JOAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Ook leuk voor de moeders: zo'n (bad)cadeausetje van Rituals...
[afbeelding]
geef je moeder zelf een massagequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze wilt een massagebon waar koopje dat
komtie dan he komtie.. komtie dan he!quote:
Bij een schoonheidssalon. Hier bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze wilt een massagebon waar koopje dat
Wat een leuke schaal!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
schaal die ze graag wilde hebben en gooi er nog wel iets van zeep/edt/ofzo bij
Als je haar een lekker dingetje wilt geven kan je mij gevenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb wat lekkere dingetjes bij oil & vinegar uitgezocht en dat leuk laten inpakken
jij valt wel op oude(re) vrouwen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als je haar een lekker dingetje wilt geven kan je mij geven![]()
Ligt eraan hoe oudquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij valt wel op oude(re) vrouwen?
Helemaal mee eens. Gewoon eens een spontaan cadeautje is veel leuker en echter dan een bloemetje of prulletje volgens een commercieël concept.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef Gelderland het volgende:
NIETS... moederdag is zo'n trieste dag hé.. pfff.... echt debiel.... Vooral nu het zo commercieël is.
Het is leuk voor kleuters ed. Die kunnen dan een knutseltje maken en er op school aandacht aan besteden..
Maar dat 'volwassene' nog wat voor hun moeder kopen op deze dag 'omdat het moet'Nee, doe dan maar gewoon een keer wat SPONTAANS, door het jaar heen, en niet omdat het nou 'moederdag' is..
Mee eens, maar mijn moeder vindt het leuk, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef Sabryas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gewoon eens een spontaan cadeautje is veel leuker en echter dan een bloemetje of prulletje volgens een commercieël concept.
Zelfde geldt voor vaderdag.![]()
Een luchtje is het dus gewordenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:34 schreef FlyingFox het volgende:
Een bloemeke, voor op 't graf.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |