Welke sitequote:Op zondag 8 mei 2005 19:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik doe ook maar een wilde gok hoor. Sinds gisteravond ben ik die site aan het lezen en ik vind het machtig interessant (hoewel ik de helft niet snap. Ik kan wel engels lezen, maar dit gaat boven mijn pet).
Zeer fraaie mammatus! Mooi!quote:
Mooi !!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:52 schreef JoeKurr het volgende:
Woei!
Ik zit net ff mijn webcam beelden van vandaag te bekijken, en hij heeft een paar mooie regenboog plaatjes gemaakt
Ik heb ze even in een gifje gezet.
De animatie loopt van 06:46:30 tot 06:52:30 met intervallen van 30 seconden.
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:02 schreef JoeKurr het volgende:
Ik heb een Sitecom IP cam.
[afbeelding]
De animatie hierboven heb ik gemaakt met Adobe ImageReady, de andere filmpjes met Snap Shot Movie Maker.
De camera stuurt automatisch tussen 05:00 en 22:00 iedere 30 seconden een plaatje naar mijn FTP server.
Het enige wat ik dan nog hoef te doen is al die plaatjes (2040 in totaal) achter elkaar te zetten tot een filmpje
koop dan ook niet zo'n groot huisquote:Op maandag 9 mei 2005 11:38 schreef xippie het volgende:
Het is weer schitterend weer, voor mijn huis regent het behoorlijk en achter is droog![]()
Huis is niet groot, maar de buien zijn hevig maar zeer afgebakend, ik zal proberen om foto's te maken, want ze zijn er af en toe nog steedsquote:
Dit was fe eerste fotoquote:Op maandag 9 mei 2005 13:52 schreef drelletje het volgende:
Is het nou een CB? Is een beetje moeilijk om te zien of het nou een ijskap is of een beetje rare wolkHij is wel sterk begrensd... Dus lijkt op de foto wel op een rare Cu Congestus oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |