abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29202975
Ik heb de methode inmiddels ook geprobeerd en bevalt me uitstekend. Wat bij mij ook altijd al verschil maakte was dat ik mijn haar uitspoelde met lauw water en daarna met geheel koud water (oke is even heftig maar went vanzelf) daarvan gaan je haarschubben dicht waardoor je haar er gladder en gezonder uitziet.
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:07:47 #227
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29209554
Als absolute noob.
CO methode, is dat de conditioner only?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:11:31 #228
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29209663
Jep, conditioner only. Het staat toch in de OP uitgelegd?

OP = Openings Post
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:25:37 #229
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29210067
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Als absolute noob.
CO methode, is dat de conditioner only?
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:12 schreef DarkElf het volgende:
Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen:

Conditioner only!
[..]
Uit de OP
LE-ZEN dus voortaan
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_29222485
ik vind het perfect
m'n haar was de laatste tijd ontzettend pluizig enzo, en dit heeft best wel geholpen
niet helemaal helaas.. maar je kan niet alles hebben he
maar goed, het is zeker een verbetering
ik mis alleen af en toe wel dat lekkere schuimen met shampoo
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:54:26 #231
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_29235621
Ik heb snel last van jeuk op mijn hoofdhuid, ik ga dit zeker eens proberen!
Wat ik alleen niet helemaal goed kan opmaken uit het topic: is deze methode eigenlijk bedoeld voor lang haar of is het ook goed voor kort(er) haar?
En, even samenvattend: dus eerst conditonen met een lichte crèmespoeling (waaraan herken ik trouwens een lichte?) en dan met een iets 'zwaardere', die meer voedt?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:34:37 #232
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29242225
Het maakt niet uit, kort of lang. Het kan allebei!

Een lichte crèmespoeling is meestal een goedkopere. Een huismerk of iets dergelijks. Je kunt volgens mij wel in het topic terugkijken welke men zoal gebruikt. Een zwaardere, die meer voedt, is er één van een gerennomeerd merk.
pi_29318926
Heb vanochtend voor het eerst CO geprobeerd. Als eerste conditioner Andrélon zomertarwe, en als tweede conditioner Lush American Cream.

Ik ben gematigd enthousiast, mijn haar voelt idd zacht aan, maar de slag die ik erin heb normaal, is er bijna helemaal uit. Het ziet er dus nu een beetje slap en futloos uit. Wordt dit nog beter als ik het vaker ga toepassen of is het normaal?

Ik heb het btw wel goed uitgespoeld dus dat kan het niet zijn.
pi_29349662
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:37 schreef Samson het volgende:

[..]

Ha Debby, nogmaals dank voor je tip, ik kan het vrijdag al ophalen in Adam en het is toevallig ook nog vlakbij mn werk! Komt heel goed uit dus.
Perfect Samson! Ben een weekje op vakantie geweest, vandaar de late reactie.
pi_29350208
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:45 schreef PiperMaru het volgende:
Heb vanochtend voor het eerst CO geprobeerd. Als eerste conditioner Andrélon zomertarwe, en als tweede conditioner Lush American Cream.

Ik ben gematigd enthousiast, mijn haar voelt idd zacht aan, maar de slag die ik erin heb normaal, is er bijna helemaal uit. Het ziet er dus nu een beetje slap en futloos uit. Wordt dit nog beter als ik het vaker ga toepassen of is het normaal?

Ik heb het btw wel goed uitgespoeld dus dat kan het niet zijn.
ik weet niet hoe het bij anderen is, en elk hoofd is anders natuurlijk maar bij mij leek het idd alsof mijn haar er even aan moest wennen. de eerste keren was het absoluut futlozer maar daarna niet meer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29351002
Ik heb hetzelfde gehad, DarkElf. Het lag er bij mij ook heel erg aan welke conditioner ik gebruik en hoe ik de behandeling uitvoer.
pi_29351028
klopt, beste resultaat heb ik met als eerste cond. een echte cheapass. en als tweede gewoon een van swarzkopf bijv. Of een speciale van andrelon ofzo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29351359
Dan ga ik toch nog maar even door met CO en wacht het resultaat even af. Vanmiddag maar even een hele cheape conditioner gaan kopen dan.

Klopt het dat je haar aanvoelt alsof er een beetje een "laagje" overheen ligt? Is dat de natuurlijke beschermlaag van je haar, omdat je geen agressieve shampoo gebruikt om dat laagje er vanaf te wassen?
pi_29351431
een laagje? euhm na het wassen? dan is het bij mij gewoon superzacht en luchtig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29351536
Ja ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Als ik het normaal was met shampoo, voelt het vrij droog aan. Maar nu voelde het een klein beetje vettig. Maar niet zoals wanneer je haar vet is een paar dagen na het wassen, maar meer alsof er een soort beschermlaagje omheen zit ofzo.
pi_29351558
oh wacht, als ik met shampoo alleen was lijkt mijn haar wel keihard als het nat is, met CO is het zachter, net of ik er al een leave in (ik gebruik glad en stijl van andrelon vaak) heb gedaan, bedoel je dat?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29351955
Ja dat ook, het viel mij ook op dat het zo zacht was toen het nat was, maar toen het droog was voelde het gewoon een beetje vettig/zacht aan. Ik heb nog nooit een leave in gebruikt maar ik denk dat het daar wel mee te vergelijken is

Ik heb net even de meest cheapass conditioner gekocht die ik kon vinden, 500 ML voor 0.85 euro :-)
Ben benieuwd....

[ Bericht 18% gewijzigd door PiperMaru op 02-08-2005 14:57:27 ]
pi_29368076
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 07:32 schreef debby1973 het volgende:

[..]

Perfect Samson! Ben een weekje op vakantie geweest, vandaar de late reactie.
no problemos, ik heb t trouwens nog niet, ze heeft de levering pas gisteren binnen gehad dus ik moet nog even wat afspreken. Hopelijk had je een lekker weekje
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_29368246
Vakantie was erg leuk, vliegen met onur air een stuk minder. Toen ik thuis kwam stond mijn pakje met jessicurl voor me klaar. Altijd leuk pakjes!!!
pi_29372698
Hee hallo!
Ik heb ook een poging ondernomen mijn haar te laten groeien. Ben wel meer dan anderhalf jaar aan de groei geweest, ben toch een paar keer naar de kapper geweest. Heb het nu weer een stukje korter, maar dit bevalt mij wel zo. Ik heb me nog niet verdiept in het plaatsen van foto's in een topic, maar als je foto's van "mien bossie' wil zien, moet je maar even mijn fotoboek bekijken.
---
einde bericht
aanvulling: oops, verkeerde topic, dat krijg je als je er in twee tegelijk rondloert
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year
pi_29373710
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:56 schreef debby1973 het volgende:
Vakantie was erg leuk, vliegen met onur air een stuk minder. Toen ik thuis kwam stond mijn pakje met jessicurl voor me klaar. Altijd leuk pakjes!!!
Pakjes zijn idd leuk, ik moet t deze keer echter zelf halen maar het is gelukkig in de buurt
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_29569074
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:43 schreef -moi- het volgende:

[..]

wat ook héél fijn is voor droog haar --> Silk therapy (biosilk). Ik heb em een paar maanden geleden besteld bij www.haarshop.nl en het is echt geweldig!! je hoeft maar een paar druppels in je haar te doen na het wassen en als je het dan fohnt is het heel snel droog, en zo zacht!! kappers gebruiken het ook geloof ik.. en het ruikt ook echt lekker

kost iets van 20 euro, maar je gebruikt zo weinig dat je er echt heel lang mee doet!
Inkie
pi_29569187
Hoi,

Ik ben nieuw en was op zoek naar Biosilk en las jullie forum. Het Biosilk Therapy Threatment is super spul en de gehele lijn van Farouk Biosilk is super voor je haar. Ik heb uitgeplozen dat je het op internet uit de VS kan laten overkomen. Het kost daar veel minder en ondanks de transportkosten is het een stuk goedkoper. Ik heb uitgezocht waar je het best kunt bestellen en wil dit graag met jullie delen. Dit is de link waar je het kunt vinden. De service is toppie!

http://stores.ebay.com/A-1000-WoRDS

Succes! Het is echt de moeite waard daar ff te kijken, ze hebben er van verschillende bekende merken artikelen en allemaal veel goedkoper dan hier in Nederland. (vanwege onze hoge belastig??)

Groetjes,
Inkie
Inkie
pi_30628752
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef Oblivion het volgende:
DARKELF!!!! IK GA JE HEEL HARD KUSSEN!!!!

Ik heb dus een hoofdhuid als er maar iets verkeerd gaat zit er gelijk berg op zit...
De baby ziekte ja...
En dit werkt! HET WERKT GEWOON!
Ik heb nog nooit NIET mijn hoofdhuid gevoeld.
Al na 1 keer werkt het!
Godsamme waar was je 10 jaar geleden...
Ik ga lekker meedoen!
DARKELF!!!!

Ook ik heb had berg.
Maar sinds ik het op de CO-manier was is het weg!
Geen getintel, jeuk, plekken, schilfers/roos (of wat ook maar) meer..
W ~ H ~ T
pi_30629421

ben blij dat het zo goed werkt voor jullie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')