Zo, inderdaad pittige buien dus in het zuiden!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:43 schreef leviathanfd het volgende:
Ik vond het net buiten NIET grappig. Ik liep met mijn dochtertje naar de winkel, toen wqe bekogeld werden door grote takken!
We hebben hier erg veel wind met zware windstoten... Dit had ik niet verwacht.![]()
Ojahquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik ook een website opgestart he
Daarnaast is hiervoor ook een OP voor
Hier is zo weinig zon dat het lijkt alsof het licht heel de tijd uit is!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:05 schreef -CRASH- het volgende:
Door de harde wind en bewolking lijkt het net of
hier iedere keer het licht aan en uitgemaakt wordt.
Inderdaad net ten zuiden (zoals maandag) langs. Niks gehoord, wel wat matige regenval....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:17 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Hoe was het onweer daar?
Of ging het net ten zuiden?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
In Eindhoven, ik zat op een overdekt terras, zonet een zware hagelbui met wat onweer en fikse windvlagen. Met een graad of 10 is dat helemaal niet leuk.
Weerkaarten geven momenteel aan dat het gaat regenen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zou het verstandig zijn om as zaterdag een picknick te organiseren? Of spoelen we dan met z'n allen weg?
(jaja, lange termijn verwachting is niet betrouwbaar)
Hier zijn de buien inmiddels opgehouden. Vanmorgen een paar pittige gehad in Den Haag, van winkel naar winkel rennen was genoeg om te druppelen op de vloer. Ook nog onweer gehoord (l)
En dat heb ik gemist!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
In Eindhoven, ik zat op een overdekt terras, zonet een zware hagelbui met wat onweer en fikse windvlagen. Met een graad of 10 is dat helemaal niet leuk.
Inderdaad, zie de laatste foto van Steve-O!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:41 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk is dit wel het Hollandsche weer waar ik zo van hou.
Felle buien, scherpe luchten, felle zon.
Hmmz, dat is niet zo leuk..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weerkaarten geven momenteel aan dat het gaat regenen.
Maar eerlijk gezegt kun je pas rond woensdag/donderdag het andwoord krijgen.
Afwachten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |