt ZELF de beslissing genomen iets te importeren, wetende dat garantie een moeilijk verhaal zou worden.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 mei 2005 @ 20:09:47 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26987533
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:39 schreef Tain het volgende:

[..]

Mijne heeft 2 witte pixels die bijna niet te zien zijn, maar het is gewoon slecht dat zo'n groot percentage van de schermen dead pixels heeft
Nee, dat is ECHT inherent aan de techniek.
Praktisch ELK TFT scherm heeft dode of bright pixels alleen vallen ze 9 van de 10 keer niet echt op
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 mei 2005 @ 20:11:01 #243
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26987579
Overigens hebben alle PSP's welke ik ondertussen gezien heb (4 ondertussen) geen enkel probleem. Zijn overigens alle 4 wel Japanse.
pi_26987594
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, dat is ECHT inherent aan de techniek.
Praktisch ELK TFT scherm heeft dode of bright pixels alleen vallen ze 9 van de 10 keer niet echt op
ja het is wel inherent aan de techniek maar ik moet wel even mijn teleurstelling uitspreken natuurlijk
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 mei 2005 @ 20:13:05 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26987663
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 20:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

ja het is wel inherent aan de techniek maar ik moet wel even mijn teleurstelling uitspreken natuurlijk
Heb je nu al gekeken of die pixels uberhaupt opvallen als je ?

-edit- nee dus
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:40 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

ja ik heb niet eens een game nog om te kijken hoe het opvalt
Ja als je nog niets een briljante game hebt gezien en je je PSP alleen maar hebt om met je bek op het scherm naar dode pixels te zoeken, waarvan je eerste instantie denkt dat het stofjes zijn denk ik dat je 'm beter kan verkopen
pi_26987771
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens hebben alle PSP's welke ik ondertussen gezien heb (4 ondertussen) geen enkel probleem. Zijn overigens alle 4 wel Japanse.
Mijn US PSP heeft dus 1 subpixel die wit is op een zwarte achtergrond(en hij is nog moeilijk te vinden ook!), maar wnnr zie je dat nou? Meestal is het een andere kleur achtergrond. Ik vind het al mooi dat ik er zo vroeg 1'tje heb, toch
En dat Sony zo'n apparaat op de markt brengt!
Mijn TFT scherm heet trouwens ook 2 dode pixels 1 rechtsboven en 1'tje rechts onder, maar die zie je amper en omdat de psp kleiner is zie je het dus beter
PSP v1.51 + Gretzky NHL + Ridge Racer + Untold Legends + Midnight Club 3 DUB Edition + Lumines + Pelican PSP travel Case
pi_26987863
quote:
[..]
Ja als je nog niets een briljante game hebt gezien en je je PSP alleen maar hebt om met je bek op het scherm naar dode pixels te zoeken, waarvan je eerste instantie denkt dat het stofjes zijn denk ik dat je 'm beter kan verkopen

Ik wil net zeggen, je gebruikt hem toch om te gamen, muziek te luisteren en films te kijken! Niet om naar dode pixels te gaan zoeken om Sony weer af te kunnen zeiken
pi_26988389
Precies

Ik merk er totaal niets van onder het gamen, dan ben je veel te druk bezig, en hij val bij Wipe Out iig niet op, alleen op een witte achtergrond zie ik hem duidelijk. Maar ik heb er geen probleem mee, wist van te voren dat dit waarschijnlijk zou gebeuren, als ik naar de pol op GoT kijk, zo'n beetje de helft van de gebruikers aldaar heeft een pixel defect.
pi_26988504
ik zie wel. hij kostte me 218 incl, dus kan hem altijd nog met behoorlijke winst verkopen en anders leer ik ermee leven
  vrijdag 13 mei 2005 @ 21:12:59 #250
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26989476
Dat is nette prijs! Had je alles mee met importeren ofzo? Ik wil hem zelf ook heel graag hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')