En niet te vergeten slecht een (1!) schot op goal (vrije trap Lampard) gedurende de 96 minuten op Anfield (tegenover 4 van LFC).quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natuurlijk was het geen goal, maar goed... Chelsea wist 180 minuten geen goal te maken, dan zit het er dik in dat je de finale niet gaat halen.
Het wordt tijd voor een paar fatsoenlijke spitsen zodat kranten als Drogba, Gudjohnson en Kezman kunnen oprotten.
Ja, het was geen beste wedstrijd van Chelsea. Na die bal van Garcia die niet over de lijn was, had Chelsea ook nog zo'n anderhalf uur om de stand recht te trekken, waarbij één goaltje genoeg was. Als je die niet maakt, dan moet je gewoon niet zeuren vind ik en je verlies nemen, want dan heb je gewoon gefaald.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En niet te vergeten slecht een (1!) schot op goal (vrije trap Lampard) gedurende de 96 minuten op Anfield (tegenover 4 van LFC).
Natuurlijk!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
Doc, ben jij fan van Luis García?
Je kan dan natuurlijk wel alsnog een kaart geven...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
Ik weet me nog een dergelijk geval te herrineren
had dan niks te maken met een bal die over het doellijn is gegaan of niet
maar over het feit dat de speler die kon scoren door de keeper werd neergehaald
in de FA cup (dacht ik)
ManU tegen een of andere ploeg
Ruud was doorgebroken en stond oog in oog met de keeper, bal wordt hardhandig weggehaald bij Ruud door de keeper.
bal komt voor de voeten van Schoels te liggen die aan kwam stormen en mist een lege doel
Scheids gaf voordeel ipv penalty, toen die kans niet werd benut speelden ze gewoon door
geen penalty
Daar heb ik ook last van ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Fakir het volgende:
Ik durf niet naar Istanboel. Als ik de routine van de afgelopen wedstrijden doorbreek, zou dat verkeerd kunnen uitpakken. Het klinkt stom, maar ik ben erg bijgelovig als het om voetbal gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |