je moet denk ik gewoon ff kijken wat het beste werkt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:12 schreef agneria het volgende:
Ik heb hier trouwens nog andrelon cremespoeling "glad en stijl". Is deze ook goed te gebruiken? Dan hoef ik niet direct nieuwe te halen
Weet iemand een antwoord op deze vraag?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:53 schreef MadGuy het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen balsem en conditioner? Of zijn die termen inwisselbaar?
Ja,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef Anna-bella het volgende:
Zijn er ook verschillende net zoals bij Shampoo voor bijvoorbeeld dik haar, dun haar, noem maar op?
Nou ik gebruikte dus nooit crèmespoeling. Omdat mijn haar daar zo futloos van wordt. Ik ga wel even uittesten waarbij dat niet het geval is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:38 schreef DarkElf het volgende:
ik heb steil haar, met enkele golfjes zeg maar
maar daarom is het dus ook belangrijk om het gewoon eens te proberen, en te bekijken welke cond. het beste past bij je.
je kan ipv shampoo een goedkope cond. nemen, kruidvat of andrelon dat zijn lichte cond, zonder fratsen die je haar alleen schoonmaken op die manier), en voor de tweede cond. gewoon degene nemen die je anders ook gebruikt
ik merk als ik het niet goed uitspoel dat mijn haar idd wat slapper is maar als ik het echt goed uitspoel heb ik dara geen last van
Gebruik eens een goeie die bij je haarsoort past en dat doet wat je wilt. Dus niet een fles van Schlecker veel voor weinig, maar een hoogwaardig product.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou ik gebruikte dus nooit crèmespoeling. Omdat mijn haar daar zo futloos van wordt. Ik ga wel even uittesten waarbij dat niet het geval is.
dan ga ik het ook maar eens proberenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:38 schreef DarkElf het volgende:
ik merk als ik het niet goed uitspoel dat mijn haar idd wat slapper is maar als ik het echt goed uitspoel heb ik dara geen last van
Ik heb het ook al uitgeprobeerd en het bevalt uitstekend, het verrassende blijft dat je haar gewoon op deze manier ook schoon wordt zonder de te sterke reiniging van een shampoo. Kan er alleen maar positief over zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
Ik heb m'n haren nu 3 keer op deze wijze gewassen en het bevalt me zeer goed. M'n haar voelt lekker zacht aan. Helemaal niet vettig. De conditioner die ik heb gebruikt is Andrelon Cream Care Crèmespoeling.
Ik ga stapje voor stapje deze methode helemaal overnemen.
Wie heeft het nog meer uitgeprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |