Maar: hoe gaat het?quote:
Ja redelijk, het deed vooral bij me lippen en boven me oog pijn. Ze heeft meteen me hele wang meegepakt ( ze had de foto's bekeken waarop de vlek te zien was dus kon ze precies zien wat ze moest laseren) maar het deed gelukkig niet zo heel veel zeerquote:
ah! handigquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja redelijk, het deed vooral bij me lippen en boven me oog pijn. Ze heeft meteen me hele wang meegepakt ( ze had de foto's bekeken waarop de vlek te zien was dus kon ze precies zien wat ze moest laseren) maar het deed gelukkig niet zo heel veel zeer
Maar nu heb ik een opgezwollen oog en een dikke rode en straks paarze wang
Oh sinds me geboorte heb ik al een pigmentvlek op me linkerwang/oog. Sinds 2 jaar laser ik het om de 3 maanden. Aangezien het niet in een keer weg kan moest ik meerdere keren heen. Dit is waarschijnlijk een van mijn laatse keren omdat het erg goed gaatquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:36 schreef PeRi het volgende:
Het klinkt niet fijn bar_rel.
*spuit elf* Wat had je dan?
Ja net alsof ik ben geslagenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef timbob het volgende:
[..]
ah! handig
ze camoufleren zo'n vlek gewoon met een enorme blauwe plekniemand die het merkt
Oh okay. Ik begon al te denken aan enge binnenhuidse parasieten, onverklaarbare bobbels, en verstandskiezen ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh sinds me geboorte heb ik al een pigmentvlek op me linkerwang/oog. Sinds 2 jaar laser ik het om de 3 maanden. Aangezien het niet in een keer weg kan moest ik meerdere keren heen. Dit is waarschijnlijk een van mijn laatse keren omdat het erg goed gaatHet is bijna weg want je ziet er bijna niks meer van [sub]behalve nu omdat ik net terug kom
het is dik, rood, paars, opgezwollen
]/sub]
Ehhquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh okay. Ik begon al te denken aan enge binnenhuidse parasieten, onverklaarbare bobbels, en verstandskiezen ofzo.
Elke Macvreter krijgt korting.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb een kortings ding van de bios wie wil er met mij naar de bios
Bij mij kwamen gister twee reclame mensjes van de bios hier in de buurt aan de deur.quote:
Je hebt 15 euro betaald en dan krijg je daarmee korting? Je doet toch iets niet goed.. Voor 15 euro had je al 2x naar de bios gekund. Als je het helemaal goed had uitgekiend, 3x zelfs.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij mij kwamen gister twee reclame mensjes van de bios hier in de buurt aan de deur.
Koste me 15 euro dat koring ding![]()
En ik ga nooit naar de bios vandaar![]()
nee, je betaald 15 eu, en dan kan je tig keer voor 3.50 naar de biosquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt 15 euro betaald en dan krijg je daarmee korting? Je doet toch iets niet goed.. Voor 15 euro had je al 2x naar de bios gekund. Als je het helemaal goed had uitgekiend, 3x zelfs.
Ik kan nu voor ongeveer 5 keer voor maar 5 euro naar de bios.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt 15 euro betaald en dan krijg je daarmee korting? Je doet toch iets niet goed.. Voor 15 euro had je al 2x naar de bios gekund. Als je het helemaal goed had uitgekiend, 3x zelfs.
Ik kan dus tig keer voor 5 naar de biosquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, je betaald 15 eu, en dan kan je tig keer voor 3.50 naar de bios
bij elkaar is dat wel korting
en je krijgt gratis koffie en popcorn..
Wat is dat nu weer voor een vreemde actiequote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, je betaald 15 eu, en dan kan je tig keer voor 3.50 naar de bios
bij elkaar is dat wel korting
en je krijgt gratis koffie en popcorn..
voor 5!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kan dus tig keer voor 5 naar de bios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |