Mijn haar krult ook meer als ik alleen met shampoo was. ZELFS als ik Andrelon Perfecte Krul gebruik, krult het meer met alleen PF shampoo dan met PF shampoo en daarna PF conditioner.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:56 schreef MaRySe het volgende:
Nou ik gebruikte dus nooit crèmespoeling. Omdat mijn haar daar zo futloos van wordt. Ik ga wel even uittesten waarbij dat niet het geval is.

Ik inmiddelsquote:Op zondag 8 mei 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
Ik heb m'n haren nu 3 keer op deze wijze gewassen en het bevalt me zeer goed. M'n haar voelt lekker zacht aan. Helemaal niet vettig. De conditioner die ik heb gebruikt is Andrelon Cream Care Crèmespoeling.
Ik ga stapje voor stapje deze methode helemaal overnemen.
Wie heeft het nog meer uitgeprobeerd?

quote:
Fructis shampoo
250 ml of conditioner 200 ml
Prijs per stuk: 1,39
Prijs elders: 3,95

quote:Op zondag 8 mei 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
Bij de Action is vanaf morgen de conditioner van Garnier Fructis in de aanbieding:
[..]

Ik heb het zelf nooit gebruikt en nu ik dat van jou lees zal dat ook wel nooit gebeuren. Dan neem ik liever het zekere voor het onzekere.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:20 schreef DarkElf het volgende:
fructis valt mijn haar sneller van uit
echt waar.

klik hierquote:Op zondag 8 mei 2005 23:21 schreef GotC het volgende:
[..]Er is in Den Haag en Naaldwijk geen Action (wat dat ook mag zijn
)
Toni &Guy heb ik ook gebruikt, wel fijn spul ja. Nu heb ik een conditioner van Sebastian als 2e.quote:Ik gebruik dus momenteel voor de 1e beurt Andrelon volume conditioner, en voor de 2e beurt een conditioner van Toni & Guy

Thanks! Er is er dus 1 in Vlaardingen..maar, als bij DE haar erdoor uitvalt..nou..liever nietquote:
Sebastian..ja die heb ik ook een tijdje gebruikt, ook erg fijn. Ik zoek nog altijd de perfecte conditionerquote:Toni &Guy heb ik ook gebruikt, wel fijn spul ja. Nu heb ik een conditioner van Sebastian als 2e.

is al zeker een zeer flinke tijd terug hoor maar sindsdien durf ik het niet meer te gebruikenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks! Er is er dus 1 in Vlaardingen..maar, als bij DE haar erdoor uitvalt..nou..liever nietIk heb al zulk dun en fijn haar..

Ik heb het hier ook nog ergens staan, maar vond het nooit echt goed spul. Bijna altijd Andrelon gebruikt..maarja, ik wil nu weleens een goeie cond.!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is al zeker een zeer flinke tijd terug hoor maar sindsdien durf ik het niet meer te gebruiken

Cremespoelingen en conditioners zijn vrijwel hetzelfde, maar meestal zijn cremespoelingen minder voedend dan cond.'s.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:41 schreef MadGuy het volgende:
Nog even een dom vraagje: Is conditioner eigenlijk hetzelfde als cremespoeling?

Heel zeker. Veeel dank DE! Had er zelf nooit aan gedacht.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:26 schreef schatje het volgende:
Over het algemeen dus een goede tip van DarkElf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |