Je kunt toch gewoon gamen als-ie aan het opladen is...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:23 schreef Kremers het volgende:
Staat nu op te laden, dus straks weet ik het
Wel een mooi apparaat zeg, et een lekker groot scherm, bij die DS had ik echt zoiets van, mja, whateverToen ik hem voor het eerst zag, de PSP heeft een groot WoW gehalte
Wat is er mis mee danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik een refund voor mijn PSP! Zou mooi zijn, maar als ik voor de verzendkosten opdraai, kan ik hem beter verkopen aan iemand in Nederland denk ik.
Ik laat die PSP wel voor wat het is dan. Ik word gewoon gek van die pixelproblemen. Daarnaast heb ik destijds ook maar weinig op mijn GBA (SP) gespeeld, dus gameboys zijn gewoon niets voor mij. Een leuke gadget is het, maar met al die mankementen hoeft het van mij niet meer. Gamen verliest bij mij toch de laatste tijd al in prioriteit.
ach weer van die dode pixels, of 'knipperpixels' die normaal zijn en dan weer opeens donker.quote:
Erg naar voor je, aan de ene kant is het echt een prachtapparaat en aan de andere kant is het zo'n kloteding met die lcd schermen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ach weer van die dode pixels, of 'knipperpixels' die normaal zijn en dan weer opeens donker.
ik kan gewoon niet langer dan 1 minuut naar dat scherm kijken. ik zie telkens weer nieuwe pixels waar iets mee is. en dan wrijf je nog eens het scherm schoon omdat het scherm misschien vies is en dan zie je ergens anders weer kutpixels. ik kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon een hekel aan dat ding begin te krijgen...
Ik vind het echt slecht van Sony. Sony pusht die releases gewoon zo, dat er nu stapels slechte PSPs worden verkocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Erg naar voor je, aan de ene kant is het echt een prachtapparaat en aan de andere kant is het zo'n kloteding met die lcd schermen...
Mijne heeft 2 witte pixels die bijna niet te zien zijn, maar het is gewoon slecht dat zo'n groot percentage van de schermen dead pixels heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Kremers het volgende:
Ik heb ook 2 slechte pixels trouwens, een witte en een rode.
Vind het niet zo heel erg, tijdens het spelen zie je er toch niets van.
ja ik heb niet eens een game nog om te kijken hoe het opvalt, maar ik heb ook zoiets van 'flikker maar op, het hoeft gewoon niet meer'. ik verkoop hem wel met winst waarschijnlijk, dus laat dan maar. ik vind het mijn geld niet meer waard eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Kremers het volgende:
Ik heb ook 2 slechte pixels trouwens, een witte en een rode.
Vind het niet zo heel erg, tijdens het spelen zie je er toch niets van.
nee hoor, wilde al graag een PSP, maar nu dit al mijn tweede is met van die rare pixels, begin ik te twijfelen of ik dit ding nog wel wil hebbenquote:
Overdrijven is ook een vak. er zijn er ondertussen miljoenen verkocht. Ik denk dat er daar nog geen 1% serieuse problemen van hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:31 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
Ik vind het echt slecht van Sony. Sony pusht die releases gewoon zo, dat er nu stapels slechte PSPs worden verkocht.
Nee, dat is ECHT inherent aan de techniek.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijne heeft 2 witte pixels die bijna niet te zien zijn, maar het is gewoon slecht dat zo'n groot percentage van de schermen dead pixels heeft
ja het is wel inherent aan de techniek maar ik moet wel even mijn teleurstelling uitspreken natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat is ECHT inherent aan de techniek.
Praktisch ELK TFT scherm heeft dode of bright pixels alleen vallen ze 9 van de 10 keer niet echt op
Heb je nu al gekeken of die pixels uberhaupt opvallen als jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ja het is wel inherent aan de techniek maar ik moet wel even mijn teleurstelling uitspreken natuurlijk![]()
Ja als je nog niets een briljante game hebt gezien en je je PSP alleen maar hebt om met je bek op het scherm naar dode pixels te zoeken, waarvan je eerste instantie denkt dat het stofjes zijn denk ik dat je 'm beter kan verkopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:40 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ja ik heb niet eens een game nog om te kijken hoe het opvalt
Mijn US PSP heeft dus 1 subpixel die wit is op een zwarte achtergrond(en hij is nog moeilijk te vinden ook!), maar wnnr zie je dat nou? Meestal is het een andere kleur achtergrond. Ik vind het al mooi dat ik er zo vroeg 1'tje heb, tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens hebben alle PSP's welke ik ondertussen gezien heb (4 ondertussen) geen enkel probleem. Zijn overigens alle 4 wel Japanse.
quote:[..]
Ja als je nog niets een briljante game hebt gezien en je je PSP alleen maar hebt om met je bek op het scherm naar dode pixels te zoeken, waarvan je eerste instantie denkt dat het stofjes zijn denk ik dat je 'm beter kan verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |