En dat zeg je nu, terwijl ik net shampoo heb gekocht voor gekleurd haarquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:06 schreef DarkElf het volgende:
Cond tipje.
voor de mensen met gekleurd haar: nivea voor gekleurd haar. als cond na het gewoon wassen erg goed maar als tweede CO ook zeker! je haar wordt er erg zacht en glanzend van
Ik heb net een zooi kamille in de ovenschaal water gegooid, die staat te verdampen op de kachel om de luchtvogtigheid op peil te houden. Ruikt subtiel ontspannend in m'n kamer nuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:15 schreef DarkElf het volgende:
Om het eens helemaal goed af te maken:
voor extra glans kun je een eetlepel honing mengen met een liter warm water en dit door je haar spoelen. (je hoeft het niet uit te spoelen,mag natuurlijk wel en is aan te raden als je meer honing gebruikt)
Voor blond haar: kamillethee zetten, goed sterk en dit na het wassen (afgekoeld) door je haar spoelen. even laten intrekken en weer even uitspoelen. Blond haar glanst er enorm door.
Ik gebruik het niet meer. Mijn haar werd er te zacht, te pluizig van. Met mate shampoo gebruiken werkt veeeeeel beter.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:10 schreef DarkElf het volgende:
schopje
ik was mijn haar de laatste tijd gewoon weer normaal, uit gemakzucht.
maar heb meteen weer last van mijn hoofdhuid dus misschien moet ik toch maar weer CO gaan doen want geen jeuk op je kop hebben is toch wel erg prettig.
Nog meer mensen die het wel, of niet meer, gebruiken?
zo zie je maar weer, elk haar is andersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet meer. Mijn haar werd er te zacht, te pluizig van. Met mate shampoo gebruiken werkt veeeeeel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |