Obodaiquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef Kang-He het volgende:
[..]
En stel Maduro en nog een centrale verdediger/back raken geblesseerd?
Terrecht natuurlijk, de Boer is al een poos niet goed genoeg meer. Vermaelen vond ik altijd al wel een aardige verdediger.quote:
Klopt. Al zie ik het meer als een bevestiging dat de Boer afgeschreven isquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Terrecht natuurlijk, de Boer is al een poos niet goed genoeg meer. Vermaelen vond ik altijd al wel een aardige verdediger.
In de Allsvenskan speel je maximaal 26 duels.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe kan je in godsnaam met 14 treffers topscorer van de competitie worden?
en hoezo is ie verhuurd?
ok, zoiets vermoedde ik al.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de Allsvenskan speel je maximaal 26 duels.
Weten hun ook eens hoe het voelt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef twi het volgende:
Vind het best wel ok dat PSV met een goeie wedstrijd wel 't toernooi uit is gedondertSneu, maar mooi
quote:Woensdag 4 mei - De Ridder: 'Ik geloof nog in mijn kwaliteiten'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 18.55u GMT+01.00, Sportweek)
Daniel de Ridder zegt in een interview met de Sportweek dat hij nog steeds gelooft in zijn kwaliteiten. Volgens de Amsterdammer is hij de afgelopen jaren behoorlijk 'harder' geworden. (foto: Redactie AS | SV)
'Ik ben geen kleine jongen meer. Nu ben ik een kerel, een strijder. Ik zal niet opgeven, want ik geloof in mijn kwaliteiten. Gaat het niet rechtsom, dan linksom, maar ik ga er heen', aldus de voetballer.
De Ridder schets voor zichzelf drie scenario's. Hij vertrekt bij Ajax en gaat naar een middelmatige club om veel te spelen, of hij zoekt een topclub en probeert het a la Van Persie. En tot slot kan hij er nog voor kiezen om bij Ajax te blijven.
quote:Blind: De Boer niet gepolst
Danny Blind ontkent in Voetbal International dat hij onlangs contact heeft gehad met Frank de Boer. De Ajax coach liet weten enkele maanden geleden gesproken te hebben met De Boer over een mogelijke stage bij Ajax in verband met de cursus Coach Betaald Voetbal. Nadien zou niet meer gesproken zijn. Frank de Boer zal volgens Blind zeker niet als speler naar Ajax komen.
Ken hem nou niet echt goed. Is het watquote:4/5/2005 - VI: Boerrigter tekent voor drie jaar
(Gepost door RvN)
Het gerucht ging al langer. Voetbal International meldt in haar papieren uitgave dat FC Twente jeugdspeler Derk Boerrigter inmiddels een contract voor drie seizoenen heeft bij Ajax. De 18-jarige linksbuiten stond ook in de belangstelling van PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |