Wij zijn niet bang want Shevchenko is erbijquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal hij nodig hebben met de pingel![]()
God is voor Ajax.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:31 schreef RijstNatie het volgende:
Ik bid tot god laat PSV door gaan naar de finale
o holy spirit
Uiteraard, dat zou nog mooier zijn. Alleen ik ben bang dat de verlenging de enige kans zal worden.. 2-0 zou nog kunnen, 3-0 lijkt me echt een wonder.. maja, you never know.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Ja, met een verlenging mag je op voorhand tevreden zijn, maar ik ze liever al gewoon het karwei in de 90 minuten afmaken.
Koos Alberts kan weer lopen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag gaat een wonder gebeuren.
*meebidt*quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:31 schreef RijstNatie het volgende:
Ik bid tot god laat PSV door gaan naar de finale
o holy spirit
Dat was ook wel te zien/horen op TV de laatste minuten waren ze wel heel stilquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:36 schreef StefanFM het volgende:
Ik zit nu hier in Sydney en haal een nachtje door voor deze pot (tis net half 4 in de ochtend geweest hier). Hier hoop ik ook op een wonder uiteraard!!!
*duimt*
Trouwens gister in een kroeg vol met Liverpool aanhang de andere halve finale gezien, jezus wat hebben die een hart voor hun clubbie![]()
Liverpool fans zijn geweldigquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:36 schreef StefanFM het volgende:
Trouwens gister in een kroeg vol met Liverpool aanhang de andere halve finale gezien, jezus wat hebben die een hart voor hun clubbie![]()
Ja waardeloosquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer NOS, zo heb je er niet veel aan met de geluiden van dit moment op de achtergrond.
over een paar minuten...om 20.45 dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |