abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26733129
Ik heb hier trouwens nog andrelon cremespoeling "glad en stijl". Is deze ook goed te gebruiken? Dan hoef ik niet direct nieuwe te halen
En improved 8-)
pi_26733292
Schwarzkopf is echt het beste spul, vind ik. Die Peachvariant; beats Herbal Essences anytime.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26733330
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:12 schreef agneria het volgende:
Ik heb hier trouwens nog andrelon cremespoeling "glad en stijl". Is deze ook goed te gebruiken? Dan hoef ik niet direct nieuwe te halen
je moet denk ik gewoon ff kijken wat het beste werkt.

ik gebruik die andrelon omdat dat een goedkope en simpele cond. is en dus perfect voor de eerste keer cond, die je lang laat zitten.

de tweede cond. kan meer fratsen hebben omdat je die als gewone cond. gebruikt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26733437
hmm, interessant.

Maar wordt je haar er niet sneller vet door?

En ik heb heel fijn en stijl haar, waarschijnlijk zit het dan helemaal stijl.
pi_26733470
bij mij iig niet.

maar je hoofdhuid moet er ook gewoon aan wennen kan best zijn dat het in het begin vetter lijkt hoor maar de meeste ervaringen wijzen uit dat dat tijdelijk is.

en goed uit spoelen, echt heel goed uitspoelen is belangrijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26733492
heb jij stijl haar of golvend eigenlijk, DE?

Ik ben bang dat mijn haar heel slap langs mijn hoofd gaat hangen ervan nml.
pi_26733505
Mijn haar is nu nog een beetje futloos maar het is nog niet helemaal droog.
pi_26733532
ik heb steil haar, met enkele golfjes zeg maar

maar daarom is het dus ook belangrijk om het gewoon eens te proberen, en te bekijken welke cond. het beste past bij je.

je kan ipv shampoo een goedkope cond. nemen, kruidvat of andrelon dat zijn lichte cond, zonder fratsen die je haar alleen schoonmaken op die manier), en voor de tweede cond. gewoon degene nemen die je anders ook gebruikt

ik merk als ik het niet goed uitspoel dat mijn haar idd wat slapper is maar als ik het echt goed uitspoel heb ik dara geen last van
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:39:14 #59
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26733536
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:53 schreef MadGuy het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen balsem en conditioner? Of zijn die termen inwisselbaar?
Weet iemand een antwoord op deze vraag?
pi_26733574
enige verschil wat ik weet dat cremespoeling meestal "lichter"is dan conditioner.

minder voedend zeg maar. balsem is volgens mij hetzelfde als cond.

maar kan het mis hebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26733621
Ik zal het eens wassen met andrelon cremespoeling en er daarna gewoon lush retread ingooien
En improved 8-)
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:52:20 #62
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26733743
Thanks, DE. Ik heb ook het idee dat balsem zo'n uitgevonden term is om mannen safer te laten voelen bij het gebruik ervan...
pi_26733782
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef Anna-bella het volgende:
Zijn er ook verschillende net zoals bij Shampoo voor bijvoorbeeld dik haar, dun haar, noem maar op?
Ja,
zijn haarkuren voor gekleurd, gepermanent, dik, dun, vet, droog, etc etc soorten haar. Vraag er maar eens naar bij een goed gesorteerde kapsalon.
pi_26733815
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:38 schreef DarkElf het volgende:
ik heb steil haar, met enkele golfjes zeg maar

maar daarom is het dus ook belangrijk om het gewoon eens te proberen, en te bekijken welke cond. het beste past bij je.

je kan ipv shampoo een goedkope cond. nemen, kruidvat of andrelon dat zijn lichte cond, zonder fratsen die je haar alleen schoonmaken op die manier), en voor de tweede cond. gewoon degene nemen die je anders ook gebruikt

ik merk als ik het niet goed uitspoel dat mijn haar idd wat slapper is maar als ik het echt goed uitspoel heb ik dara geen last van
Nou ik gebruikte dus nooit crèmespoeling. Omdat mijn haar daar zo futloos van wordt. Ik ga wel even uittesten waarbij dat niet het geval is.
pi_26733930
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:56 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nou ik gebruikte dus nooit crèmespoeling. Omdat mijn haar daar zo futloos van wordt. Ik ga wel even uittesten waarbij dat niet het geval is.
Gebruik eens een goeie die bij je haarsoort past en dat doet wat je wilt. Dus niet een fles van Schlecker veel voor weinig, maar een hoogwaardig product.
Ik bedoel, als je nu juist krullen wilt, dan moet je geen Frizz Control gaan gebruiken.
pi_26740478
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:38 schreef DarkElf het volgende:
dan ga ik het ook maar eens proberen
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:35:14 #67
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_26742350
Interessant, zal het vd week eens proberen. Olie heb ik al langer goede ervaringen mee, het is alleen de shampoo die nog wel eens roet in het eten gooit.
pi_26749485
Ik heb t maar ns geprobeerd vanochtend en ik moet zeggen dat mn haar schoon aanvoelt en toch niet vettig. Ik denk dat ik voorlopig maar een aantal wasbeurten met shampoo door deze methode vervang. Het lijkt dus idd dat het gewoon werkt. Ff kijken hoe het op de lange duur uitpakt
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_26749763
Mijn haar is nooit vettig geweest.
Nog steeds droog is het nu na 1x proberen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:07:29 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26750345
Dit moet ik ook eens proberen!

onverkapte tvp
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:50:53 #71
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26751405
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik hou het in de gaten.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:56:41 #72
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_26756806
Heb het geprobeerd en mn haar is idd heel school (en nóg niet vettig, ben benieuwd)
Ondanks het feit dat ik het echt ontzéttend lang uitgespoeld heb, is m'n haar wel iets futlozer dan normaal maar ik hou het nog een tijdje vol denk ik.
pi_26763741
Heb mn haar net op deze manier gewassen.

Het is nog niet helemaal droog, maar het voelt wel al superzacht aan.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:06:37 #74
16715 Mylene
*schatje*
pi_26820526
Ik heb m'n haren nu 3 keer op deze wijze gewassen en het bevalt me zeer goed. M'n haar voelt lekker zacht aan. Helemaal niet vettig. De conditioner die ik heb gebruikt is Andrelon Cream Care Crèmespoeling.

Ik ga stapje voor stapje deze methode helemaal overnemen .

Wie heeft het nog meer uitgeprobeerd?
pi_26820709
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
Ik heb m'n haren nu 3 keer op deze wijze gewassen en het bevalt me zeer goed. M'n haar voelt lekker zacht aan. Helemaal niet vettig. De conditioner die ik heb gebruikt is Andrelon Cream Care Crèmespoeling.

Ik ga stapje voor stapje deze methode helemaal overnemen .

Wie heeft het nog meer uitgeprobeerd?
Ik heb het ook al uitgeprobeerd en het bevalt uitstekend, het verrassende blijft dat je haar gewoon op deze manier ook schoon wordt zonder de te sterke reiniging van een shampoo. Kan er alleen maar positief over zijn
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')