abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 15:36:46 #241
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26755227
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natuurlijk was het geen goal, maar goed... Chelsea wist 180 minuten geen goal te maken, dan zit het er dik in dat je de finale niet gaat halen.

Het wordt tijd voor een paar fatsoenlijke spitsen zodat kranten als Drogba, Gudjohnson en Kezman kunnen oprotten.
En niet te vergeten slecht een (1!) schot op goal (vrije trap Lampard) gedurende de 96 minuten op Anfield (tegenover 4 van LFC).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26755264
Doc, ben jij fan van Luis García?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26755308
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef Doc het volgende:

[..]

En niet te vergeten slecht een (1!) schot op goal (vrije trap Lampard) gedurende de 96 minuten op Anfield (tegenover 4 van LFC).
Ja, het was geen beste wedstrijd van Chelsea. Na die bal van Garcia die niet over de lijn was, had Chelsea ook nog zo'n anderhalf uur om de stand recht te trekken, waarbij één goaltje genoeg was. Als je die niet maakt, dan moet je gewoon niet zeuren vind ik en je verlies nemen, want dan heb je gewoon gefaald.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 15:42:48 #244
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26755366
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
Doc, ben jij fan van Luis García?
Natuurlijk!

In mijn ogen speelt-ie in Europa prima. In de PL is-ie wat minder effectief, en kan het in de PL uitwedstrijden soms echt gruwlijk laten afweten. Op basis van de PL valt-ie dus wat tegen, op basis van de CL is het een topper. The verdict isn't out on this one. ik hoop dat-ie volgend seizoen gewend is geraakt aan de PL, want hij kan echt mooie dingen doen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Doc op 05-05-2005 15:50:17 ]
pi_26755398
Precies! Een jongen die een wedstrijd kan beslissen voor je, maar ook gruwelijk kan falen. Beetje mooi weervoetballer. Houd ik altijd wel van.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26755404
Ik weet me nog een dergelijk geval te herrineren
had dan niks te maken met een bal die over het doellijn is gegaan of niet
maar over het feit dat de speler die kon scoren door de keeper werd neergehaald

in de FA cup (dacht ik)
ManU tegen een of andere ploeg

Ruud was doorgebroken en stond oog in oog met de keeper, bal wordt hardhandig weggehaald bij Ruud door de keeper.
bal komt voor de voeten van Schoels te liggen die aan kwam stormen en mist een lege doel

Scheids gaf voordeel ipv penalty, toen die kans niet werd benut speelden ze gewoon door
geen penalty
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:11:43 #247
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_26755887
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
Ik weet me nog een dergelijk geval te herrineren
had dan niks te maken met een bal die over het doellijn is gegaan of niet
maar over het feit dat de speler die kon scoren door de keeper werd neergehaald

in de FA cup (dacht ik)
ManU tegen een of andere ploeg

Ruud was doorgebroken en stond oog in oog met de keeper, bal wordt hardhandig weggehaald bij Ruud door de keeper.
bal komt voor de voeten van Schoels te liggen die aan kwam stormen en mist een lege doel

Scheids gaf voordeel ipv penalty, toen die kans niet werd benut speelden ze gewoon door
geen penalty
Je kan dan natuurlijk wel alsnog een kaart geven...
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:17:02 #248
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_26764501
hey vraagje... ik ben de vriendin... en dat plaatje van riise die aan het strippen is wil ik wel hebben.. maar hij doet het hier niet meer?!! Heeft iemand dat voor mij? Dank je wel!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_26766056
Ik durf niet naar Istanboel. Als ik de routine van de afgelopen wedstrijden doorbreek, zou dat verkeerd kunnen uitpakken. Het klinkt stom, maar ik ben erg bijgelovig als het om voetbal gaat.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 23:19:39 #250
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26766544
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Fakir het volgende:
Ik durf niet naar Istanboel. Als ik de routine van de afgelopen wedstrijden doorbreek, zou dat verkeerd kunnen uitpakken. Het klinkt stom, maar ik ben erg bijgelovig als het om voetbal gaat.
Daar heb ik ook last van ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')