quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef StarGazer het volgende:
"daT ik meT zOwn leuke jOnge haD..
enne zate sze te zegge vnne jOa zij neukT meT andere tege hem..kuT HATERSSSSSSS
"
Ik heb overal gezocht, maar het bestand (of profiel) dat je zoekt kan ik toch echt niet vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:11 schreef H-blast het volgende:
Is deze wat?
http://www.sugababes.nl/Nadientje85
Ze heet nu dus geen nadientje85 meerquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef H-blast het volgende:
LOL die ik had gepost (nadientje85) is dezelfde als die van Lizz-n!
ik heb gedaan wie ik t meest bij t breezah imago vond passen, tis toch een breezahverkiezing?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
stem op de persoon die jij het meest fatsoenlijk eruit vindt zien
Vind jij haar echt op een 14 jarige lijken dan?quote:
Kan ik mijn stem nog wijzigen? Bij deze dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef classpc het volgende:
knock-out ronde 1
1. ^sneAkyy_aAp; - !!!!__judii^th*
2. !!*CiLLeBiL*!! - :LRSSA
3. Mai - :CAROLA
4. *Mo0tjUh* - :ANOUKJ
5. *SeXy~Lot* - !!!!!!!_linDaa*
Ja, blond, ongeveer 16 jaar. Die ken ik, als je die bedoeld dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:26 schreef Beach het volgende:
Huhu ff offtopic: ken je iemand die Linda heet en bij de Golff woont?
...right...quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:34 schreef Mellone het volgende:
Back off or I'll wipe your ass!! @ http://www.sugababes.nl/Mai/pics
ja schat veeg me kont...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:34 schreef Mellone het volgende:
Back off or I'll wipe your ass!! @ http://www.sugababes.nl/Mai/pics
ja schat veeg me kont...
ik wou dat ik erbij hoordequote:Op woensdag 4 mei 2005 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Luvvv L4a
[afbeelding]
Back off or I'll wipe your ass!!
En dat is dan crew
Best klein, ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja, blond, ongeveer 16 jaar. Die ken ik, als je die bedoeld dan.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Best klein, ziet er leuk uit.![]()
Volgens mij hebben we het over dezelfde.
Zaterdag was het erg gezellig, alleen heb ik haar msn/telnr nie, kan jij me daaraan helpen?
Toen ik zei dat ik Smirnoff had, wilde ze wel langs komen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Luvvv L4a
[afbeelding]
Back off or I'll wipe your ass!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat is dan crew
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Best klein, ziet er leuk uit.![]()
Volgens mij hebben we het over dezelfde.
Zaterdag was het erg gezellig, alleen heb ik haar msn/telnr nie, kan jij me daaraan helpen?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Kan ik mijn stem nog wijzigen? Bij deze dan.
Zou toch vet zijn als die crewmember breezah van de week zou worden
Ik heb een superdudes profiel, ik kan wel een berichtje sturen dat zij de breezah award heeft gewonnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:40 schreef H-blast het volgende:
[..]
en dan nodigen we haar ook uit om de award in ontvangst te nemen....![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb een superdudes profiel, ik kan wel een berichtje sturen dat zij de breezah award heeft gewonnen![]()
quote:dinsdag 03-05-'05 om 23:08
En daar kØm ik lekker inbreKee bY mY mØpp
nØu meiSjéh iCk ken jØuu al 1 jaartJe & heb er nØg séker geen spYt van! wY hebbe gwn altYd lØll daS juist 't leukStee & drØm moete wy in vakantie keertJ afspreke tØh?¿
& jØu suGaa iSs gwn té mØoii & jij mØet maar even weten dat iCk fØor altijd van jØuu dOe houdee! & iCk jØuu altijdd +1o dØe geven & alle mØppJs die dit leSe dØe my maar vØlgenn
J mØet deSe mØp NIET haten want anderS krYg J prØblemen & die wil J niet
laat J nóóit meer gaan! diie aaPjj ^ maliSsaa
Reclame
www.sugababes.nl/!!!^mliiSs;aapJ
Ahum, is het nu zo lastig om slechts de OP te lezen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef erikkll het volgende:
zij:
[afbeelding]
haar huis:
[afbeelding]
haar zwembad:
[afbeelding]
haar profiel:
http://www.sugababes.nl/__*C:inderella*/pics
![]()
Ja, dat gaat dus niet, want dan krijg je dus die logo's te zien, omdat jij die plaatjes hier hebt gepost.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef erikkll het volgende:
ow 't werkt nietkijk maar op d'r profiel dan
Is dat voor iedereen zo...of alleen voor de mensen van FOK!? ..quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet, want dan krijg je dus die logo's te zien, omdat jij die plaatjes hier hebt gepost.
[afbeelding]
Dat is voor iedereen zo. Sugababes/Superdudes hebben het deeplinken naar afbeeldingen uitgeschakeld. Als je een link plaatst naar een afbeelding (in een topic, op je homepage of waar dan ook), dan verschijnt dat plaatje met de logo's.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is dat voor iedereen zo...of alleen voor de mensen van FOK!? .....nee ik hou op
belgen zijn lievquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die kut flimpjs doen het niet kut belgen (
Nee, dan heb ik knappere gezien. Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |