Zolang het maar in oorlogsgebied is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan hij weer een volgend slachtoffer gaan maken binnenkort
'vredesmissie in oorlogsgebied', kom op joh, je kan je tijd beter besteden aan een topic waar je wel je hoogstandjes kan laten zien.quote:
Ik hoop 't, ooit.quote:
Ik ben hier hard nodigquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'vredesmissie in oorlogsgebied', kom op joh, je kan je tijd beter besteden aan een topic waar je wel je hoogstandjes kan laten zien.
Het is nu wel heel erg. Vandaag was weer 1 van de bloederigste dagen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop 't, ooit.
Maar ik kan me hiet herinneren dat 't daar ooit 'rustig' was.
Ik vind het ook gezellig zo hoorquote:
vind je het leuk om me nog langer gebanned te zien? bovendien heb ik je mail niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
joehoeeee zoalshetis....
mail je me nog???
Ja, die nederlandse mariniers ook...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nu wel heel erg. Vandaag was weer 1 van de bloederigste dagen.
kijk eens bij bans...quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mis ik wat?
ik bedoelde het ook niet zo boos persoonlijk, ging meer over dit onderwerp.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oowjha kut zeg.....
ok never mind im outha here....
obviously ... ik zit iig aan het bierquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Geen cassatie, de zaak is afgelopen dus jullie zullen wel blij zijn.
Ik heb altijd geleerd dat als iemand een geweer draagt, en zegt dat ik moet opzouten, dat ik dat beter maar even kan doen. Doorgaans wordt je dan een stuk ouder. In ieder geval is de kans daarop beter dan eigenwijs blijven doorlopen terwijl er een schot is afgevuurd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Eindelijk. Erik O. kan weer snelvonnissen gaan voltrekken voor mensen die de wereldvrede ernstig in de weg lopen. 14.gif
Waar zeg ik dat? Ik vind dat Erik O. ons land juist een grote dienst bewezen heeft. Het OM heeft zichzelf letterlijk stukgebeten op deze zaak (en tevens de herinvoering vd krijgsraad weer een klein stapje dichterbij gebracht). Er is geen lijk, geen kogel, geen onderzoek, nauwelijks betrouwbare getuigen en een OM dat denkt een kans te maken bij een, gelukkig, niet bevooroordeelde rechter. Uiterst trieste zaak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan wil ik het nog niet eens hebben over het feit dat er nog zoiets bestaat als "wettig en overtuigend bewijs". Als kreet dan, he? Want dat dat niet geleverd is lijkt me evident.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |